Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Audi S6 LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Vs: Audi S6 LED

    kui endal juhet ei ole ja juhtmega inimesed aidata ei oska/taha, siis ma ei näe nagu palju muid variante. testskeemil on need häireotsad takiga maha tõmmatud, sellest võiks järeldada, et skeem annab häireväljundisse mingi pinge, aga tavaolekus hoiavad takid pinget nullis. eeldan, et ka auto süsteemis on need takid olemas, sel juhul kivist tuleva ahela katkestamisel ongi häire väljund nullitud
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #92
      Vs: Audi S6 LED

      Comment


        #93
        Vs: Audi S6 LED

        Esmalt postitatud bisti poolt
        Seal ei ole see asi šundiga lahendatud. Seal pesitseb mingi BTSXXXX kivi nende tulede juhtimiseks ja kontrolliks. Huvitav kas Supra leidis lahenduse asjale või mitte. Nii palju kui mina asja olen uurinud ja vaadanud siis VagComiga saab selle kontrolli maha progeda.Ehk teema algataja räägib kaugel asi on.
        Ei klappinud meie ajad kokku, aga mees pidi märku andma kui jälle lahinguväljale saabub.
        Kuni 2004 on lahendatud šundiga, edasi on juba bodycomp, mille puhul käid tõesti ainult valgete kinnastega ringi ja toksid nuppe.Olen päris mitut šundiga plokki taastanud,millele on üritatud vale xenoneid ja takke külge panna(proovitakse katse,eksitus meetodil).Uuemal ehk central electronic mooduliga pole tõesti ühtegi šunti ja liigse koormuse korral lülitatakse sisse backup tuled(no see, et mingi teine tuli hakkab asendama vigast tuld, kui see süsteem on aktiviseeritud).Alla nimi koormuse jäetakse tuli küll põlema, aga veateade antakse ikkagi nagu katkise tule puhul(imelik ongi see, et backup tulesid sisse ei lülitata).Uuemaid olen päris ohtralt ringi teinud(enamus USAst tooduid ja avariilisi, millel teised tuled ees või taga)

        Ootame kuni mees välja ilmub, siis annan teada kuidas asi lahenes.

        Comment


          #94
          Vs: Audi S6 LED

          Esmalt postitatud supra poolt
          Ootame kuni mees välja ilmub, siis annan teada kuidas asi lahenes.
          Selle aja peale vast juba suurte katsetamistega tõld maha põletatud.

          Comment


            #95
            Vs: Audi S6 LED

            Esmalt postitatud pagan poolt
            Selle aja peale vast juba suurte katsetamistega tõld maha põletatud.
            ei katseta huupi siin keegi midagi, ootame lihtsalt päeva, mil võimalus sõita kohsle ja siis juba kuuleb, näeb, mis sai, saab....

            Comment


              #96
              Vs: Audi S6 LED

              Suprale!

              kas 31.jaanuari hommik sobiks?

              Comment


                #97
                Vs: Audi S6 LED

                Juu siis lasi tõlla juppeks:P
                viimati muutis kasutaja haes; 26 m 2009, 23:56.
                TEOSTAME ALUMIINIUMI KEEVITUSTÖID KA VÄLJASÕIDUGA OBJEKTILE!
                Detaili või konstruktsiooni väljatöötamine / projekteerimine ja näidistoote valmistamine
                CNC larer lõikus.
                http://www.veebi.info/v2/page.php?us...wood&page=4074

                Comment


                  #98
                  Vs: Audi S6 LED

                  Die Differenz aus 55 Watt der orig. Nebelscheinwerfer zu den 6 Watt der LED`s wird durch einen 3,9 Ohm / 50 Watt Widerstand ausgeglichen (Bezug zB. bei Conrad- Elektronik, 421618-62, alternativ auch 423084-62 möglich) Die beiden Widerstände sind dabei jeweils parallel zu den LED-Zeilen zu schalten.

                  ei saa täpselt aru,aga siin siis räägib vist,et mõlemale poole 3,9Ohm./50w takisti,pidi asja ära ajama....

                  link,aga saksakeelne:

                  http://a6.stufftoread.com/wiki/index...n_S-Line_Front

                  Comment


                    #99
                    Vs: Audi S6 LED

                    ja me ikka parandame tagajärge, mitte põhjust...
                    takistid pane 100W või enam, sest 50W takisti läheb ohtlikult kuumaks, kui selt 50W peab õhku hajuma
                    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                    Comment


                      Vs: Audi S6 LED

                      Reedel siis Võrru......

                      Comment


                        Vs: Audi S6 LED

                        12 h tööd. Tõstsime auto mugavus astet, aktiveerisime mitmeid menüüsid, tagumised led tuled ja DRL via fog lights aga põhiküsimus jäi õhku. Proovisin ka takisti ära. 5 Oomi-50W tüssas aju ära, aga temp oli paari minutiga rohkem kui 70C. Asi takerdus selle taha, et Vag-com pole A6(c6), Central electronic ploki Adaptione kanalitele mittemingisugust tõlgendust andnud(aktiivseid kanaleid oli kokku 53 vms.) Vaja on välja lülitada "hot fog lights diagnosis" ja aktiviseerida "cold fog lights diagnosis" (st. et lampe kontrollitakse enne süütamist ehk kontrollitakse vooluringi olemasolu mitte ei mõõdeta koormust). St. et muuta tuleb korraga 2 kanalit(mis 53 kanali puhul katsetades eriti ei taha õnnestuda). Äkki kellelgi on arvutis töötav, uuem ElsaWin(mitte alla 2006a.) sealt saaks äkki mingi kanalite tõlgenduse.

                        PS. Wonwedru, otsing käib, 1 nipp juba on leitud (led stripid tuleks ühendada külje markeritega. Neid ei kontrollita, aga selleks on vaja esimesed udukad disablisse panna. Skeemi järgi kaablistik olemas.) Võtan ühendust kui lahenduse leian.

                        Comment


                          Vs: Audi S6 LED

                          Esmalt postitatud supra poolt
                          12 h tööd. Tõstsime auto mugavus astet, aktiveerisime mitmeid menüüsid, tagumised led tuled ja DRL via fog lights aga põhiküsimus jäi õhku. Proovisin ka takisti ära. 5 Oomi-50W tüssas aju ära, aga temp oli paari minutiga rohkem kui 70C. Asi takerdus selle taha, et Vag-com pole A6(c6), Central electronic ploki Adaptione kanalitele mittemingisugust tõlgendust andnud(aktiivseid kanaleid oli kokku 53 vms.) Vaja on välja lülitada "hot fog lights diagnosis" ja aktiviseerida "cold fog lights diagnosis" (st. et lampe kontrollitakse enne süütamist ehk kontrollitakse vooluringi olemasolu mitte ei mõõdeta koormust). St. et muuta tuleb korraga 2 kanalit(mis 53 kanali puhul katsetades eriti ei taha õnnestuda). Äkki kellelgi on arvutis töötav, uuem ElsaWin(mitte alla 2006a.) sealt saaks äkki mingi kanalite tõlgenduse.

                          PS. Wonwedru, otsing käib, 1 nipp juba on leitud (led stripid tuleks ühendada külje markeritega. Neid ei kontrollita, aga selleks on vaja esimesed udukad disablisse panna. Skeemi järgi kaablistik olemas.) Võtan ühendust kui lahenduse leian.
                          midagi uut?

                          Comment


                            Vs: Audi S6 LED

                            vaatan ja imestan.
                            kui üritad ikka sellist absurdsust teha et 50w lihtsalt soojuseks kütta selle nimel et oleks kuulim ja samas kompuuter ei kobiseks, siis selline veidrus peabki eluseaduste kohaselt karistatud saama.

                            Comment


                              Vs: Audi S6 LED

                              Esmalt postitatud wonwedru poolt
                              midagi uut?
                              Midagi on siin ajapikku ikka kogunenud. Venelaste trikk on juhtmooduli kallale minna.Sakslastelt paar adaptione kanali trikki. Jne. Tahaks autot veel 1 päevaks, koolitus eesmärgil enda kätte saada. Mis arvad??

                              Comment


                                Vs: Audi S6 LED

                                Annan sulle teada, äkki järgmisel nädalal, millaski alguse poole?

                                Comment

                                Working...
                                X