Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

    Tekkis siis selline probleem, et hommikuti käima pannes põletab geneka rihma mingi 30seki ja siis läheb normi. Kuna auto pole minu oma siis pole viitsinud asja eriti uurida, sai pinget mõõdetud 13,8V ja kogu lugu, rihm sai vahetatud mis aitas ainult mingiks nädalaks ajaks. Omanik teadis rääkida,et eelmine talv lasi geneka tartus remontida ja ostis uue aku kuna vana (kehtiva garanttga) olevat jahe olnud garantiist öeldi et liiga suure vooluga on laetud. ????
    Kas võib olla häda selles , et aku on lihtsalt liiga väikese mahtuvusega?
    Kui käivitab siis tõmbab tühjaks ja siis kohe laksti 13,8V selga näiteeks?
    Ja ega pinge regulaator ju voolu ei reguleeri? või kui diood näiteks oleks lühises ehk laadiks hoopis vahelduv vooluga... kah nagu ei saa olla?
    .o0o.

    #2
    Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

    Laadimisrelee siis arvatavasti paneb pange.
    otsija

    Comment


      #3
      Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

      kui geneka rihm vilistab siis tuleb see lihtsalt ära pingutada, kui raske see ikka olla saab. Geneka küljes olev klimp reguleerib pinget mitte voolu, vool oleneb geneka võimsusest mis ta max võib välja anda. Ja 13,8V laadimispinge on suhtnormaalne eestimaa suve jaoks. Kui talvel esineb väga tihti lühikesi sõite, siis oleks soovitav laadimine üle 14V, kuna muidu ei lae ta akut üldse kunagi täis

      Comment


        #4
        Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

        Rihm on piisavalt pingul ma arvan, et isegi liiga pingul varsti hakkab laagritele .
        Ja sõiduga on nii, et 60km kell 7:00 ja teine 60km kell 17:00. peaks nigu piisama.
        Ma ikka arvan, et poes ahvid on andnud lihtsalt vale (liiga väikse mahtuvusega) aku. Kuna autul töötavad enamus asju elektri pealt "kõik lisad" maa keeli siis.
        Sai ka akut laetud mingi aeg umbes 5A 24h kasu mitte kottigi
        .o0o.

        Comment


          #5
          Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

          Kui geneka rihm vilistab siis on arvatavalt kas rihma või siis rihmaratta viga. Rihmaratta viga siis selline,et nii palju kulunud ning rihm käib mööda rihmaratta põhja mitte külgesid.
          See siis sellest aga kusagilt pole välja lugenud kui suure akuga tegemist. Aga kui rihm vilistab siis soovitan teise profiiliga rihma kasutada.

          Comment


            #6
            Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

            Kas sel masinal on üldse kiilrihm ?

            Comment


              #7
              Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

              Multi v on vist õige nimi.
              Ja uued on:
              1. rihm
              2. rihma ratas
              3. aku, ei tea mahtuvust ega sittagi sest pole mitteühte kirja aga gabariidilt pakun miski 45 A/h (minu akust 80A/H 4 korda väiksem)
              generaator remondist tulnud pinge 13,8V
              .o0o.

              Comment


                #8
                Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                Esmalt postitatud preductal poolt
                Multi v on vist õige nimi.
                Ja uued on:
                2. rihma ratas
                Asi mida mina eriti ei usu! Tavaliselt vahetatakse koos rihmaga pingutusrullik mitte geneka rihmaratas. Aga eks vaata järele,see ju kohe näha kui rihm põhja jookseb.

                Comment


                  #9
                  Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                  Kuna tegu lamerihmaga, siis oleks hea kontrollida kas rihm on õieti paigaldatud.On mootoreid, millel on võimalik rihm valesti paigaldada aga toimib kuidagi kehvasti(vilistab).

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                    ema on sul pingutusrullik.
                    Ja rihma ei anna valesti panna väntvõll, veepump ja generaator enam lihtsam ei saa olla 3 punkti ning pingutus käib generaatori liigutamisega.
                    .o0o.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                      Esmalt postitatud preductal poolt
                      ema on sul pingutusrullik.
                      Ja rihma ei anna valesti panna väntvõll, veepump ja generaator enam lihtsam ei saa olla 3 punkti ning pingutus käib generaatori liigutamisega.
                      Vat nüüd ma enam ei saa aru,et mida Sa siit foorumist tahad? Kui Sa selline ninatark oled siis sõida selle sahaga servicesse ja asi mutt. Ja teema võiks üldse sulgeda.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                        Inimene tahab vastust saada probleemile.Mina ise kahtlustaks vilisemise ja/või rihma kuumenemise põhjuseks geneka liiga suurt koormamist.Hea oleks ära mõõta laadimisvool mootori tühikäigul.Veel küsiks huvi pärast,et kas passis on antud ka geneka rihma tugevuse kohta mingeid andmeid?Et kui dünamomeetriga mõõdad selle rihma tugevust,siis palju see jõud on ette nähtud.Naabrimehel oli kunagi sama häda,seal aitas vigase laadimisrelee väljavahetamine.
                        viimati muutis kasutaja Henzzman; 08 m 2009, 11:01.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                          Inimene sai vastuse küsimusele - kui rihm vilistab, siis on see rihma ja rullikute teema. Generaatoril on PINGEREGULAATOR ja max vool piiratakse ära tema ehitusega. Aku laadimiseks ja kõigi muude tarbiate toiteks läheb voolu täpselt niipalju kui need vastu võtavad antud pinge juures + gene füüsiliselt välja suudab anda. Maksimaale amprite arv on reeglina gene tüübisildil kirjas ja pinge sõltub regulaatorist jäädes reeglina 14V kanti.

                          Vaata, mis ilm väljas on kah - aku küsib + klaasi- ja peeglisoendused, salongi vent, istmesoendus, tuled....

                          Comment


                            #14
                            Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                            Tark mees teab juba ette milles on iga viga.

                            Aga rumalam inimene võiks proovida.
                            Võtta lahti generaatori juhe ja vaadata mis ta siis käivitamisel teeb.
                            Siis näeb kas on mehh koormus või elektriline koormus.

                            Lisaks võib vaadata palju on pinge generaatoril ja palju akul.
                            Kunagi oli mul paha ühendus aku - kere - gene
                            No ei laadinud. Kui panin uue lisajuhtme otse gene korpus - aku, oli kõik korras.

                            Ja jutt et laeti 40-50 AH akut 5A 24 tundi on ka natuke kahtlane jutt.
                            Kas võttis laadija voolu maha või kees hape välja.

                            Võiks teha paar laadimis-tühjendust ja vaadata palju aku tegelik mahtuvus on.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                              Ikka ei saa mõned aru veel?
                              1 rihm on uus
                              2 rihma ratas on uus
                              3 aku on uus
                              4 generaator on remonditud (tartus kuskil nisu tänaval vist kuskil raadil)
                              Vilistab juba pikemat aega, enne külmasid ja sai uuesti rihm vahetatud.
                              Kui voolu juhtme lahti ühendab (pistikust) siis ei vilista, pingelang geneka korpuselt aku miinus klemmile mingi 0,3V, pluss juhtme oma võimatu mõõta kuna pole võimalik ligi pääseda ilma suurema lammutamiseta.
                              Oleks skeemi siis saaks proovida mingi 100W pirniga, paneks generaatori ja aku juhtme vahele. Praegu ei tea lihtsalt kuhu see geneka juhe välja läheb sest aku peal on ainult üks juhe ja genekas ise nii sita kohapeal äkki tuleb kuskilegi teine ots välja või läheb otse starteri peale . Kuraadi külm on kah väljas, et päev otsa katsetada.
                              .o0o.

                              Comment

                              Working...
                              X