Tekkis siis selline probleem, et hommikuti käima pannes põletab geneka rihma mingi 30seki ja siis läheb normi. Kuna auto pole minu oma siis pole viitsinud asja eriti uurida, sai pinget mõõdetud 13,8V ja kogu lugu, rihm sai vahetatud mis aitas ainult mingiks nädalaks ajaks. Omanik teadis rääkida,et eelmine talv lasi geneka tartus remontida ja ostis uue aku kuna vana (kehtiva garanttga) olevat jahe olnud garantiist öeldi et liiga suure vooluga on laetud. ????
Kas võib olla häda selles , et aku on lihtsalt liiga väikese mahtuvusega?
Kui käivitab siis tõmbab tühjaks ja siis kohe laksti 13,8V selga näiteeks?
Ja ega pinge regulaator ju voolu ei reguleeri? või kui diood näiteks oleks lühises ehk laadiks hoopis vahelduv vooluga... kah nagu ei saa olla?
Kas võib olla häda selles , et aku on lihtsalt liiga väikese mahtuvusega?
Kui käivitab siis tõmbab tühjaks ja siis kohe laksti 13,8V selga näiteeks?
Ja ega pinge regulaator ju voolu ei reguleeri? või kui diood näiteks oleks lühises ehk laadiks hoopis vahelduv vooluga... kah nagu ei saa olla?
Comment