Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

    Tundub siis olevat elektriline koormus.Vii läbi siis eelpool nimetatud soovitused ja anna teada,mis tulemused on.

    Comment


      #17
      Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

      Kui kõik on uus, mida sa siis nutad?

      Muuseas, Tartus Nisu tänav on Viljandi maantee juures
      ja Raadi on teiselpool jõge. Tartu poiss võiks teada.
      Aga seal Raadil on küll üks gene töökoda.

      Aga kui vaadata Pb aku laadimisgraafikut, siis elemendi kohta peaks pinget olema 2,4-2,7 volti.
      Sinul on seal 13,8-0,3=13,5 / 6 = 2,25 V
      Ise tead.

      Võid viia oma aku akumaailma kontrolli. See on Võru-Aardla ristist FI poole, hoovis. Seal, kus on ülevaatuse punkt.

      Comment


        #18
        Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

        Aga kui vaadata Pb aku laadimisgraafikut, siis elemendi kohta peaks pinget olema 2,4-2,7 volti.
        Sinul on seal 13,8-0,3=13,5 / 6 = 2,25 V

        Et siis antud aku puhul oleks veel normaalne nn klemmipinge 16,2V .Jube kahtlane,elektroonika hakkaks higistama arvatavasti.
        otsija

        Comment


          #19
          Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

          2,25 on normaale purgipinge,2,7 keeks purk juba üle.Aku tundub korras olevat,kuid midagi on viga geneka ja aku voolutee vahel.Kas siis kehv ühendus või on laadimisrelee oma otstarbe lõpetanud.

          Comment


            #20
            Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

            Pinge peaks jääma 13,8V va 14,4V vahele 25C temperatuuri juures. See sõltub ka temperatuurist. Pigem ikkagi 14V ja rohkem (eriti talvel).
            Alla selle ei laeta akut kunagi täis.

            Aga üks mõte selle vilistava rihma kohta. Äkki on rihmaseib väiksema läbimõõduga kui peaks ja rihmal ei ole piisavalt "pidamispinda"?

            Comment


              #21
              Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

              ühtlasi pisem ratas sunnib genet eam pöördeid tegema, mis omakorda tõstab geneka koormust.
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #22
                Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                Esmalt postitatud preductal poolt
                hommikuti käima pannes põletab geneka rihma mingi 30seki ja siis läheb normi.
                Kui siin kehtiks hariliku ajurünnaku lähenemine
                siis pakuks et:

                Kui AINULT hommikuti libiseb natuke aega ja
                päeval käivitub kenasti ja
                õhtul on seisva mootoriga AKU pinge x V ja
                hommikul on seisva mootoriga AKU pinge x V siis
                pakuks et sellise nähtuse saame kui
                seal, kuskil, midagi
                sinna rihma peale tilgutame.
                öösel.
                Parim oleks tilgutada õli aga sobib ka muu autovedelik.

                Jääb ainult üks küsimus - kust ta tilgub või tuleb.

                Selline hüpotees.

                Comment


                  #23
                  Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                  Eeeem... kuiv on rihm ja aku purgid on kah kuidagi tühjaks saanud , st plaatidell on miski üks kuni kaks mm haped peal ainult.
                  ja seda rihma ratta suurust mõtlesin ise kah aga uus (teiste vana) oli sama suur kui eelmine sai üle treitud pidamis pinda oli sitaks.
                  Samas äkki laadib lihtsalt akut tühjaks miski asi (12 tunniga saab tühjaks aga 2 nädalaga ei saa???)
                  Aga kas tal on üldse mingi laadimis relee??? Peale pinge regulaatori.
                  .o0o.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                    Esmalt postitatud preductal poolt
                    aku purgid on kah kuidagi tühjaks saanud
                    , st plaatidel on miski üks kuni kaks mm hapet peal ainult.
                    Kui tahad prof teenust akule, vii akumaailma.
                    Kui ise togid, siis mõõda happe tihedust ka, tühjana - laetuna. Mõõtja on?
                    Kui leiad kuskilt vähegi töötava teise aku - proovi vahetada. korraks. Kui leiad aku.

                    Ise tead mis teed.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Mazda 323 97a laadimis vool liiga suur?

                      kui ratas on üle treitud, siis viletsa treimise tagajärg ongi ratta põhjas libisemine. normaalolukorras ei tohiks rihm kunagi ratta põhja puutuda. vaata ratast, kui põhi on puhas, siis sõidab rihm põhjas.
                      vilisev rihm tekib enamasti kuiva rattaga ja tavaliselt on ikka põhjuseks lõtv rihm. isegi max koormusel ei tohiks rihm oluliselt läbi libiseda
                      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                      Comment

                      Working...
                      X