Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

    et igav oli ja siis http://www.youtube.com/watch?v=W0gCZT1mmbc


    tegelt ma tahtsin näidate kui hullu kõva asjalik poiss olen.



    Aga kui kellegil on üle üks lääne mootorsaag mis töötab , õli paak ja pump võivad katki olla,sidur peaks küljes olema ,sae lehte pole vaja, siis mul oleks umbele vaja oma uue projekti jaoks.


    Tegelikult sai vist postitus valesse kohta.

    #2
    Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

    Ilmselt oled sa tõesti maailma parim super-hyper-mega mehaanik. Postituse enda mõte? Lihtsalt hakkas igav ja siis postitasid seda, mis pähe tuli, sinna kuhu vähegi sobis? Tore oli vaadata küll kuidas auto pooleks lõigati ja siis jälle kokku pandi aga ma usun , et see mitte ei olnud vale alafoorum, nagu sa ise pakkusid, vaid lausa vale FOORUM.

    Kui sa tahad osta mootorsae juppe, siis seda kirjutagi teema pealkirjaks. O ette ja oma soov ja teema ärifoorumisse.
    Condemn the hive.

    Comment


      #3
      Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

      Ära nüüd pabista papi

      Comment


        #4
        Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

        Ära nüüd pabista papi Täna 12:27[
        Selline suhtumine& keelekasutus on ignoreerimist väärt.

        Comment


          #5
          Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

          Aga loomulikult oled, vähe on mehi kes on niisuguse uhke punase kupee ise teinud.
          Maailm oleks puhas ja süüta
          kui poleks õllejogurtit
          - Õ.Õ.

          Comment


            #6
            Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

            NO hea küll ma leian et see oli vist väga mõttetu teema mis sai tehtud



            Ma enam nii ei tee.... .. vist?

            Comment


              #7
              Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

              kas ehitad lennumasinat selle mootorsaega?

              mul on pakkuda 35.000 laagrit ja hunnik magnetsidureid

              äkki läheb lennumassinal vaja?
              ps kaust alati 100% täis ,kasuta ekirja

              Comment


                #8
                Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                äitähh pakkumast aga ei ole vaja

                Comment


                  #9
                  Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                  ma ei saa aru mis sellet ühest istme reast veel vaja jätta oli. Oleks võinud selle ka ära võtta, pannud RC ja kaamera peale. Mis politsei arvas, saatke neile ka link videost. Pigem tehke uus video kus sõidate ka, nimed ka alla, siis neil lihtsam.
                  Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                  1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                  2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                  Comment


                    #10
                    Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                    Tegelikult sellised teemad on ka päris huvitavad.Müts maha selliste ees,kes veel viitsivad oma kätega midagi sellist teha.Huvi pärast küsiks kas masin on esiveoga,kuna ma ei märganud kardaanivõlli.Kuidas liited on tehtud kahe auto osa vahel?Ühesõnaga oleks huvitav teada ka natuke ka ehitusprotsessist.

                    Comment


                      #11
                      Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                      Minumeelest tegu esiveolise Mazda 626ga.
                      Maailm oleks puhas ja süüta
                      kui poleks õllejogurtit
                      - Õ.Õ.

                      Comment


                        #12
                        Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                        mõned märkused ühest teisest foorumist, mis oleks ka antud teema jaoks õigem olnud.
                        Seal oli küll jutt raamist, aga kandevkere puhul on probleem sisuliselt sama. Kuna ka siin on tehnikafoorum, ja tegemist tehniliselt mõtlevate inimestega, ei tohiks õigete töövõtete ülekandmine ühest ülesandest teise olla liiga keeruline tõsise tegija jaoks.

                        /tsitaat:
                        Raami keevitamisel tuleb keevisõmblused teha raamiga pikisuunaliselt, sellega välditakse keevisliites sisepingete tekkimist. Raam ekspluatatsioonis töötab üles-alla jõududele. Ristisuunalisel keevitamisel tekivad keevisliite kohale algusperioodil mikropraod, raami üles- alla väntsutamisel ja aja jooksul need järjest pikenevad.
                        Keevitamisel keevitatavast metallist keevise tsoonis põleb välja süsinikku ja seega materjal muudab oma endisi omadusi. Keevisõmbluses tekivad pinged, et keevituse kohal on temp. metalli sulamistemperatuuril ja teisal hakkab alanema.

                        Kui on vaja teha ristisuunalist keevitamist, siis kasutada poolviltu tehtud õmblusi, sellega leevendatakse pingete konsentratsiooni keevisõmbluses.
                        Normaalseks loetakse juba 45 kraadi all keevitamist. Parem saab, kui seda nurka vähendada. Teostage nii nagu olud võimaldavad. Igal juhul tuleb vältida ristisuunalist õmblust.

                        Võibolla nägite telekas avarii pilti, kus Tallinnas oli üks auto küljega vastu puud sõites pooleks murdunud keskkohast. See auto oli kahest avariilisest autost kokku keevitatud. Keevisõmblused olid ju ainult ristisuunalised ja seega nõrgad. Sellist remondi meetodit harrastatakse Leedus ja meie ärikad veavad neid sealt meile müüki.
                        ..../

                        http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20931

                        Comment


                          #13
                          Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                          tegu oli siis esiveolise mazda 626 e ga siis see oli algul aadu auto ja üks päev hakkasime sõbra meelisega jooma hommikul ja mõlesine et teeme aadule pulli.noh egas siis midagi salong välja ja relakas pihku. Lõikasime riba vahelt ära ja keevitama.põrand sai külg küljega et lõige klappis hästi katus oli veidi nihu lõigatud ja siis pidi selle ülekattega panema .ustest on esimene pool ede uksest ja tagumine pool taga uksest lihtsalt selle pärast et uksed ka kinni käima hakkaksid.sumpal lõikasime ka jupi vahelt ja õhtul oli veidi pläss ollla sest aadu ju ei teadnud et me ta autoga nii tegime. nii siis pidi minema aadu poole kauplema et äkki müüb auto ära . noh õnneks müüski ,aga kui ta tuli õhtul pabereid tooma siis ta nägu venis päris pikaks...............

                          jne...

                          ja see et keevitamise teooriat pole mõtet ajada ma tean kuidas on õige ja kuis vale,muidugi meeldetuletamine on ka auväärt tegevus.

                          mul on kusagil kodus keevitaja paberid sai mingi aeg tagasi tehtud,aga see selleks




                          Päikest!

                          Comment


                            #14
                            Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                            se auto sai nii kiiruga tehtud pulli pärast polnud aega korralikult teha ega viitsimist.


                            aa selle b piilarid keevitasin põhja alla piki autot tugevtuseks mis hoiab taga silla kronsat esimeste poolraamide (või ma ei tea kuis neid karpe sääl nimetatakse) küljes kinni





                            joodiku mõttemaailm on keeruline

                            Comment


                              #15
                              Vs: ei tea kas ma olen nüüd mingi super mehhanik?

                              Esmalt postitatud xxx107 poolt
                              polnud aega korralikult teha ega viitsimist.
                              Mõni teine kord tasub proovida.

                              Esmalt postitatud xxx107 poolt
                              joodiku mõttemaailm on keeruline
                              see seletab muidugi kõik

                              Comment

                              Working...
                              X