Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

bmw e36 alarm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    bmw e36 alarm

    Probleem selles, et ei oska alarmi ühendada(nii, et asi ka töötaks) Alarmiks Eurosec E50. Alarmi enda skeem on olemas + veel üks netist leitud skeem kuidas see auto kesklukuga ühendada. Äkki keegi viitsib seletada kuidas see värk tööle saada(puust ja punaselt) Täpsemalt tekitavad segadust need NC, NO ja COM ühendused.

    http://img249.imageshack.us/my.php?i...osece50mo5.jpg
    http://img378.imageshack.us/my.php?image=onegp5.jpg
    http://img378.imageshack.us/my.php?i...orlocksph4.jpg

    #2
    Vs: bmw e36 alarm

    Need tähendavad relee klemme:

    NC- normally closed, normaalolekus suletud
    NO- normally open, normaalolekus avatud.
    COM- ühine ots.

    Ehk lihtsalt kirjeldatult: Tavaolekus on koos COM ja NC, relee lülitumise korral COM ja NO

    Kuna bemmil on 3 juhet seal keskluku anduris, kah NC NO ja COM, siis on ühendusviis keerulisem kui alarmi manualis, tavaliselt isegi paigaldusfirmades pannakse valesti ja siis on igast jamad kus ei lähe esimese vajutusega lukku jms.
    Õige skeem on sul viidatud: http://img378.imageshack.us/my.php?image=onegp5.jpg

    Kui tahad deep-lockingut, ehk uksi ei saa seest avada, (näiteks akna lõhkumise teel sisse pääsemine, ning traadiga urgitsemised jms) siis locking relee ühenda paralleelselt "Drivers door lock switch" mis on punane-valge juhe. Ehk siis COM juhe +12V ja NO juhe punane-valge.

    Comment


      #3
      Vs: bmw e36 alarm

      Ei süvenenud, see skeem on ikkagi jama http://img378.imageshack.us/my.php?image=onegp5.jpg

      Kui nüüd vaadata skeemilt Drivers Lock motor siis: klemm 5 juhe (valge-must) tuleb läbi lõigata, mootori poolne ots COM ja aju poole NC ning NO ühendada 4 (valge-roheline). See siis alarmi Unlock relee.

      Locking ikkagi nagu deep-locking puhul.

      Comment


        #4
        Vs: bmw e36 alarm

        Ok. Proovin homme sinu pakutud varianti. Praegu sai ühendatud selle netist leitud skeemi järgi ja asi ei toiminud....st puldiga ei saanud midagi teha ja kõrvalistuja uksest võtmega keerates lukustas ja avas ainult seda sama ust.

        Et siis alarmist 6(NO), 8(NC) ja 9(COM) on avamisrelee kontaktid ja 10(NO),11(NC) ja 13(COM) lukustuse kontakid?
        viimati muutis kasutaja msw; 11 m 2009, 04:22.

        Comment


          #5
          Vs: bmw e36 alarm

          Esmalt postitatud msw poolt
          Ok. Proovin homme sinu pakutud varianti. Praegu sai ühendatud selle netist leitud skeemi järgi ja asi ei toiminud....st puldiga ei saanud midagi teha ja kõrvalistuja uksest võtmega keerates lukustas ja avas ainult seda sama ust.
          Tavaline viga on see et valge-must ja valge-roheline juhe lõigatakse läbi ja ühendatakse vastavate releede NO otsadega ja COM otsad siis +12V, osad alarmi tootjad isegi oma skeemides viitavad et nii teha. Tegelikkuses keskluku aju siiski kontrollib neid juhtmeid pidi kas uks on lukustunud või mitte ja siis need jamad hakkavad et paned lukku ja kargab ise lahti tagasi. Need juhtmed tuleb ära paigata nagu originaalis, kui on praegu juba läbi lõigatud.
          See minu viidatud juhend toimib nii juhi ukse juhtmetega kui ka kaassõitja omadega. Vastavalt siis mugav ühendada kummale poole alarm paigaldada.

          Comment


            #6
            Vs: bmw e36 alarm

            Esmalt postitatud msw poolt
            Et siis alarmist 6(NO), 8(NC) ja 9(COM) on avamisrelee kontaktid ja 10(NO),11(NC) ja 13(COM) lukustuse kontakid?
            6(NO), 8(COM), 9 (NC) avamisrelee
            10(NO) 11(COM) 13 (NC) lukustusrelee.

            Comment


              #7
              Vs: bmw e36 alarm

              Nüüd vähemalt sellega asi selge Aga see uste nuppude lahti hüppamine.....et kui uksed lukku vähemalt lähevad, siis mootorid peaksid korras olema? Või saab nendega ka mingi kala olla?

              Comment


                #8
                Vs: bmw e36 alarm

                Uste nuppude lahti hüppamine on tüüpviga, pigem tüüpiline ühendamise viga. Mitmeid alarme olen "ümber paigaldand" seoses sellega.

                Comment


                  #9
                  Vs: bmw e36 alarm

                  Asi töötab vist Teeb puldist uksed lahti ja paneb kinni ka.....isegi pasun töötab. Sai paras ports juhtmeid ka välja visatud + veel kaks releed juhi jalgade kohalt. Ilmselt eelmisest signast jäänud. Koos nende releede ära võtmisega läks ka salanupp, aga selle paneb hiljem mingi skeemi järgi tagasi.
                  Ja veel see nuppude lahti hüppamine - sellest ikka lahti ei saanud.

                  Comment


                    #10
                    Vs: bmw e36 alarm

                    Esmalt postitatud msw poolt
                    Ja veel see nuppude lahti hüppamine - sellest ikka lahti ei saanud.
                    Üle tasuks kontrollida pagasnikuluugi juhtmed, need saavad kõva painutamist luugi avamisel ja sulgemisel. See lahtihüppamine tekib siis kui mõni uks ei läinud lukku (või katkend juhtme tõttu arvatakse, et ei läinud)

                    Comment


                      #11
                      Vs: bmw e36 alarm

                      See on hea mõte. Tegelikult suvel sai teibitud neid juhtmeid juba, aga tasub jah vist veel üle vaadata need.

                      Comment

                      Working...
                      X