Kontaktsüüde oleks vaja asendada kontaktivaba süsteemiga.
Esimene probleem tekkis anduritega, et milliseid kasutada.
Kontaktide süsteem asub silindripeas nukkvõlli otsas, kus mootori töötemperatuur võib tõusta üle 120C. Tegemist on 2 silindrilise 4T mootoriga.
2 andurit peavad asuma 45-e kraadise nurga all. Kahjuks sellised impulsi andurid(metallile reageerivad), mida kasutatakse mootorratastel, ei mahu sinna kaane alla kuidagi ära. Healjuhul õnnestuks 1 mahutada, kuid siis tekkiks olukord kui mõlemas silindris korraga säde, et ühes on õigel ajal ja teises sisselasketakti lõpus, kus silinder on täitunud värske seguga.
Samuti opto katkestusel töötavad andurid ei sobi, kuna temperatuur on liiga kõrge.
Kas keegi oskab soovitada, milliseid andureid oleks võimalik kasutada, et saada korralikult ja häiretevabalt toimiv süsteem?
Esimene probleem tekkis anduritega, et milliseid kasutada.
Kontaktide süsteem asub silindripeas nukkvõlli otsas, kus mootori töötemperatuur võib tõusta üle 120C. Tegemist on 2 silindrilise 4T mootoriga.
2 andurit peavad asuma 45-e kraadise nurga all. Kahjuks sellised impulsi andurid(metallile reageerivad), mida kasutatakse mootorratastel, ei mahu sinna kaane alla kuidagi ära. Healjuhul õnnestuks 1 mahutada, kuid siis tekkiks olukord kui mõlemas silindris korraga säde, et ühes on õigel ajal ja teises sisselasketakti lõpus, kus silinder on täitunud värske seguga.
Samuti opto katkestusel töötavad andurid ei sobi, kuna temperatuur on liiga kõrge.
Kas keegi oskab soovitada, milliseid andureid oleks võimalik kasutada, et saada korralikult ja häiretevabalt toimiv süsteem?
Comment