Vs: 24V lisaaku laadimine 12V parktulelt
Kui see pumba mootori elekter on korpusest lahti siis on võimalik selline süsteem:
Relee, kaks ümberlülituvat kontaktipaari.
Laadib vaheldumisi ühte või teist akut.
Kommuteerib näiteks korra minutis.
Sellise süsteemi takistused ja seega ka kaod on üsna väikesed.
Hind tuleb kuskil 100 eegi kanti.
Kui tegu on 2x60 Ah akudega, siis 1/10 laadides oleks aeg küll 20 tundi
aga siin kõik olid tublid ja lubasid vooluks 15 A, seega oleks aeg kuskil 8 tundi.
Hädaline oli nõus 12 tunniga, seega täiesti tühi aku 10 A voolu.
Kuna akud on laadimisel nagu auto akud ikka siis - eks nad ise tea.
Põhiline raskus oleks inimest ümber veenda et takisti ja diood ei ole päris ühesugused asjad.
Usun et suudaksin selles veenda 4-aastast jalgratturit või koolipoissi aga
mitte 20-30-40 aastast autojuhti, kes on kuulnud nii ilusalt kõlavat sõna
di ood.
See kõlab ju nagu muusika.
Ja milleks meile mingid takistused või lambid.
Lambist on ju teada et ökonoomne on kasutada LED-e.
Kui see pumba mootori elekter on korpusest lahti siis on võimalik selline süsteem:
Relee, kaks ümberlülituvat kontaktipaari.
Laadib vaheldumisi ühte või teist akut.
Kommuteerib näiteks korra minutis.
Sellise süsteemi takistused ja seega ka kaod on üsna väikesed.
Hind tuleb kuskil 100 eegi kanti.
Kui tegu on 2x60 Ah akudega, siis 1/10 laadides oleks aeg küll 20 tundi
aga siin kõik olid tublid ja lubasid vooluks 15 A, seega oleks aeg kuskil 8 tundi.
Hädaline oli nõus 12 tunniga, seega täiesti tühi aku 10 A voolu.
Kuna akud on laadimisel nagu auto akud ikka siis - eks nad ise tea.
Põhiline raskus oleks inimest ümber veenda et takisti ja diood ei ole päris ühesugused asjad.
Usun et suudaksin selles veenda 4-aastast jalgratturit või koolipoissi aga
mitte 20-30-40 aastast autojuhti, kes on kuulnud nii ilusalt kõlavat sõna
di ood.
See kõlab ju nagu muusika.
Ja milleks meile mingid takistused või lambid.
Lambist on ju teada et ökonoomne on kasutada LED-e.
Comment