Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Millisest VW Golfist käib jutt, neid ju mitu põlvkonda?! Üldreegel on selline, et mida uuem auto, seda kallimad on varuosad, Golf II`le ja III`le jne. on saada palju erinevate B- grupi varuosa tootjate toodangut ja see on suht odav võrreldes originaalidega, samas kestavad oluliselt vähem. Fordiga samamoodi, tavalistele odavamaklassi markidele (Focus, Sierra, Astra jne.) on samuti varuosad suht odavad, väikebussidele, kaubikutele, maasturitele jällegi kallimad. Kõik siin ilmas on suhteline, samuti ka hind ja selle suurus...
Golf 2 on suht igiliikur ja osi kulub talle vähe, samas asi on juba vana ja rooste ning vanus paratamatult teevad liiga. Golf 3 ei ole enam paraku sama töökindel ja lihtsakoeline, kui tema eelkäija. uuemate põlvkondadega on VW veelgi minetanud oma rahvaauto staatust. minu meelest suht hea näide Top Gearist. uuriti autode vastupidavust ja Golf ei olnud sellest tabelis just kõrgel kohal, samas Golfi põhjale tehakse praegu paljusid teisi autosigi ja sellest tabelist selgus, et kõige halvem Golfi põhjale ehitatud auto on Golf...
kui sa pead uue auto ostu silmas, siis ma küll ei vaataks osade hinda, sest esialgu sõidavad pea kõik masinad probleemivabalt ja remont on pigem garantii teema, seega osade hind ei ole sinu asi.
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
www.autoosad.ee ja võrdle varuosade hindasid nii palju kui süda kutsub.
Suzuki Baleno on näiteks omapärase hinnakujundusega masin - hinnalt samaväärne opel astraga, aga varuosade hinnad on mercedeselt puksitud ja b-varuosasid pole.
If you think education is expensive, try ignorance.
Sai kiiruga tekst koostatud, tööd on nii palju, et vahel lähevad päevad ja kuud ka omavahel juba segamini, mis siin siis enam auto markidest rääkida... Vabandused!
Teemasse tagasi tulles, siis ega seda "head Saksa autot" tänapäeval enam tehtagi, sest muidu ei oleks tehastel varsti enam tööd, praegune globaalne majanduskriis niigi mõjutab vägagi suurelt enamike autotööstusi ja paljud on sunnitud tootmiskulusid ning mahtusid vähendama. Häid ja vastupidavaid autosid toodeti euroopas 94` -95`aastani, peale seda on koostekvaliteedi osas suur langus märgata, enam ei saa mingil viisil keskklassi sõiduautoga läbisõitu teha miljon ja rohkem km nt. 30 aasta vältel, ilma et peaks vahetama kere, veermiku, sillad, käiguosa ja mootori. Mul 83.a 123- kerega 240D vana mersu, praegune läbisõit kuskil arvatavalt 1,3 miljonit km, kapitaalremont tehtud kuski 300000 km eest 2005.a Soomes, enne seda sõitnud 22 aastat eelnimetatud riigis intensiivselt taksot. Muidu ei oleks tarvidust seda masinat välja vahetada aga kere hakkab "hõredaks" juba jääma ja sinna pole midagi parata.
Praeguseaja masinatega nagu nt. Koreas toodetud Kia või Hyundai, sõidad 300000km ja masin on 90% omadega läbi, isegi mootor ja tolle remont enam ära ei tasu. Tuttaval on 3,5. a vana Hyundai Matrix, praegune läbisõit ca 72000 km. Veermik juba vahetatud, samuti mitmed sillakonstruktsioonid jne. Põhi on selle aja peale juba niivõrd roostes, et roostetõrjet enam mõtet teha polegi, liitmike poldid on niivõrd kinni roostetanud, et lahti keeramisel lihtsalt purunevad ja seda kõike alla 4. a auto puhul. Kere ja mootori garantiiks loetakse mõistliku läbisõidu puhul 5.a, peale seda on sisuliselt sõiduk läbi. Kui autod nii vähe kestavad, kas olete kunagi arvutanud, et palju sellisel juhul tuleb kilomeetri oma hind? Arvetades juurde sellele summale veel service kulud, sealt ostetud ja seal paigaldada lastud osade hind, mis ei kuulu garantii alla, (nt. piduri klotsid/kettad, ratta veerelaagrid jne.). Järsku on odavam bussi või taksoga sõita... aga eks teistest sõltumatus maksab ka midagi.
Suzuki Baleno on näiteks omapärase hinnakujundusega masin.
irw... Sul on vist samasugune kogemus nagu mul :P
Peale sellest vabanemist lubasin, et enam jaapanlast ei osta... viis aastat hiljem sõidutab mind toyota avensis :P ..näis siis...
Comment