Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

1700W inverter autosse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    1700W inverter autosse

    Kas on kellelgi kogemust või teadmisi kas 125A 12V auto genekas peab vastu kui autosse panna 1700W inverter ja seda koormata pidevalt 700-800W vahelduvvoolu tarbijaga? Palju tavaliselt diisel auto sõidu ajal voolu tarbib? Huvitab suve variant kui ei kasutata akna ja istme soojendust, aku on korras ja hästi laetud.

    #2
    Vs: 1700W inverter autosse

    Ega see hästi ei mõju.Generaatorid tavasõidukitel eriti üle kW vaevalt on ja sedagi annavad välja arvatavasti üsna kõrgetel pööretel.Sellise kormusega lõpeb kiiremini maha ka tõenöoliselt.
    otsija

    Comment


      #3
      Vs: 1700W inverter autosse

      Võivad küll. See sõltub palju masinast endast. Osadel uuematel on mootori ja geneka vahel käigukast. Valib käike vastavalt voolutarbimisele. Et ei tekkiks puudujääke, ega ülejääke. Kuid soovitan igaksjuhuks 1000W hankida. Kuna kui ma nüüd ei eksi siis 1700W võtab isegi väiksema koormuse korral täisenergia. Nagu elektri radikad. Targad parandege mind kui ma eksin
      Raske õppustel, kerge lahingus...

      Comment


        #4
        Vs: 1700W inverter autosse

        Esmalt postitatud widescreen poolt
        Võivad küll. See sõltub palju masinast endast. Osadel uuematel on mootori ja geneka vahel käigukast. Valib käike vastavalt voolutarbimisele. Et ei tekkiks puudujääke, ega ülejääke. Kuid soovitan igaksjuhuks 1000W hankida. Kuna kui ma nüüd ei eksi siis 1700W võtab isegi väiksema koormuse korral täisenergia. Nagu elektri radikad. Targad parandege mind kui ma eksin
        natuke impulsstoidete kohta võiks teadmisi hankida. sisendis tahetakse vastavalt sellele, kuidas väljundit koormatakse. lisaks on muidugi veel mingi tühijooks, mis vajalik seadme enda töös hoidmiseks ja loomulikult mingi osa, mis soojuseks köetakse.

        käigukast gene ja mootori vahel? esimest korda kuulen. ok, ma usun, et variaatorülekanne võiks mõnel asjal olla, aga reeglina puudub asjal mõte. gene ülekanne valitakse selline, et tavalises töövahemikus saadaks suht max võimsus kätte. kui nüüd pöörded kasvavad, siis saab ergutust maha keerata ja väljundpinge püsib stabiilne. suurema võimsuse tarvis madalatel pööretel, tuleks muuta gene ülekannet. loomulikult tuleks laagrite ressurss siis kah uue pöördevahemikuga vastavusse viia. ma muidugi ei garanteeri, et mähised ja kommutaator oluliselt kõrgemaid pöörded taludada tahavad.

        muundurite kasutegurid jääavad reeglina kuskile 80...90% vahele, seega 800W koormuse juures on akult tarvis 900W, mis teeb ca 70...80A, auto tahab ise kah mõnikümmend ehk saada, seega julgen arvata, et linnasõidul jääb kindlasti puudu, Eestis ilmselt ka maanteel. kui pidevalt mootor kuskil 3000 pöörde peal laseb, siis katab ära kindlasti. kui linnasõit või rahulik maanteekulgemine, siis on kindlasti lisaakut ja ka lisalaadimist vaja.
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: 1700W inverter autosse

          aga kas pole see nii et autos kõige suurem energia tarbija on tühi aku mida vaja laadid? kas ikka see lisa aku lisamine annab midagi? genekal siis ju 2 akut laadida?

          Comment


            #6
            Vs: 1700W inverter autosse

            lisaaku pikendab aega, mil saad rohkem tarbida, kui energiat toota. loomulikult seinast laadimisel pikeneb laadimisaeg või suureneb laadimisvool.
            eeldame, et vaba toodangut on 60A ja tarbid 80A. puudu on siis 20A, mis tuleb akust. jätame välja käivitused ja muud segavad tegurid. 60Ah akust jätkuks lihtsustatult 3h, kuni energia otsa saab. selleks, et akule mitta haiget teha, oleks viisakas talle ca 30% alles jätta ja seega on sul ainult 2h kasutada.
            kui nüüd lisada 100Ah aku, siis oleks sellest saada 70...80Ah, mis annab lisaaega kuni 4h. akukomplektist kokku saaksid asja käitada 6h, on seda palju või vähe, on sinu otsustada, aga peale seda tuleks kuskilt energiat juurde saada, milleks sobiks öine laadimine. puudu on 80Ah suurest ja 40Ah väiksest akust, seega 120Ah. jämedalt võttes on 12h laadimist 10A vooluga või 6h 20A vooluga. reeglina toimivad laadijad siiski püsipingega ja see teeb laadimiskõverad keerulisemaks, kuid minu seletus peaks mingi pildi siiski ette andma.

            kõige õigem oleks mõõta reaalselt kasutatavat voolu: palju auto normaaloludes põske paneb ja seejärel ühendada soovitud koormus. lisakoormusega oleks hea, kui ampermeeter oleks olemas koormuse ahelas ja gene ahelas, see annab ka pildi, kas reaalselt võetakse akust miskit juurde või katab gene vajadused ära. kui siis veel gene tunnusjooned üles märkida, siis saab ehk ka vajadusel kohendada oma sõidustiili, et gene suudaks vajalikku energiat toota.
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              Vs: 1700W inverter autosse

              Kuidas see genekale mõjub kui ta sõidu ajal ei suuda nii palju energiat toota? Kas ta maha ei põle? Läheb väga kuumaks ja kärssab läbi?

              Comment


                #8
                Vs: 1700W inverter autosse

                ei kärssa ta nii lihtsalt midagi. kui pöördeid pole piisavalt, siis lihtsalt väljundvool(nimipingel) on väiksem ja kogu muusika. ergutust keeratakse peale, et pinge püsiks sama igasuguse tarbimise korral, aga sellel ergutusvoolul on piir, kui see on maksimumi peal, siis ülejäänu sõltub pööretest. kui mootor teeb ainult 800 pööret minutis, siis sellest genest lihtsalt ei saa nimipingel nt üle 40A(suvaliselt pakutud suurus). loomulikult pinge allakoormamisel vool kasvab, sest gene võimsus on suht püsiv. see ka põhjus, mis ei ole soovitav töötava mootoriga teisele autole käivitusabi anda: 3000rpm juures annab gene nt 14V ja 125A, kui nüüd käivitamishetkel see pinge koormatakse 11V-ni, gene võimsus on püsiv, siis arvuta, mis dioodid peavad kannatama. ega neil enamasti üle 10% varu ei pruugi ollagi.
                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                Comment

                Working...
                X