Kahjuks ei ole tegemist elektroonikaga, aga küsin ikkagi, kuna paistab et Eesti autofoorumites kõige kõvem tegu/ettevõtmine on olnud toonkile panek või suppakale klaasriidest kasti ehitamine. Paistab, et siin foorumis Eesti helgeimad pead koos ehk keegi oskab ka sellist asja rääkida.
Sierral(85kW, 2.0 dohc, latt alumiinumist mitte plekist) roolivõim lakkas töötamast, leidsin ka põhjuse, nimelt see võll mis neid õli kanaleid seal latis avab ja sulgeb, sellel on peal neli tihendit, igaüks siis vastavalt oma soones ja juhib kindlas suunast kindlal ajal õli. Üks tihend seal puruks. Paistab selline plastmassist rõngas. Ei kujuta ette kuidas see sinna pandi või kas ta alguses oli tavaline O rõngas ja õli muutis ta selliseks, igaljuhul uut sobivat O rõngast sinna asemele ei pane. Lihtsalt ei sobi. Tihendi vagu on sügavam kui laius ja seega näiteks 2mm paksune O rõngas, mis läheb istub täpselt sisse, ei ulatu jällegi välja kuna vagu ise on oletame 3 mm sügav.
Kas neid üldse on võimalik seal millegiga asendada või ainus võimalus väikese rõnga purunemise korral ongi tellida terve uus võim?
Uurisin ka mõningatest varuosade poodidest, kõik kehitasid õlgu ja ei teadnud midagi tarka kosta mis seal on, peab olema või millega asendada. Pakuti ainult mingit remont komplekti 2990.- eest. Uus latt samas hinnaklassis. Lammaris kah käidud, mõned üksikud ja kõik lekivad. Peaksin ikkagi terve kolaka ostma ja siis sealt omale vajalikud vidinad võtma.
Ei saa ju olla et kolvirõngas kulub ära ja ainuke lahendus on uus mootor osta?
Sierral(85kW, 2.0 dohc, latt alumiinumist mitte plekist) roolivõim lakkas töötamast, leidsin ka põhjuse, nimelt see võll mis neid õli kanaleid seal latis avab ja sulgeb, sellel on peal neli tihendit, igaüks siis vastavalt oma soones ja juhib kindlas suunast kindlal ajal õli. Üks tihend seal puruks. Paistab selline plastmassist rõngas. Ei kujuta ette kuidas see sinna pandi või kas ta alguses oli tavaline O rõngas ja õli muutis ta selliseks, igaljuhul uut sobivat O rõngast sinna asemele ei pane. Lihtsalt ei sobi. Tihendi vagu on sügavam kui laius ja seega näiteks 2mm paksune O rõngas, mis läheb istub täpselt sisse, ei ulatu jällegi välja kuna vagu ise on oletame 3 mm sügav.
Kas neid üldse on võimalik seal millegiga asendada või ainus võimalus väikese rõnga purunemise korral ongi tellida terve uus võim?
Uurisin ka mõningatest varuosade poodidest, kõik kehitasid õlgu ja ei teadnud midagi tarka kosta mis seal on, peab olema või millega asendada. Pakuti ainult mingit remont komplekti 2990.- eest. Uus latt samas hinnaklassis. Lammaris kah käidud, mõned üksikud ja kõik lekivad. Peaksin ikkagi terve kolaka ostma ja siis sealt omale vajalikud vidinad võtma.
Ei saa ju olla et kolvirõngas kulub ära ja ainuke lahendus on uus mootor osta?
Comment