Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Veidi OT, aga ega juhuslikult usin LE nõuete järgimine plaanis pole?
Kui on, siis peaks olema ka sümbioosis ehk rooli lukk, mis enne 3 seki möödumist pöörata ei laseks
Nali...aga ...nali .
Veidi OT, aga ega juhuslikult usin LE nõuete järgimine plaanis pole?
Kui on, siis peaks olema ka sümbioosis ehk rooli lukk, mis enne 3 seki möödumist pöörata ei laseks
Nali...aga ...nali .
Nali naljaks, Ford Focusel olen ma sellist asja näind - vilgutab kolm korda iseseisvalt!
naljast asi kaugel. Enamus uutel autodel asi olemas.
Hetkel näeb asi välja nii. Relee saab kangist signaali ning hakkab toimetama kokku-lahti jne. Signaal kaob, lõpetab ka relee tegevuse. Kas panna ahelasse paraleelselt üks aeg relee? Mis näiteks hoiab 4sek releel voolu peal. Keegi pole ehitanud sellist asja? Kuidas uutele lahendatud? Kas on kohe targemaid releesi, mis signaali saamisel igal juhul 4sek toimetavad?
Relee ei saa kangist mingit signaali, kang ühendab koormuse(suunatuled) releele järgi. Siis on vaja veel lisada peale taimeri 2 releed, kumba siis juhitakse vastavalt sellele kummale poole keerad. Vähemalt nii toimis ilma can-ita. Kui peaks can peal olema, siis unusta ära. Can-i puhul peaks siis releed ennast ratsima hakkama.
Relee ei saa kangist mingit signaali, kang ühendab koormuse(suunatuled) releele järgi. Siis on vaja veel lisada peale taimeri 2 releed, kumba siis juhitakse vastavalt sellele kummale poole keerad. Vähemalt nii toimis ilma can-ita. Kui peaks can peal olema, siis unusta ära. Can-i puhul peaks siis releed ennast ratsima hakkama.
mis see can on?
Sama suuna releed ei saaks kasutada? Ehk siis nii, võtaks kangi sisenevast kaablist väljavõtte, mis läheks releese/taimerisse ning ka kangist väljuvast väljavõtte, mis läheks samasse releese/taimerisse (see väljavõte juhiks releed). Kui nüüd kangi vajutada, hoiab see paigaldatud taimer/relee kangi minevat ning sealt väljuvat ahelat 4 sek koos?
On sellist taimerit/releed olemas? Neid vaja loomulikult 2 tk.
Vabandust, ma loll. Et misjaoks see asi hea on? Et esiteks hoiab nagu juhi energiat kokku et ei pea kangi lõpuni vajutama ja teiseks auto energiat kah kuna üleliigsele vilgutamisele ei kulu?
See on igati tore asi.
Kujutate ette, seisad ristteel foori all ja suund vilgub. Nii piinlik.
Aga siin korra vilksatab ja kõik. Keegi ei taipa et suunda näitasid.
Muidu oota kuni rattad jälle otse all.
Ma eile olin pikalt ühe mehe taga praamisabas
kel iga edasisõidu eel 2 sek põles taga valge tuli ja
alles siis hakkas edasi liikuma.
Väga mugav asi.
Kohe tead mis mees on roolis.
(Tegelikult oli hoopis naissoost persoon.)
enamus teist ei saa asjale pihta.
Loomulikult vajutad enne pööret jne kangi lõpuni ja kui rool otseks, siis suund välja. Asja mõte see, et rea vahetusel ei vajuta kangi lõpuni, vaid ainult korra puutud ning auto laseb ise 4 sek suunda.
To A:R
Mis autoga tegu oli? ilmselt oli vanem aut kastiga auto, ning tõmmates P (parking) pealt D (drive) peale jääb vahele R (tagurpidi) käik ning selle tulemusena ka süttib osadel aut kastiga autodel tagurdamise tuli lühikeseks ajaks.
enamus teist ei saa asjale pihta.
Asja mõte see, et rea vahetusel ei vajuta kangi lõpuni,
vaid ainult korra puutud ning auto laseb ise 4 sek suunda.
Ja siis ei jõua rada vahetada ja sõidad ilma suunatuleta ette.
Või keerad ära ja 4 sek ehk üle 50 m näitad veel rajalt lahkumise suunda.
Liiklusvaenulikumat ideed on ka võimalik välja mõelda aga see nõuaks eriharidust.
Kui seda ideed täiendada sellega et kangi puudutus või pea pööramine
(Siis on sõitja peal ka mingi funktsioon.)
lülitab sisse suunatule ja see põleb kuni rattad on jälle otse, siis see on peaaegu see, mis on kasutusel.
Seda on lihtne realiseerida ka elektroonselt. Väikese PIC-i abil.
Comment