Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Suunanäitamine peaks olema nii selge, nagu turvavöö kasutamine.
Igal võimalusel ja seal kus vaja kasutan suunatuld, et teised saaksid aru mida ma kavatsen.
Ja need kes ei viitsi suunda näidata, minge laske endast see laiskus välja peksta ja ärge ennem liiklusesse ronige.
See 3 vilgatuse mõte on õige ja väga hea. Tõsiselt mugav ja lisab ohutust kuna nõuab vähem tähelepanu, kui näppu vastus hoidmine või sissevälja lülitamine.
Aga see skeem peaks tõesti arvestama ka seda, et kui korraks suunda pressida, siis oleks viide aga kui juba kauem kang sees on siis enam ei rakenduks see viide. Minu arvamust mööda.
Loomulikult tuleb korralikult suunda näidata jne aga see lihtsustab tunduvalt elu. Eriti ühes ülerahvastatud Eesti linnas, kus elu sunnil tuleb mõnda aega viibida:S.
Aga see skeem peaks tõesti arvestama ka seda, et kui korraks suunda pressida, siis oleks viide aga kui juba kauem kang sees on siis enam ei rakenduks see viide. Minu arvamust mööda.
Just nii ta töötabki. Kui kangi sisse lükkad, vilguvad suunad nagu ennegi. Kui kangi nüüd püsiasendist välja lükkad, siis mingit lisaviidet ei tule, suund kustub kohe.
Vana tema, vabandan, et välja kaevan. Eelmisel lehel olev skeem - relee klemmid, kuidas nende ühendamine peaks välja nägema? Kas skeemi peal olevad releed ongi auto suunatule releed või on tarvis need lisaks panna? Oma peaga arvaks, et need on lisaks ja nende kahe lülituvate klemmide peale lähevad siis mis ühendused? Auto suunatule relee väljundi külge?
Suunatule lülititelt tulev signaal - suunatule kangile 2 juhet vedada? Mass ka kuhugi veel?
Mõtled vist ikka teise lehe skeemi..
Sealne lahendus sobib siis, kui auto suunakang lülitab klemme ühisesse massi.
Kontaktid P1P2 tähistavadki suunakangi.
Relee "väljundi" kontaktid aga ühendad nendele juhtmetele mis muidu originaalis suunakangile lähevad.
Võibolla lähevad need juhtmed otse releesse, eks oleneb autost, aga vahet ideeliselt pole.
Relee imiteeribki seda, nagu oleks kang pikemalt ühel pool.
Mäletan seda aega kui GAZ- 51 sätiti peale alumiiniumkopsikus releega suunatulede süsteem. Aeg on läinud edasi, sellega kaasnevad uuendused ja mugavused. On kasvanud kiirused ja liiklusvahendite hulk tänavapildis. Kas ikka tohib ja on mõtekas omal käel selliseid mugavusi autole lisada kui valmistajatehas ei ole seda teinud?
Nelikümmend aastat autoroolis on näidanud, et vilkuma jäänud/ unustatud suunatuli ei tekita liiklusohtlikku olukorda vaid suurendab tähelepanu, 3-4 vilgatust ja manööver võivad lõppeda aga väga traagiliselt. Kumb on tähtsam, ohutus või mugavus? Ka minu praegusel tööautol on see mugav seade, mis vahest on isegi segav. See on minu arvamus.
Comment