Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Focus II Engine Systems Fault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Focus II Engine Systems Fault

    Kuna selline haigus tabas mu isa Focust, 1.6 bensiin, siis viis esimese asjana auto teenindusse. Sealt tuli tagasi, diagnostika paber näpus: F0, vahetage segusiiber...
    diagnostika käigus visati ka uus firmware peale, niiet kuu aega ei olnud problat. Nüüd tuli probla tagasi, kuna genekavea tõttu tuli aku tagant ära võtta ja taastus tehase algseade vms. Igatahes, asi oli juba 3 korda juhtunud ja intervall oli igakord 1 kuu.

    Viskas lõpuks kopa ette, ka teenindusest öeldi, et see pisike klapp on suurema konstruktsiooni küljes ja see suurem konstruktsioon, mis googeldades peaks olema kütusekollektor, maksab 6500 eeku...

    Aga ise sõitsin nüüd tehaseseadetega ja üks spetsiifiline sümptom ilmneb vaid ühel kindlal juhul. Kui väljas on palav no 23-25 kraadi, siis hakkab mootor teatud pedaaliasendi korral vahele jätma ja lõpuks katkestab üldse mootoritöö, ilmub Limited Speed Mode ja Engine systems fault.

    Inglise RAC foorumit tuulates ja muid allikad sirvides võib selle nähtuse taga olla 3 varianti: Kas tõesti mõni kütusesüsteemi klapi viga, gaasipedaali liigendi kulumisest tulenev veateate ilmnemine pedaali asukoha andurilt, Engine Management Uniti viga.

    Kuna ümberprogemisega viga kadus, siis vaevalt tuleks viga otsida EMUst, klapi viga võib ka olla, aga kuna nähtus ei ilmne ebakorrapäraselt, siis ma panustaks rohkem selle gaasipedaali vea peale.

    Saksa foorumis oli probleemi põhjustanud ka tagasivoolu klapi andur, mis sõltub temperatuurist ning liiga kõrge tempi korral katkestab kütuse ette andmise. Seda kahtlustan ka kõrge õhutempist ilmneva kergema "tudisemise" korral(mootor jätab vahele, kuid seda saab ravida gaasi juurde andmisega)

    Kui abi ei leidu, siis vähemalt saab sellest teemast abi kasutatud Focus II, mitte Focus 2.1, uuenenud mudeli, ostmisel abi. Kui autol on läbisõit 150 000 ringis, siis peab selliseid vigu otsima...
    Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

    #2
    Vs: Focus II Engine Systems Fault

    No aga vaheta see 6500.- jupp välja-milles probleem?

    Samas see gaasipedaalijutt kipub vägisi sinna "rullnokkluse" valdkonda. Õigemini küsiks siis, et mis see "teatud" asend tähendab ?
    -superradical-

    Comment


      #3
      Vs: Focus II Engine Systems Fault

      Panen siia 1 oma kogemuse. Tegemist oli 2005a. Ford F150, 5,4l. V8. Samade sümtomite/vea koodidega. Esinemis tihedus oli tiba suurem. Omanik jõudis teda diagnoosida üle Eesti mitmes kohas.Softi kirjutati mitu korda üle. Tal oli ka teine samasugune masin, täielikult töökorras. Sealt võeti gaasi siiber, pedaali andur, siibri asendi andur. Vahetas ka aju(lasi meeletu raha eest immo ringi progedda). Tulemus = 0. Jõudis siis masin minu kätte. Kõigepealt mõõtsin juhtmestiku risti põiki üle. Igaksjuhuks vedasin pedaali ja siibri anduri juhtmestiku eraldi ajuni, et vältida igasuguseid häireid. Autot proovimas käies hakkas häirima see ,et enna vea koodi ilmumist hakkab mootor kuidagi tumedalt käima ja jõud kaob sujuvalt(nagu oleks süüde hiline). Diagnostika näitas ,et speed limited mode lülitati juba varakult sisse aga siibri viga tuli alles siis kui mootor täielikult ära suri. Järgmiseks tõin 1 nuki anduri toite otsad salongi, et saaks selle sõidupealt välja lülitada. Tulemuseks speed limiter peale ja oh üllatust, ikka viskab siibri vea. Hakkasin seda nukkide asendi mõõtmist uurima(no häälest tundus, et 1 nukk on valesti kui ära hakkab surema). Nukid on tal hüdrauliliselt keeratavad. Ja siis tuli ka viga lõpuks välja. Ühe poole nuki keeramis hüdraulika solenoidi võll jäi vahel kinni ja lasi 1 nuki 0 seisu tagasi. Lahendus:vahetasin välja selle solenoidi ja sõidab siiani.Sealt sai ka selgust, et speed limiter sunnib vägisi siibrit sulguma ja kui mootori mehhaanikast tingitud viga kestab edasi, siis tehakse sujuv fuel cut. Siibri viga lüüakse alles siis kui mootor on suremas ja sa üritad pedaali tallamisega teda kuidagi töös hoida(ehk aju ei saa enam aru mida talt nõutakse)
      See oli minu kogemus Fordi ise õppivate ajude vallast.

      Comment


        #4
        Vs: Focus II Engine Systems Fault

        Fordidel on suht tavaline see gaasi pedaali anduri viga. Olen uuinud neid pedaali reostaate ühe kohapeal on kohe nagu auk sisse kulunud.Mina pakkuks selle pedaali viga. Aga ennem tuleks seda mõõta.

        Comment


          #5
          Vs: Focus II Engine Systems Fault

          See "teatud" asend tähendabki seda, et ühtlast kiirust ei saa hoida, peab pidevalt gaasiga mängima. Ja kui liiga aeglaselt pedaali tallata, siis tõmbab "kõõksti" mootori korraks kinni ja kui seda pedaaliasendit hoida ja samal ajal peaks veel väike tõus olema( mootor peaks ise tillukese jõu taha andma) siis hakkab kõvasti "kõõksutama" ja viskab veateksti ette...

          Ma kõige rohkem kahtlustangi pedaali anduri viga, aga kuna ma ei tea, mis süsteem seal täpselt on, reostaat või induktsiooni põhine, siis "näppu" peale ei saand panna.

          Diag Autodiagnostikas seda asja mõistetaks teha?

          Selle 6500.- hinnaga laseks esindusevennad lihtsalt üle, garantii sai eelmine aasta läbi, mis Focustel teatavsti 2 aastakest...
          Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

          Comment

          Working...
          X