Kuna selline haigus tabas mu isa Focust, 1.6 bensiin, siis viis esimese asjana auto teenindusse. Sealt tuli tagasi, diagnostika paber näpus: F0, vahetage segusiiber...
diagnostika käigus visati ka uus firmware peale, niiet kuu aega ei olnud problat. Nüüd tuli probla tagasi, kuna genekavea tõttu tuli aku tagant ära võtta ja taastus tehase algseade vms. Igatahes, asi oli juba 3 korda juhtunud ja intervall oli igakord 1 kuu.
Viskas lõpuks kopa ette, ka teenindusest öeldi, et see pisike klapp on suurema konstruktsiooni küljes ja see suurem konstruktsioon, mis googeldades peaks olema kütusekollektor, maksab 6500 eeku...
Aga ise sõitsin nüüd tehaseseadetega ja üks spetsiifiline sümptom ilmneb vaid ühel kindlal juhul. Kui väljas on palav no 23-25 kraadi, siis hakkab mootor teatud pedaaliasendi korral vahele jätma ja lõpuks katkestab üldse mootoritöö, ilmub Limited Speed Mode ja Engine systems fault.
Inglise RAC foorumit tuulates ja muid allikad sirvides võib selle nähtuse taga olla 3 varianti: Kas tõesti mõni kütusesüsteemi klapi viga, gaasipedaali liigendi kulumisest tulenev veateate ilmnemine pedaali asukoha andurilt, Engine Management Uniti viga.
Kuna ümberprogemisega viga kadus, siis vaevalt tuleks viga otsida EMUst, klapi viga võib ka olla, aga kuna nähtus ei ilmne ebakorrapäraselt, siis ma panustaks rohkem selle gaasipedaali vea peale.
Saksa foorumis oli probleemi põhjustanud ka tagasivoolu klapi andur, mis sõltub temperatuurist ning liiga kõrge tempi korral katkestab kütuse ette andmise. Seda kahtlustan ka kõrge õhutempist ilmneva kergema "tudisemise" korral(mootor jätab vahele, kuid seda saab ravida gaasi juurde andmisega)
Kui abi ei leidu, siis vähemalt saab sellest teemast abi kasutatud Focus II, mitte Focus 2.1, uuenenud mudeli, ostmisel abi. Kui autol on läbisõit 150 000 ringis, siis peab selliseid vigu otsima...
diagnostika käigus visati ka uus firmware peale, niiet kuu aega ei olnud problat. Nüüd tuli probla tagasi, kuna genekavea tõttu tuli aku tagant ära võtta ja taastus tehase algseade vms. Igatahes, asi oli juba 3 korda juhtunud ja intervall oli igakord 1 kuu.
Viskas lõpuks kopa ette, ka teenindusest öeldi, et see pisike klapp on suurema konstruktsiooni küljes ja see suurem konstruktsioon, mis googeldades peaks olema kütusekollektor, maksab 6500 eeku...
Aga ise sõitsin nüüd tehaseseadetega ja üks spetsiifiline sümptom ilmneb vaid ühel kindlal juhul. Kui väljas on palav no 23-25 kraadi, siis hakkab mootor teatud pedaaliasendi korral vahele jätma ja lõpuks katkestab üldse mootoritöö, ilmub Limited Speed Mode ja Engine systems fault.
Inglise RAC foorumit tuulates ja muid allikad sirvides võib selle nähtuse taga olla 3 varianti: Kas tõesti mõni kütusesüsteemi klapi viga, gaasipedaali liigendi kulumisest tulenev veateate ilmnemine pedaali asukoha andurilt, Engine Management Uniti viga.
Kuna ümberprogemisega viga kadus, siis vaevalt tuleks viga otsida EMUst, klapi viga võib ka olla, aga kuna nähtus ei ilmne ebakorrapäraselt, siis ma panustaks rohkem selle gaasipedaali vea peale.
Saksa foorumis oli probleemi põhjustanud ka tagasivoolu klapi andur, mis sõltub temperatuurist ning liiga kõrge tempi korral katkestab kütuse ette andmise. Seda kahtlustan ka kõrge õhutempist ilmneva kergema "tudisemise" korral(mootor jätab vahele, kuid seda saab ravida gaasi juurde andmisega)
Kui abi ei leidu, siis vähemalt saab sellest teemast abi kasutatud Focus II, mitte Focus 2.1, uuenenud mudeli, ostmisel abi. Kui autol on läbisõit 150 000 ringis, siis peab selliseid vigu otsima...
Comment