Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vee tasemele reageeriv lüliti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vee tasemele reageeriv lüliti

    Ehk oskab keegi ideed anda. Oleks vaja sellist lülitit mis vee alla sattudes vooluringi katkestaks. Asi läheks ATV ventilaatori alla radika külge. Mõte on see ,et kui vesi ventika alumise piirini jõuab, siis ei hakkaks vent enam tööle niikaua kui vesi üle vendi.

    Asi peaks olema primitiivne ning lollikindel. Ala mingi kork mis tõuseb ülesse ning lükkab muidu koos olevad kontaktid lahti. Ehk kellelgi on asjast täpsem ning parem visioon?

    #2
    Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

    Auto klaasipesuvedeliku või paisupaagi sees olev pulgakujuline andur, mis armatuuris tühjakssaamise lambi põlema paneb. Seal anduris on herkon, mille ümber on ujuvasse plastmassi valatud rõngasmagnet. Otseselt neid pulkasid ATV all kasutada ei saa, kuna vedelikuavad lähevad poris umbe, kuid samal põhimõttel saab suurema versiooni sellest ehitada. Magnet-herkon süsteem on töökindel ka.
    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
    ATiP1pN4XeM

    Comment


      #3
      Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

      Ma arvan samuti, et paljud lahendused ei toimi kuna pori on probleemiks. Isegi võib nii juhtuda, et katkestab ahela ja hiljem vent ei rakendu. Läbi selle aga sead ohtu juba mootori. Kui sa juba taolise küsimuse püstitasid, siis oletan, et asjal on veidi Off-road hõngu ja vesi polegi nii suur probleem, pigem muda ja pori...

      Ma kujutan ette, et müdistad mudas ja see kaval lüliti lülitab vendi välja. Sina müdistad mudas ikka edasi ja siis näed, et mootor kuumendeb üle... Mis siis teed? Jätad ATV seisma ja ootad jahtumist?

      Usutavasti on kõige lollikindlam versioon , kui paned lenksule eraldi lüliti. Endal ju silmad peas, et kui vesi sügav, siis lülitad välja. Kui oht möödas, siis käsitsi jälle lülitad sisse...

      Comment


        #4
        Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

        Põhimõtteliselt võiks mõõta ventika ahela voolutugevust.
        Kui see on mõnda aega üle lubatud piiri, siis lülitab välja ja ootab teatud aja. Mõne aja pärast võiks mõõtmist korrata.
        Selline lahendus välistaks mudase ventika pekkiminemise.
        Tegelt on see ventikas ju sinna mingi mõttega pandud.
        Ilmselt on selleks jautus.
        Seega peaks mõõtma ka mootori temperatuuri.
        Kui temperatuur on lubatud piires, siis ei proovitagi ventikat käivitada.

        Selline lahendus eeldab PICutamist.
        Samas oleks mudakindlam, kui muud mehhaanilised lahendused.

        Comment


          #5
          Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

          kõige labasem oleks lõpplõliti õla külge kruvida mingi balloonike, nt kinder suprise oma ja siis see kombinatsioon keerata kuskile keredetailide varju, et otsene muda ja oksad ligi ei pääseks.

          vees olles pole vent kriitiline, kuna vent on reeglina karterist ja mootori ploki alumisest äärest kõrgemal. kui aganeedvette jõuavad, siis toimub osaline mootori jahutamine. kui nüüd omakorda radika serv vees on, siis igasugune ventileerimise vajadus kaob ära
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #6
            Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

            Esmalt postitatud reuter poolt
            ...siis see kombinatsioon keerata kuskile keredetailide varju, et otsene muda ja oksad ligi ei pääseks.
            Sellise lahenduse võiks siis ümbritseda tugeva, tiheda traatvõrguga/võrega.
            Kuigi siis võib jällegi ummistus tekkida...
            http://hparchive.com/
            https://worldradiohistory.com/index.htm

            Comment


              #7
              Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

              ja siis jõuamegi lahenduseni - kõige lihtsam lahend on ka kõige parem: kui sel elukal mingi termoandur on armatuuris tule või veel parem näidiku näol olemas, siis pane lihtsalt lüliti vahele. võid ka niisama selle panna, aga ilma näitudetta pead ise sellga väga vastustustundlikult ümber käima
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

                kunagi müüdi tevalos või oomipoes konstruktorit nimega veevaht. oli kaks juhet, mis vette sattudes ledi põlema panid. sinna aretad mõngi võimsama lülituse otsa ja ongi hea. skeem oli bc546'ga. kätte näidata kahjuks ei oska.
                Kui midagi ei tia, kysige minult...ma ei vasta:

                Comment


                  #9
                  Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

                  suvalise auto bensiinitaseme andur ja sul asi lahendatud

                  Comment


                    #10
                    Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

                    Esmalt postitatud soundmaniac poolt
                    kunagi müüdi tevalos või oomipoes konstruktorit nimega veevaht. oli kaks juhet, mis vette sattudes ledi põlema panid. sinna aretad mõngi võimsama lülituse otsa ja ongi hea. skeem oli bc546'ga. kätte näidata kahjuks ei oska.
                    kuidas asi niiskele mudale reageerib?
                    Esmalt postitatud RKsilver poolt
                    suvalise auto bensiinitaseme andur ja sul asi lahendatud
                    muda satub hoovastiku vahele ja vent kas ikka käib ringi, kui vees oled, või seisab, kui veest välja saad
                    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                    Comment


                      #11
                      Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

                      Sobiv bimetall (nagu vanemates klaasipuhastaja mootorites) või uuematüübiline pooljuhtkaitse vahele, mis reageerivad voolu liigsele kasvule ja taastuvad ise (põhimõtteliselt matiku soovitus) ja peaks mootor ülekoormuse eest kaitstud olema.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

                        peaasi, et see bi sinna vette ei satu, vedelik võib teda liiga kiiresti jahutada ja siis ikkagi enamuse ajast venti töös hoida
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #13
                          Vs: Vee tasemele reageeriv lüliti

                          Kui sinna auto külge riputada paar sellist linti, mida kasutati staatika mahavõtuks?
                          Aga isoleerida korpusest ära ja mõõta takistust.
                          Kui sinna auto kere ja trossi vahele sattub pooljuht, siis saame takistuse vähenemise.
                          Takistuse vähenemist saab muundada takistuse kasvuks ja see ventilaator peatada.

                          Kui on mitu trossi, siis saab ka ühe reostumist püsijuhiks arvesse võtta.

                          Nagu lugeda oli, on vesi pooljuht. Vast vesine muda ka.

                          Comment

                          Working...
                          X