Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mootori heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mootori heli

    Nägin täna linnas, kuidas mingi Subaru valgusfoori punase tule alt viimasel hetkel läbi sõitis. Nimelt, kui auto foorini sõitis, kostus mootorist sellist vaikset ja ühtlast heli, nagu tavaline sõiduauto ikka. Aga kui kollane juba fooris põles, siis see subaru kiirendas järsult ja kosta oli kohe hoopis teistsugust (võrreldes mistahes muu autoga) ja poole kõvemat heli mootorist. Ma ei mõtle mitte sellist, kui summutil auk sees ja niimodi päriseb nagu rullnoksidel. Aga sel subarul oli kohe selline peen heli.

    Teab keegi öelda, millega tegu täpsemalt on? Kas see on seotud mootoriga või mängib ka sumbuti rolli?

    #2
    kas sa turbost oled midagi kuulnud. turbo hakkab tööle kuskil 2500-3000 pöörde juures, nii et kui subarumees lapatsi alla vajutas siis hakkas turbo tööle. turbo pressib silindrisse lisa õhku ja võimendab kütuse plahvatamist.

    Comment


      #3
      Selge.. aga palju selline lõbu maksta võib ja kas see nn. "turbo" töötab ainult kindla võimsusega mootoritel?
      Ühel tuttaval on selline asi Mitsubishi Eclipse peal (2.0L). Rohkem pole nagu silma hakanud.

      Kiirendust annab see vist päris kõvasti juurde eks?

      Comment


        #4
        oot-oot, kütus ei plahvata vaid ikke põleb. mootor ei ole lahinguväli, granaat plahvatab. kui mootorile ei ole miskit ette nähtud, et maksa ka aretada. lased miskit kõveraks mootoris sees ja miski põleb enneaegselt ära. :-/

        Comment


          #5
          Väidaks natu vastupidist silindrs ikka kütte plahvatab kui on käimas töötakt.J edasi turbot sab põhimõtteliselt panna peale igale autole.Ennem aga pead oma kolvid välja vahetama siis osadel autodel ka veel klapivedrud ja siis kas vahetama välja kütte pihustid suurema läbilaske võimsusega või siis natu ECU ümber treida +nipetnäpet veel.Ja siis veel vaja välja arvutada mis sugune turbo sinu auto mootorile sobib.
          Ja uuri veel siit lingist sealt saad palju abi:
          http://www.streetrace.org/index.php

          Comment


            #6
            Põhimõtteliselt saab jah turbot panna igale mootorile.Praktikas asi nii roosiline ei ole.Lisaks Bisti nimetatule on turbo puhul vaja välja vahetada sisuliselt kogu sisselasketrakt ja väljalasketrakt.Vähe sellest,turbo tahab õlitamist (õlitussüsteemi),õli omakorda tahab jahutamist (õli jahutussüsteemi).Kokkuvõttes võib öelda,et mingile odavale autole turbo lisamine võib minna kallimaks kui auto enda väärtus on.Tõsiselt huvitatutele võiks soovitada osta kuskilt romulast näiteks komplektne turbomootor ja aretada see oma autole.Tuleb odavam,kui eraldi turbot lisama hakata.
            Vana helitehnika remont Pärnus

            Comment


              #7
              Ei ole see asi nii hull midagi kui endal mutrivõti käes püsib ja mõistust ka on siis saab tegelikult hakkama ca 3000krooniga.Ja sisse ja välja lase ei pea küll väga palju ümber ehitama.Jah õli pump tuleb lisad aga see pole suur probleem ju.

              Comment


                #8
                Bisti,ma vaidleksin sulle vastu 3000 eeguga küll turbot peale ei saa.Isegi mitte siis,kui saaksid turbokopressori tasuta.Liiga palju on mootorit tarvis ümber ehitada.
                Vana helitehnika remont Pärnus

                Comment


                  #9
                  Mootori surveastet tuleb kah muuta
                  Minu kodukas

                  Comment


                    #10
                    Turbost võiks ju rääkida küll, 3000 ei saa tõesti turbot tavamootorile aretada isegi kui turbo oleks tasuta ja töö tehtaks ise. Kindlasti tuleb enamuste mootorite juures vahetada kolvid, et asjal mingit mõtet oleks siis tuleb muuta sisselaset ja kogu väljalase (alates torustikust ja lõpetades nukkvõlliga. Nagu mainitud tuleb ümber ehitada pritset, lisaks hunnik spetslõdvikuid-voolikuid, õlitus, jahutus.

                    Kuid teemast rääkides- subaru kasutab teatavasti tavapärasest ridamootorist erineva silindrite asetusega nn boksermootorit mis põhjustabki sellise natuke erilise möirgamise.

                    Comment


                      #11
                      teeme ise sama heli. tahad visisevat heli, löö toru treilaastu täis, resonaator tühjaks. samas erinevad variandid esimese või viimase poti tühjendamisel. paar auku peale resonaatorit on ka lahendus. müdiseb ja plödiseb nii et vähe ei saa ja naabrid on ka leilis. joke.
                      :-* :-*

                      Comment


                        #12
                        Turbot saab peale panna ka ilma mootori sisu ümber ehitamata, aga siis võib anda survet max 5 PSI (so u 0,3 bar) ja kütusesurvet tuleb tõsta, et mootor ka rohkem kütust saaks (pritse puhul). Sealt piirist edasi on ilma ümberehituseta detonatsioon garanteeritud ja mootor õhtal. Üks vend aretas oma Civicule turbo peale ilma midagi muud mootorijuures muutmata, rõhku andis turbo vist üle 15 PSI mäletamist mööda. Sai sõita 1,5 päeva kui mootor kokku lendas, kolvid olid detonatsioonist kõik puruks. Aga edasi olevat koledal kombel astunud. Soovitan vaadata linki www.homemadeturbo.com, seal vennad ise põlveotsas teevad turbomootoreid.

                        Comment


                          #13
                          Kui turbo rõhk läheb enne MAFi ja MAFil on piisavalt headroomi, siis ei tohiks probleemi olla. Muidugi juhul kui pihustid on üldse võimelised vajaliku kogust läbi laskma. Enamasti teatud piirides on.
                          Kui sa benarõhku suurendad, siis ajad tegelikult aju lolliks. Benarõhu suurendamisel peaks ka MAFist tulevat signaali modima, aga see ei ole vist päris 1-2-3 tüüpi tegevus.

                          Comment


                            #14
                            Eelkõnelejate jutu kokkuvõtteks võiks öelda,et turbot 3000.- eest saab peale kyll,aga effekti sellest kyll erilist ei ole aga mootori saab ruttu kokku lasta.Enda kogemus on see,et turbo on just see koht mis esimasena õli igaltpoolt läbilaskma hakkab ja sealttulenevalt ka kõik muud probleemid.Endal on ettetulnud vastupidist tööd.autol turbo nii läbi,et tuleb vahelt välja visata.lõpptulemus on see,et autoga saab sõita aga minek on palju kehvem kui tavalisel sama marki ilma turbota isendil,mootori ehitusel ja reguleeringutel on ikka suured vahed kuigi pealtpoolt paistavad peaaegu ühesugusad.

                            Comment


                              #15
                              Eelkõnelejate jutu kokkuvõtteks võiks öelda,et turbot 3000.- eest saab peale kyll,aga effekti sellest kyll erilist ei ole aga mootori saab ruttu kokku lasta.Enda kogemus on see,et turbo on just see koht mis esimasena õli igaltpoolt läbilaskma hakkab ja sealttulenevalt ka kõik muud probleemid.Endal on ettetulnud vastupidist tööd.autol turbo nii läbi,et tuleb vahelt välja visata.lõpptulemus on see,et autoga saab sõita aga minek on palju kehvem kui tavalisel sama marki ilma turbota isendil,mootori ehitusel ja reguleeringutel on ikka suured vahed kuigi pealtpoolt paistavad peaaegu ühesugusad.
                              Pidasingi seda silmas, et asjal ikka mingi mõte ka oleks. Võib ju turbo pagassi visata ja ongi olemas?!
                              Ootaks siis teateid inimeselt kes 3000.- eest on suutnud toimiva (mitte ühepäevaturbo) autole peale ehitada. Tahaks kohe oma silmaga näha kasvõi pilti. Kui mootor jätta ümber ehitamata ja seetõttu kolvid ä põlevad siis läheb sisuliselt ju ka täiesti tasuta pandud turbo maksma 0 krooni+ mootori remont. Mingist eriliselt madala rõhuga turbost on ju efektiivsemaid vahendeid kuidas võimsuse/pöördemomendi karakteristikat muuta.

                              Comment

                              Working...
                              X