Niisama informatsiooni mõttes ütleks veel seda, et 1 PSI survet annab väga toorelt öeldes 6% võimsuse kasvu. Ehk siis 5 PSI ~ 30% võimsuse kasvu, mis ei ole mitte vähe tegelikult. Pealegi Need "esimesed" PSI d on kõige efektiivsemad, st 5 PSI peal töötava mootori võimsuselisa on protsentuaalselt suurem kui 10 PSI peal töötava. Pealegi ega paljud tava turbomootoridki eriti suuremate rõhkude peal ei tööta, 8 PSI on täiesti tavaline. Näiteks Ford Escort RS töötas mumeelest kas 6 või 8 PSI peal.
Mis takistab turbot installeerimast? Detonatsioon. Annad lisaõhku aga lisakütust ei anna - segu lahja - detonatsioon (aitab suurem kütusesurve, suuremad pihustid, uus aju).
Surud õhku kokku - õhu temperatuur tõuseb - detonatsioon (aitab intercooler). Veel aitab detonatsiooni vältida süüte hilisemaks keeramine ja surveastme vähendamine.
Teooria selge, kel soovi asuge 3000.- turbomootorit ehitama. (vihjeks - korras turbot > 3k).
Mis takistab turbot installeerimast? Detonatsioon. Annad lisaõhku aga lisakütust ei anna - segu lahja - detonatsioon (aitab suurem kütusesurve, suuremad pihustid, uus aju).
Surud õhku kokku - õhu temperatuur tõuseb - detonatsioon (aitab intercooler). Veel aitab detonatsiooni vältida süüte hilisemaks keeramine ja surveastme vähendamine.
Teooria selge, kel soovi asuge 3000.- turbomootorit ehitama. (vihjeks - korras turbot > 3k).
Comment