Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Audi 100 kütusepumpa jamad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Audi 100 kütusepumpa jamad

    Kütusepumbani ei jõua vool.
    Kaitsmed terved
    jõudsin relee kontrollimiseni



    T ja 86 peale andsin 12V... klõpsub.
    30 ja 87&87a ühendab ära.
    Aru ei saa ma aga 85 ja L otstarbest?

    pikem jutt http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72137
    Kui keegi sealsetele küsimustele vastata oskab, siis loeks siit neidki

    Tänud ette.

    #2
    Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

    Minu seni põnevaim küsimus on: millise jala tagant läheb asi juba kütusepumpa?
    Et ma selle ja pumba vahelist ühendust saaks kontrollida

    Comment


      #3
      Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

      Comment


        #4
        Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

        ilmselt ühendus katkenud juhtmes.minu autol selline jama oli.juhi istme kõrvalt jooksid juhtmed ja talvel läks niiskus ühendusse sisse.ilmasjata sai kütusepump välja vahetatud.tõsi see polnud audi.niiet juhtmed üle kontrollida(värvi järgi peaks nagu saama).

        Comment


          #5
          Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

          Esmalt postitatud tazavi poolt
          ja mida ma sellest aru saama peakin?
          KE3 jetronic FPR (code socket)
          Või millele sa täpselt vastasid?

          Comment


            #6
            Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

            KAs see mõttekäik relee kohta võiks vastata tõele?

            Süüde laseb T ja 86 vooluvõrku, mis ühendab 87 ja 87a
            väiksema pinge korral ainult ühe?
            85 ja L on täiesti mõttetud ja jooksevad relee peal olevasse kaitsme pessa. Ikka ei mõista, miks see kaitsmepesa seal on.
            Aga hetkel töös ainult kaks sisemist ringi.

            Comment


              #7
              Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

              Esmalt postitatud ullivilli poolt
              KAs see mõttekäik relee kohta võiks vastata tõele?

              Süüde laseb T ja 86 vooluvõrku, mis ühendab 87 ja 87a
              väiksema pinge korral ainult ühe?
              85 ja L on täiesti mõttetud ja jooksevad relee peal olevasse kaitsme pessa. Ikka ei mõista, miks see kaitsmepesa seal on.
              Aga hetkel töös ainult kaks sisemist ringi.

              Süüte vool (klemm 15) lülitatakse klemmile 86, klemm T jookseb otsapidi ajusse ja lülitatakse massi siis, kui jagajas peituv Halli andur on saatnud impulsside jada ajusse(st. mootor käib ringi). Klemm 30 on aku pideva + ühendatud. Seda pidevat + lülitatakse Halli anduri impulsside olemasolu korral klemmidele 87 ja 87a. Klemm 87 läheb otse pumbale, klemm 87a toidab lisaseadmeid(lambda anduri kütteniit,EVPA solenoid,ajule teavitus , et pumba relee on rakendunud, ...... ). Klemm 85 on otse massis. Klemm L on diagnostika jaoks. Kui ühendada aku+ ja klemm L vahele koos takistiga LED, keerata süüde sisse ja lühistada klemm L kolmeks sekiks massi (soovitatavalt läbi 12V pirni), hakkab LED vilgutama veakoode, juhul kui neid on. Koodid on 4 kohalised. Täpsema infi leiad all olevalt lingilt(ära jälgi pistikuid, vaid seda kuidas led on seal skeemi ühendatud).

              http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Baum...BlinkCodes.pdf

              Ps. keegi eelkõneleja rääkis vasaku jala kõrvale tekkinud niiskusest. See on jumala tõsi. Võta küljeliist ülesse ja otsi kolllast rohelise triibuga juhet(võibolla ka teist värvi, värvi saad teada pumba pistiku juurest). Mõõda sellel juhtmel kontroll lambiga reaalset voolu,starteri andmise ajal. Kui on olemas, siis otsi viga tagant poolt, kui pole, siis ühenda 30 ja 87 kokku ja vaata kas siis tuleb, kui tuleb siis otsi viga eest poolt(jagaja, aju, ...), kui ei tule siis otsi viga külje liistu ja kaitsmeploki vaheliselt lõigult.

              Kui hiljaks jäänud pole, siis palju edu.
              viimati muutis kasutaja supra; 29 m 2009, 05:21.

              Comment


                #8
                Vs: Audi 100 kütusepumpa jamad

                Vahest on ette tulnud, et veetakse uus juhe taga tulest kui viga üless ei leia.

                Comment

                Working...
                X