Tere!
Autoks on 2004a E46 1.8i 105kw mootoriga. Sümptomid - jõudu ei ole (1.4 Civic kiirendab ka paremini), tühikäigu pöörded 500-600 ja sealjuures auto vibreerib väga hullult. Kui lasta pöörded üle 1500, siis vibra kaob 95% ulatuses ära. Piirajasse läheb asi vääääga uimaselt.
Tuttav arvas, et süütepool(id?) vigased. Nagu aru saan, siis on neid seal 4tk. Kui suur on võimalus, et kõik 4 läbi lähevad? Kas diagnostika üldse tuvastab, et süütepoolid läbi? Kas on suur vahe B-varuosa ja originaali vahel kui süütepooli osta?
Teine asi on sama masina immo. Võtme küljes on ripats. Enne masina käimapanekut tuleb süüdet anda, ripatsid teatud kohta näidata ja siis läheb auto käima. Auto oli esindusmasin ja siis sai ta sealt ka sellevõrra odavamalt ostetud, immo oli tal juba siis peal. Juhtus aga nii, et immo läks service mode´i (ehk ei tööta). Kuidas seda tagasi peale saaks? Kui service modeis, siis kõrvalistme ees esiklaasi vahel põleb kollane led. Ideid, kuidas asja tööle uuesti saaks?
Autoks on 2004a E46 1.8i 105kw mootoriga. Sümptomid - jõudu ei ole (1.4 Civic kiirendab ka paremini), tühikäigu pöörded 500-600 ja sealjuures auto vibreerib väga hullult. Kui lasta pöörded üle 1500, siis vibra kaob 95% ulatuses ära. Piirajasse läheb asi vääääga uimaselt.
Tuttav arvas, et süütepool(id?) vigased. Nagu aru saan, siis on neid seal 4tk. Kui suur on võimalus, et kõik 4 läbi lähevad? Kas diagnostika üldse tuvastab, et süütepoolid läbi? Kas on suur vahe B-varuosa ja originaali vahel kui süütepooli osta?
Teine asi on sama masina immo. Võtme küljes on ripats. Enne masina käimapanekut tuleb süüdet anda, ripatsid teatud kohta näidata ja siis läheb auto käima. Auto oli esindusmasin ja siis sai ta sealt ka sellevõrra odavamalt ostetud, immo oli tal juba siis peal. Juhtus aga nii, et immo läks service mode´i (ehk ei tööta). Kuidas seda tagasi peale saaks? Kui service modeis, siis kõrvalistme ees esiklaasi vahel põleb kollane led. Ideid, kuidas asja tööle uuesti saaks?
Comment