Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Audi A8 kliimaplokk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Audi A8 kliimaplokk

    Tervist.

    Probleem siis järgmine, et audi A8 (2001) aasta ei oska pärsi alati seisukohta võtta, et kui kõvasti puhuda ja millise temperatuuriga puhuda. Olen juba peaaegu kliimaploki (nuppudega koos) vahetuse äärepeal. Kahjuks ei tea aga ka seda, et kas uus/vana töötab.
    Seega äkki kellelgi on miskeid soovitusi. Olemas ka VAG-COM, millega saan igale poole sisse. Äkki saaks miskeid resette kuskilt teha. Või teab keegi öelda, kus asuvad A8 salongi temp andurid peale kliimaplokis oleva.

    Ettetänades.

    #2
    Vs: Audi A8 kliimaplokk

    Uuri näiteks audi foorumist, et kas saad veakoode otse kliima pealt lugeda. Paljud kliimad lasevad ise end testida ja vag-com-i pole vajagi.

    Comment


      #3
      Vs: Audi A8 kliimaplokk

      Olen audifoorumi tihe lugeja, kuid sealt head nõu pole saanud. Lugesin siit ühte A6 teemat ja seal olid päris targad vastused. Lootsin, et keegi oskab ka A8 kohta miskit kosta.

      Comment


        #4
        Vs: Audi A8 kliimaplokk

        Mis sellel plokil siis täpsemalt viga on? Ekraan ei tööta või lihtsalt ei saa kliima tööd juhtida? Nõu võid küsida ka näiteks sellisest kohast nagu Dialab http://www.dialab.ee/index.php

        Comment


          #5
          Vs: Audi A8 kliimaplokk

          Kui Vag Com-iga vaadata 08 aadressi alt vigu mida ta näitab? Sammuti saab mõõteväärtuseid vaadata et kas need on reaalsed näiteks eri temperatuuriandurite temperatuuri väärtused pikalt seisnud auto puhul peaks kõik emamvähem ühed ja samad olema jne. On olnud ka et salongiventilaatori nõ kiirussignaalivõimendi pistik on maha põlenud jne.

          Comment


            #6
            Vs: Audi A8 kliimaplokk

            Põhiviga, mis jubedalt häirib on see, et kui auto seisab ja mootor on soe ja salong on soe ja ma lülitan kliimaplokis sisse nupu "rest", et kliima puhuks jääksooja, siis hakkab puhuma küll, kuid ainult jahedat õhku. Mõne minutiga jahutab salongi maha, kuigi peaks tegelikult sama temperatuuri hoidma, mis sõites oli. Pm oleks mõttekam mitte seda nuppu vajutada, sest salong jahtub aeglasemini niisama seistes.
            Ja ma arvan, et see mõjutab ka Webasto töötsükklit, sest ainult leigeks puhub auto, kuigi ahi stange all huugab täiega.

            Ega ma väga kindel pole, et just juhtplokk vigane on. Kuid ega ma muud ka teha/vahetada ei oska. Olen juba vahetanud salongiventika (kriuksus aegaajalt) ja ka takisti, mis tema kiirusi muudab ja siis selle pisikese temp. anduri, mis ventika juures üleval on (siis sain aru, et temp. andur, kui juhtme tagant tõmbain ja süüte sisse keerasin - näitas -40. arvasin et ainult stange tagune mõõtab õuesooja, kuid järelikult on neid kaks ja siis omavahel lepivad temp.-is kokku!).

            Kas ei või olla, et kuskil on miski andur, mis on must ja saadab salongi temp.-i kohta valeinfi välja. Et siis kliimaplokk juhindub sellest. Kuid samas töötava mootoriga läheb salong mõistlikult soojaks.
            Olen ka kliimploki maha kitkunud ja laiali lammutanud ja seda pisikest andurit puhastanud, mis asub kliimaploki sees ja millele pisikene ventikas õhku peale puhub - ei andnud mingeid tulemusi.
            Kas on veel kuskil andureid, mis mõõtmisega tegelevad. Tahavaatepeeglil on kahtlased ribid nö "tagaküljel". Olen ka sinna surveõhku sisse lasknud - mitte midagi.
            Kliimaplokil on veel siseringluse nupp koos A tähega. Tähendab, et kuskil on veel see andur, mis mõõdab õhukvaliteeti. Kus see on?
            Kahetsooniline kliima - kus need andurid on, mis mõõdavad, et erinevatel pooltel oleks erinev temp?

            Juttu tuli palju ja küsimusi ka, äkki keegi oskab miskit kosta?
            Ettetänades

            PS! vag-ga vaadates nätab ainult ühte viga, midagi sellist: footwellflab motor stuck. Et ei suuda jalgadele suunata? Olen seda viga kustutanud, kuid tuleb tagasi. Krt teab kus see mootor asub. Kus
            Kus kohast ma neid temperatuuriandurite temp-e võrrelda saan?

            Comment


              #7
              Vs: Audi A8 kliimaplokk

              Jah, vigu võib sul mitu olla. Kui webasto on sama vana kui auto, siis ka see võib segast panna. Kunagi ammu kui ka sõitsin A8-ga, siis sellel üldse REST ei toiminud, muu kõik aga oli OK. Tegelikult peaks ju nii olema, et kui REST sees, siis nõrgalt puhub sooja ja peaks töötama ka tsirkulatsioonipump. Ma kahtlustan, et sinul jahutab ventikas salongi soojendusradika maha ja tsirkulatsioonipump ei too uut sooja mootorist salongisoojendus radikasse. Ka sõltub palju veel Webastost. Kui ilm ikka külm, siis võib Webasto põhitöö olla mootori soojendamine. Kui mootor soe, siis alles kütab salongi. Samas äkki Webasto ka üritab salongi soojendada, aga taas tsirkulatsioonipump ei toimi ja soe ei jõua soojendusradikani. PS, sul võib olla ka neid pumpasi rohkem - auto originaal ja lisaks veel Webasto oma...

              Comment


                #8
                Vs: Audi A8 kliimaplokk

                Okai - kõlab loogiliselt. Webasto pumba asukohta enamvähem tean, kus veel pumpasid on?

                PS! VAG-COM vigu ei näita peale ühe klapi, mis jalgadele õhku suunab.

                Comment


                  #9
                  Vs: Audi A8 kliimaplokk

                  Aga tahaks ikka sellist asja pärida, et kas keegi teab, kas salongi radiaatori tsirkulatsiooniks on mingi eraldi pump või ei? On selline tunne, et sõites kui mootori veepump jah. vedelikku ringi ajab annab nagu paremini sooja, kuid kohapeal seistes ei ole nagu asi nii hea. Rääkimata veel "rest" resiimist ja ka Webasto ei anna normaalselt sooja. Siis kui mootori käivitan, töötab kõik paremini.
                  Btw - kas keegi teab, mida teevad need mustad klapid/kopsikud, mis asuvad salongivendi nn "kastist" väljas juhipool - nagu miskit juhtklapid oleksid. Miks küsin on see, et tean et MB kasutab sellised klappe jahutusvedeliku juhtimiseks juba vanadel 124 keredel (nendel autodel oli kahetsooniline soojendus/jahutus juba aastast 87/88). Äkki on nendes miskit kinni jäänud?
                  Mõtteid?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Audi A8 kliimaplokk

                    Kallimatel autodel on kõigil see elektriline lisa tsirkulatsiooni pump: mersudel, bmw 700 seeria, kindlasti ka audi A8. Nende pumpade probleemiks on see ,et mootori harjad kuluvad ära ja ta enam ei lähe käima. Kui vool on peal ja koputada siis käivituvad vahest. Kui on rest nupp siis pannakse ka see tsirkulatsiooni pump tööle ja salongiventikas.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Audi A8 kliimaplokk

                      Tore, ega keegi ju juhuslikult ei oska öelda, kus see A8-l võiks asuda - koputaks teda nautke.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Audi A8 kliimaplokk

                        See pump asub ees radika juures all ääres. Sellel pumbal ei ole harjasid,tegemist mingi magnet pumbaga.St ,et pumba tiivikut ajavad ringi magnetväljad.Pumba sees on elektroonika mis annab saba. Pumba kood on selline 4D0 965 559 ja pilt umbes selline:
                        http://www.hot.ee/buumer5//webasto5.JPG . See küll buumeri oma aga audil sama sugune.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Audi A8 kliimaplokk

                          Aitäh põhjaliku vastuse ja abi eest. Tuhlasin selle pumba üles - asub ta Webasto peal ja töötab igas asendis.
                          Autol on veel peal kütuse jahutuse pump ja turbode jahutuse pump - kõik need pumbad toimivad.
                          Olen kahtlustama hakanud klappide süsteemi, mis asub üleval pidurivõimu anuma juures (kood tal 4d0 959 617 A). Seal 2 klappi ja üks mootor. Jahutusvedelik ringleb seal igatepidi. Kõik see oli mul vee all tükk aega - vihmavesi ei voolanud ära. Arvan, et mootori harjad kinni. Homme hakkan arutama - eks annan teada.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Audi A8 kliimaplokk

                            Kus juures seal jah on ka veel üks veepump, mis on kokku ehitatud temperatuuri regul klapidega. Vaata jah sealt asjad üle. Siin asja skeem:
                            http://www.hot.ee/linnu11//A8.pdf

                            Comment


                              #15
                              Vs: Audi A8 kliimaplokk

                              Et siis korras.
                              Jube harutamine oli. Kõige pealt sai maha võetud kojamehed, siis salongivendi ümbrise ülemine osa, siis vent, siis tahtsin salongivendi ümbrise alumist osa ka kätte saad - krt - ei ole võimalik. See läheb salongi sisse ja selle välja võtmine oleks olnud totaalne lammutamine, millese oleks kaasatud ka armatuur.
                              Sai siis hoopis pilk pidurivõimu poole pööratud. Ja maas ta oligi, koos vaakum võimendiga, pluss veel piduri pedaali eraldamine salongist. Siis sai lõpuks selle mootori koos klappide ja voolikutega kätte.
                              Eraldasin mootori klappidest ja kiskusin jõuga laiali (nii kui nii ei tööta), seest vaatas vastu oksiid ja rooste. Eks see vesi oli oma töö teinud. Remontida pole seal miskit. Kõne Revalisse - hinnaks kogu komplektile nats üle 15 kilo - no anna andeks. Täna hommikul kõne romulasse - lubati hakata maha võtma - 5 tunni pärast kõne, et maas, hinnaks 3500. Kauplesin, kuid nad jäid endale kindlaks. No mis sea ikka. Nad ju 5 tundi tööd tegid.
                              Sain kätte - paigaldasin 3 tundi. Mitte üht kruvi ei jäänud üle.
                              Proovisõit - sooja hakkab tulema juba siis kui temperatuuriseier veel tõusnud pole.
                              Nüüd töristan oma diisliga nägu naerul.

                              Vot niii.

                              Comment

                              Working...
                              X