Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vene akulaadija BA-2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Vene akulaadija BA-2

    Oleneb kui heas korras ja mis mootor on kuid eeldatavasti läheb käima küll

    Comment


      #17
      Vs: Vene akulaadija BA-2

      Läheb muidugi, läks hädaga ennem ka aga pole palju sõitmist ja genekas ei saa laadida seega. Päev-kaks-kolm läheb, edasi näitab aeg. V6 mootor, pole väga väike, õli samas vedel täissünt vähemalt aga see selleks.

      Comment


        #18
        Vs: Vene akulaadija BA-2

        No V6 jaoks on 70Ah aku täitsa paras,pole üle midagi,kui just vajaka ei jää.Toas laadides võib aga pika aja jooksul,eriti kui aku mullitab ebameeldiva ja vastiku haisu üles tekitada,see paukgaasi lõhn.Samas on see ohtlik ka niimodi öösel,kui ise magad akut laadida.Tuttaval oli juhus,kus laadis ka mingit vana autoakut,aku laadis omapea ning järsku käis kõva plahvatus ja aku oli kaheks tükiks laiali.Kuigi jah,väikese vooluga laadides,mis tublisti alla aku normaalse laadimisvoolu,peaks olema ohutu.

        Comment


          #19
          Vs: Vene akulaadija BA-2

          Mul ka samasugune laadiaja ja mina kasutan laadimisel ainult esimest või teist astet 2-3 A, kõrgemale tõstes ja testriga mõõtes läheb laadimispinge 15V juurde ja aku vaikselt muliseb. Mul neid akusid teisigi igas mahtuvuses 50-200Ah-ni ja samamoodi laadimispinge läheb suht kiiresti sinna 15V kanti. Tea kas laadjal midagi viga( no kõik akud ei sa ju peedis olla) Eelmine nädal käivitasin Samarat, antsin starterit ikka väga kaua, kokku võibolla 3 minutit järjest. Aku oli peal 60Ah. Aku ei näidanud veel lõppemise märke, kuid lõpuks läks auto käima ka. Võtsin siis aku maha ja panin laadima. 10minuti jooksul oli pinge jälle 15V juures ja aku kees. Ma ei saa aru aku oles pidanud ju tühi olema või kui ta oleks olnud peedis siis poleks ju oma 3 minutit järjest starterit andnud, Väljas külma 15 kraadi ka veel. Aku kindalsti juba 3-4 aastat vana

          Comment


            #20
            Vs: Vene akulaadija BA-2

            Kas sellel Samara käivitamise akul on "põsed" punnis?

            Comment


              #21
              Vs: Vene akulaadija BA-2

              ei ole

              Comment


                #22
                Vs: Vene akulaadija BA-2

                Pinge laetaval akul määrab ikka aku, mitte laadija. Kui pinge tõuseb kõrgeks, on aku täis või sulfateerunud ja läheb "keema" väiksegi voolu puhul. Põhjus on lihtne: plaatide aktiivne/töötav pind on oluliselt vähenenud ja veel töötavatel pinnaosadel kasvab voolutihedus kõrgeks: elektrolüüs toodab palju gaasi, mis isoleerib plaate veelgi. Sisetakistus tõuseb, seega ka pinge aku klemmidel. Selliseid akusid saab laadida väikese vooluga, või valada välja elektrolüüt, asendada puhta veega ja laadida väikese vooluga pika,t. See taastab. Pärast tueb muidugi panna õige elektrolüüt. Kui aku starterit vedas, siis pole asi veel ilmselt pöördumatu.

                Comment


                  #23
                  Vs: Vene akulaadija BA-2

                  Kas siis tohib seda akut laadida 15V juures 0,5-1 ampriga. Või kahjustab see veel akut. Testriga mõõtes näitab 14,96-15,12V. Aku mullitab siiki üsna vähesel määral. Ruum on suur 30ruutu ja kinnine kus laadin, mingit erilist haisu üleval küll ei ole. Siis kui ampreid juurde lisan (nt 2 A), läheb pinge 15,9Vni ja siis muliseb ikka mürinal

                  Comment


                    #24
                    Vs: Vene akulaadija BA-2

                    Proovi. See oli nii ammu, kui ma akusid taastada püüdsin, tehnoloogiad on nüüd muutunud. Tegelikult tuleks kontrollida ka elektrolüüti. Või, kui aega on, pane mingi koormus (lamp): mõni amper ja vaata kaua aku seda veab . Kontrolli ka pinget koormuse all. Kui aku tühi, lae uuesti väikese vooluga ja vaata, kaua läheb. Kui need ajad on lühikesed, siis on mahtuvus ikka läinud. 15V on paljuvõitu.
                    Haisu akust ei tule, aga gaas on plahvatusohtlik.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Vene akulaadija BA-2

                      Proovi jah. Natuke minuteada võibki mullitada. Ja pisikese vooluga las tiksub siis, oluline on see et sädet ei oleks ruumis ja oleks mingisugunegi tuulutus. Minu enda saaga kohta niipalju, et see suurusjärk 6h laadimist aitas akule väga, siiamaani kõik ok, kuigi sõitu väga vähe ja lühikesed otsad.

                      Comment


                        #26
                        Vs: Vene akulaadija BA-2

                        BA-2 akulaadijaga mure.

                        Hakkasin akut laadima, aku oli 11,5 voldini tühjenenud (kasutan kaevu juures 12V aiapumba toiteks). Klemm särtsus ühendamisel oluliselt rohkem, ampermeeter vajus nulli. Testriga mõõtes justnagu kõik korras. Mõtlesin korra ka vahelduvpinge piirkonnaga mõõta ja see näit pea sama mis alalispiirkonnas. Vedasin ossi aku juurde, korralik vahelduvkomponent näha, üle ühe perioodil suurem, vahepealsetel väiksem.

                        Mis dioodid sinna kõige mõistlikum oleks panna? Hädaabinõuna autokaupade poest mingi generaatori dioodiplokid panna, aga kui korralikult teha?
                        Vana seleenalaldit pole vist enam saada ja ega taha kah. Ränidioodidega võiks kaitsme ka vahele panna. Juhusliku lühise andis seleen kergemini andeks, ränielement laseb ise suitsu välja või hakkab trafot praadima.

                        Tnx
                        73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                        ATiP1pN4XeM

                        Comment


                          #27
                          Vs: Vene akulaadija BA-2

                          Siin on skeemis KD242

                          Comment


                            #28
                            Vs: Vene akulaadija BA-2

                            Seal on trükiviga. Vanadel olid seleenid ja hiljem D242. Sellest seeriast on kõige paremad D242A, need töötavad 10A vooluga ka +130°C juures. Vajavad väikest radikat.

                            http://www.eandc.ru/pdf/diod/d242_d248.pdf

                            Teine võimalus on panna 25 või 35A sild + talle sobiv radikas.



                            D242A, eriti sõjaväe oma, on küll väga vintske tükk ja pole elus veel ühtegi läbi lasknud ega rikkis näinud. Neid 25 ja 35A sildu olen vahetanud aga küll.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Vene akulaadija BA-2

                              Esmalt postitatud Scott poolt Vaata postitust
                              BA-2 akulaadijaga mure.

                              Mis dioodid sinna kõige mõistlikum oleks panna? Hädaabinõuna autokaupade poest mingi generaatori dioodiplokid panna, aga kui korralikult teha?

                              Tnx
                              Minul oli keegi juba pannud sinna auto generaatori dioodid, töötab väga hästi. Geneka dioodid on overkill sinna, lihtsalt tuleb korralikult asi vormistada. Aga seda oleks tunduvalt lihtsam teha tavalise diood plokiga. Nagu Svago juba lingi pani. Kuigi minumeelest on nood palju nõrgemad kui nood d242d.
                              Ühele teisele veneaegsele akulaadijale sai pandud sissepressitavad geneka dioodid, need elasid selle üle kui poolpidune aku valetpidi külge ühendati. Juhtmed sulasid aga dioodid jäid ellu.
                              Maailm oleks puhas ja süüta
                              kui poleks õllejogurtit
                              - Õ.Õ.

                              Comment


                                #30
                                Vs: Vene akulaadija BA-2

                                Vene generaatorite dioode kasutati isegi CO2 keevituste valmistamiseks.



                                Lääne generaatorite dioodid ei kannata isegi stardiabil teise auto tühja aku laadimist. Eks generaatorite müük ole kasulik.
                                viimati muutis kasutaja Svago; 03 m 2017, 12:36. Põhjus: täht

                                Comment

                                Working...
                                X