Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

distantskäivitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    distantskäivitus

    küsimus laiale ringile!
    kas keegi teab midagi distants käivitusest.kas seda saaks moblaga juhtida.On seda võimalik ise aretada?
    Kõik vastused teretulnud.

    #2
    On olemas sellised seadmed ja ise on ka tehtav.

    Comment


      #3
      Ok.Kui ise teha millest peaks pihta hakkama.Nimelt auto on automaat kastiga(mille saaks plokeerida).
      Jama on see et alarm ja kesklukk töötavad koos.Signa mahavõtad teeb uksed ka lahti.Aga uksed peaks lukku jääma.Ja kuidas seda käivitust juhtida(mobla oleks 7110).Millele saaks kõnede piirangu peale panna.Või sobiks selleks miskit muud?Osta ei tahaks ,teeks ise kui keegi aitaks teoreetiliselt.Või on see liiga keeruline.

      Comment


        #4
        Kunagi sai enda jaoks selline riistapuu välja mõeldud ja praegu seisab lauasahtlis sest langes ära vajadus talviseks sõiduks ja katsetsatud on vaid stendil. Anduritest osalesid selles käivituses käsipiduri andur, temperatuuri andur, laadimise kontrolllamp,jne, et välistada võimalikke ebasoovitavaid tagajärgi. Seade üritab käivitada mootorit mitu korda (mootor ei pruugi alati käivituda esimesel katsel) ja mootori käivitumist kontrollib aku laadimise olemasolu. Kui mootor ei ole käivitunud ka siis, siis lülitub seade välja ja saadab sulle teate. Signat saad kasutada ju ka ainult valveks ning uksi avada võtmega (muidugi kui signa ei kontrolli pardapinge kõikumisi).

        Comment


          #5
          ega see aju lolliks aja.
          mis sul süsteemiga plaanis on.kas müüd maha.(mis hind on)ja kui keeruline seda peale on panna.
          signaga ju siuke värk:ütleme et tahan õues auto käivitada(signa on peal),kui nüüd käivitan ja auto liigub vähe hakkab signa undama.Selleks oleks vaja et signa saaks maha võtta ja uksed jääks lukku.ja saaks käigukasti(automaat) plokeerida et keegi sellega minema ei sõida.
          Mille jaoks see käsipiduri andur?
          Kurat ma ei jaga nendest asjadest midagi.
          Räägi kuidas see peaks mu autol toimima.
          Ok tänud

          Comment


            #6
            Käsipidur oli selleks, et masin ei hakkaks sisseunustatud käigu korral käivitamisel liikuma. No see asi on trükiplaadi peal, koostatud 4000-seeria mikroskeemidest ja ilusasti karbis mõõtmetega ligikaudu 120*70*20 mm. Enam plaanis ei ole midagi sest nagu juba eelnevalt mainisin kasutamise vajadus langes ära ja on jäänud lihtsalt lauasahtlisse vedelema ja vajunud unustuse hõlma. Automaat käigukastist ei tea ma midagi, pole kunagi kokku puutunud. Kasutamine oli mõeldud kas moblaga (mingi aeg enne toast väljumist) või taimeriga (kuupäev, kellaaeg). Lubava käsu saamisel üritab käivitada mootorit. Kui etteantud aja jooksul auto ei käivitu, siis läheb uuele katsele. Kui korduvate katsetega käivitamine ei õnnestu, siis lülitub välja. Lülitub välja ka siis, kui mootor on ülekuumenenud. Eks paigaldamisega mõningat tegu on kindlasti: tuleb vedada juhtmeid anduriteni.Hinnast pole vast mõtet praegu rääkima hakata. Kui soovid, võid saada katsetamiseks ja eks siis hiljem näe, mis saab.

            Comment


              #7
              Alarm hakkab karjuma ka siis, kui püüda autot käivitada, seega pead keskluku ja alarmi igal juhul eraldi sättima. Kas ei oleks lihtsam variant miskne soojapuhur autosse hankida ja seda juhtida? Kui väga lühikesi otsi ei sõida, siis ei tohiks akut ka väga hävitada.
              Kui töötab - ära näpi! (A.Ots)

              Comment


                #8
                Defa tehase toode auto eelsoojendamiseks töötab hoopis teisel põhimõttel. Kasutatakse eraldi spets mootorit, mis töötab pensu peal ja soojendab salongi õhupuhuri vedelikku. Mootorist väljuvad soojad gaasid suunatakse õlikarterile, mis kergendab külmunud mootori käivitamist.

                Comment


                  #9
                  Ok! tänud teile.Vaatan ja uurin asja.
                  Kellel häid ideid võib lisada.

                  Comment


                    #10
                    See defa värk oleks hea,küll kuid need on nii kallid.

                    Comment


                      #11
                      mis autoga tegemist on
                      kui onvähegi uuem siis on ju neil tehase immo peal(võtme sees). kuda sa siis kavatsed sellest mööda minna, kui sul võti on toas ja masin ise käivituda üritab.

                      Comment


                        #12
                        autoks audi 80 89a.
                        Minu arust on see signa(Freedom 200+) ja kesklukk(elektriline,mootorid igas ukses,mitte vaakum) ise pandud.(tundub vähemalt)Sest armatuuri all releed ja juhtmed ripuvad,nagu oleks peoga visatud.Ja ukse sees keskluku mootorid mingi pleki ribadega kinnitatud.Ja immot ei tohiks olla.
                        Auto ju vana juba.

                        Comment


                          #13
                          mis autoga tegemist on
                          kui onvähegi uuem siis on ju neil tehase immo peal(võtme sees). kuda sa siis kavatsed sellest mööda minna, kui sul võti on toas ja masin ise käivituda üritab.
                          Võtme sees on saatja. Kuskil armatuuris on vastuvõtja, mis on sisuliselt lyliti ja mille kyljes on juhtmed, mida annab suva releega kokku ja lahti yhendada. A uute mersudega on keerulisem, neil valguskaablid ja muu siuke jura. Ilmselt muudel kallitel autodel kah sama systeem. Sama kui juba on soetatud 1000000 eeqne auto, siis ei ole ilmselt probleem sinna ka korralik DEFA peale osta.

                          Comment


                            #14
                            Võtme sees on saatja. Kuskil armatuuris on vastuvõtja, mis on sisuliselt lyliti ja mille kyljes on juhtmed, mida annab suva releega kokku ja lahti yhendada.


                            Nüüd sa kutt panid kõvasti puusse, nii lihtne see küll pole.
                            Tean omast kogemusest(7a autoelektriga tegelenud) olen ise küll mõnest tehase immost mõõda saand aga see on erand mitte reegel

                            Comment


                              #15

                              A uute mersudega on keerulisem, neil valguskaablid ja muu siuke jura. Ilmselt muudel kallitel autodel kah sama systeem. Sama kui juba on soetatud 1000000 eeqne auto, siis ei ole ilmselt probleem sinna ka korralik DEFA peale osta.
                              mersule saab tehasest juba webasto peale tellida ja mis käivitub sellelt samalt autopuldilt(ir on seal mitte saatja ja käivitamiseks ei ole vaja isegi patakat seal sees, patakas on aint signa juhtimiseks) või siis taimeriga.

                              Comment

                              Working...
                              X