Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

    Nagu selgus, siis on minu auto kõik 8 eelsüüteküünalt läbi. Proovisin ühelt poolt (4tk) küünlaid lahti keerata - null emotsiooni. 3tk ei iitsatanud ka, üks tegi väikse nõksu. Rohkem ei julgenud, ei tahtnud puru ka keerata, siis pole enam sõiduvahendit. Ladusin nõutult kõik kokku tagas.
    Nüüd oleks vaja targemate meeste nõu vaja, kes miskit soovitaks. Plokikaasi ei tahaks maha võtta.

    Tänud ette.

    #2
    Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

    tulebki keerata äkki lahti mitte venitada, ennem võid muidugi peale koputada aga ei soovita äkki see ots mis sääl kuumaks läheb on rabedaks põlenud ja kukkub mootorisse.


    Julget peale hakkamist!!!

    Comment


      #3
      Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

      Eelnenud jutule lisaks siis niipalju, et mõistlik oleks enne seda keeramise üritust silinder nööri täis ajada ja kolb üles keerata. Samas kui on korralik pikk padrun ja võtit otse peal hoida, siis keera aga. Kui on korralik võti ja otse peal, siis ei ole vaja karta. No ja kui keeradki katki, siis alati saab kaane maha võtta(tööd on muidugi päris palju).
      Edu!
      Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

      Comment


        #4
        Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

        Aitas, kui proovisin soojalt mootorilt neid ära keerata. Kriuksuvad lahtikeeramisel ja nõksutavad ja vajalik jõud on päris suur. Missugune jõud oleks liiga suur ... minul läks hästi.

        Comment


          #5
          Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

          Tundub, et selline autoomanik, kes sõidab, kuniks auto töötab ja midagi läbi ei lähe või otsi ei anna.
          Enne seda ei liiguta lillegi. Hoolsa kasutajaga poleks küünlad arvatavasti kinni jäänud.

          Comment


            #6
            Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

            Kahju, et ma ennem endast nii vähe teada andsin.
            Olen antud audit omanud juba 4 aastat. Olen ka väikese töökoja omanik, mis autosid hooldab. Julgen väita, et mul on suht korralik eksemplar A8 3,3 sest diislist.
            Mõte küünaldest tekkis siis, kui maal auto -23 käima ei läinud. -15 läheb käima ja tavaliselt kasutan Webastot, et mootorit külmkäivitusest säästa. On ka soe garaaž, kus auto seisab.
            Seega jutt autoomanikust, kes ainult teab kuidas autot käima panna ja ainult sõidab on tiba liialdus.

            Comment


              #7
              Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

              Tasuks jah mootor kuumaks ajada. Ja korralikke tööriistu kasutada.
              Kui läheb uute paigaldamiseks, siis määrida kokku ainega, mis küünlal sinna kinni ei laseks erilist jääda. Ja kindlasti uus küünal ettenähtud jõuga kinni keerata, mitte kõvemini.

              Comment


                #8
                Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

                Soovitaks nt vaskmääret(copperease).Ise juba mitu aastakest teist kasutanud ja probleeme pole.

                Comment


                  #9
                  Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

                  Et siis olen oma muret ka teises foorumis kurtnud ja teeks sellest siia copy/paste. Copper ka minu sõber, kuid pidi olema veel miskit paremat. Eks ma uurin järgi ja panen siia pärast kirja kui asja peaks korda saama. Põhiline on see, et ei peaks plokikaasi maha võtma, see läheks liiga kulukaks.

                  "No nii. Ongi korras. Võtsin ühelt mootoripoolelt segavad asjad eest ära ja hakkasin proovima. Enne olin muidugist mootori nii tuliseks ajanud, et käsi vastu ei saanud panna ja WD40 mida ma pessa lasin hakkas kohe aurama.
                  Proovisin siis 4 küünalt ja üks nendest hakkas imekombel nõksudega keerama. Ma nõtksutasin teda edasi-tagasi ca pool tundi. Kergemaks ei läinud. Pihustain igasugu möga sinna sisse. Mitte miskit. Nii raske oli küünalt keerata, et selle poole tunniga sain endale peopessa raku. No mõtlesin, et enam taganeda pole ka kuskile ja siis juhtuski see, mida ma kõige vähem lootsin. Küünal hakkas venima ja krõksuma vaheldumisi ning murdus.
                  No sõita ma saan, sest küünal keeras ca ühe pöörde väljapoole. Kuna teised küünlad ei iitsatanudki, siis võib eeldada, et nendega on täpselt sama lugu.
                  Helistasin juba ka mõnda diisli remondiga tegelevatesse firmadesse. Nenedest tuli nagu kokku lepitud vastus - 1500 eekü küünal. Mul on neid 8 tk. Suts palju. Viidati sellele, et tööriist maksab 35000. Vaadates ühte videot, siis eriti kaua see aega ei võta: http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko . Saatsin juba Klanntools'i meili ja sealt vastati, et kahjuks audi jaoks sellist koplekti pakkuda ei ole. Ehk siis võib eeldada, et audiga läheb rohkem aega.

                  Et kui kellelgi oleks mõistlikuma hinnaga miskit pakkuda ja saab mind aidata, siis on abi teretulnud. Läbi priva eeldatavasti. "

                  Comment


                    #10
                    Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

                    nojah, hea seegi, kui ligi pääsed. Mul on selline variant, kus kyynlad on ristimootori 'taga', kinni-lahti keeramisel käib kõik käsikaudu. Midagi ära murrad, siis läheb lammutamiseks niikuinii.

                    Comment


                      #11
                      Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

                      See teine aine, mida mõtled on ehk see mis määritakse ka pihustitele. Mersul oli selline originaal määre, valget värvi. Sellega takistatakse nii pihustite kinni jäämist pessa, kui sai ka küünaldele seda keerme vahele pandud.

                      Siis läks siiski ikka õnnetult jah, et see küünal sinna poolikult alles jäi.
                      Aga kahjuks see paratamatus. Kui see on veel liigse jõuga sinna paigaldatud ja pole hoolitsetud selle eest, et ta sinna väga kinni ei jääks siis selline tagajärg lihtsalt tulema.
                      See 1500.- on siis tööraha ja varuosa?

                      Comment


                        #12
                        Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

                        Seda valget ainet sai just muretsetud, just seda mersu oma. 1500 eeku öeldi miinimum summaks nii Karla Autost kui ka ühest teisest töökojast, mis pidi Kivimurru tn asuma. See siis ainult töö eest. Ise ostsin küünlad ju ära, sest lootsin,et komplikatsioone ei tule.
                        Ainuke lootus on nüüd see, et Audi foorumist lubas mind üks kasutaja aidata - ennem tuleb üle vaatama. Hind oli ka palju mõistlikum. Nats käiks ju närvidele maksta 12000 lihtsalt tööraha, kuigi töövahend pidi maksma 35000. Minu arvates on seda ikkagi liiga palju. Ega ma ju ainuke hädaline pole.

                        Comment


                          #13
                          Vs: K: Eelsüüteküünlad pesas kinni - hea nõu vajaka.

                          See on ikka eriline nöörimine! Väga jubedad hinnad.

                          Comment

                          Working...
                          X