Probleem on Transitiga,aku on laetud,vene start lisaks aga ei käivitu alla -10c.Valmis soojendus on 600W,2700EEK+900paigaldus.Probleem on selles,et korrusmaja kõrval ei saa juhet pidevalt järgi hoida.Kas oleks väikesemõõdulist 2000w - 3000w küttekeha millega saaks ise lõdvikule küttevahetüki tekitada.Toide järgi ja 15-30min auto soe.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Mootorisoojendus
Collapse
X
-
Vs: Mootorisoojendus
Esmalt postitatud sama123 poolt Vaata postitustKas oleks väikesemõõdulist 2000w - 3000w küttekeha millega saaks ise lõdvikule küttevahetüki tekitada.Toide järgi ja 15-30min auto soe.päike, õhk ja ...
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Kui tegu on vanema ja rohkem tööd teinud masinaga, siis on kas mootor hõre või pihustid ei tööta korralikult koos pumbaga(surved võivad erimeda) või ei tööta eelsoojendus või on süütemoment vale. Enamus oleneb aastast ja läbisõidust.Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Esmalt postitatud sama123 poolt Vaata postitustaku on laetud,vene start lisaks aga ei käivitu alla -10c.
Kas ka peale minutit käiamist ei hakka isegi mitte lubama?
Diislikeskusel on hea lugemine "Kui külm mootor ei käivitu" : http://www.diislikeskus.ee/kylmmootor.html
Päikest!
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Mootor on korras,kontrolliti Keila pakiauto keskuses.Transit on lõunamaa varjant ilma eelsüüte küünlata.Sisselaske kollektoris oli küünla koht olemas ja küünal sai ka pandud,aga ühest küünlast kollektoris on vähe.Kunagi sai tehtud küttekeha alumisse lõdvikusse (mosse 412) ja asi toimis!Mõte oleks selles,et paned juhtme 15 min seina ja mootor soe,ise kontrollid,et keema ei lähe.
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Lugesin diisli soovitused läbi.Transit vist tahab suuremat akut,praegu käivitan 100ah akust.Ees on 2 kohta kui panna 2x215ah 6V akut järjestikku,siis peaks küll piisama.Kuna tegu on matkabussiga siis teine aku 75ah on ka lisaks.Olen ennegi kuulnud,et transititel,eriti vanematel on külmaga käivitusprobleeme.Pikalt starteri seeshoidmine paneb ka starteri tuksi.Tuleb ikkagi mingi soojendus välja mõelda.Viimane kord ei läinud isegi start akulaadija ja 2xe akuga käima,starter ajas vurinal ringi nagu suvel,küünal on käsitsilülitusega,hoidsinm enne minuti sees ja ka käivituse ajal lisaks.Külma oli küll -16C.
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
See, et lõunamaine variant, see on pisut paha. Ilma lisasoojenduseta see masin ei peagi põhimõtteliselt käivituma. Või kui on võimalus üks küünal paigaldada, see tähendab, et -10 kraadiga võiks veel käivituda. Kas küünal on tavaline, ehk õhku soojendav või läbijooksev - ehk siis vastaval temperatuuril avaneb klapp ja läbijooksev diiselkütus plahvatab? Ja loogiline on see, et pikk starteri käiamine ei ole talle tervislik. 20 sekundit käivitamist ja paar minutit puhkust. Üks variant oleks käivituseeterit kasutada aga toda ma ei soovita - liiga äkiline plahvatus. Võid proovida bensiini süstlaga käivitamise ajal õhukollektorist kuskilt sisse toppida, ka aitab. Plokisoojendus ei pruugi päästa.Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Esmalt postitatud karukas poolt Vaata postitustÜks variant oleks käivituseeterit kasutada aga toda ma ei soovita - liiga äkiline plahvatus. Võid proovida bensiini süstlaga käivitamise ajal õhukollektorist kuskilt sisse toppida, ka aitab. Plokisoojendus ei pruugi päästa.
Plokisoojendus aitab alati, sest lisaks vedelikule köetakse koheselt ka plokki ja plokikaant ennast. Aga see võtab siiski aega.
Kiire kütmine lõdvikusisese küttekehaga ei anna tulemust , sest ilma veepumbata ei aja mootoris miski jahutusvedelikku ringi, isevoolule kulub aega (eriti kui köetav lõdvik on suures ringis ja termostaat kinni), ning liigse võimsuse korral tekib küttekeha koha peal keemine, mis halvendab küttekeha ja vedeliku kontakti veelgi.
aga mida tähendab "vana transit" kas 10a. vana või 30a vana ? lihtsalt huvitav...
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Esmalt postitatud tonuonu poolt Vaata postitustKui keeruline on ära õppida sõna "variant"? Ilma j täheta.
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Tuleb vist midagi kombineeritud asja leiutada.
1)SUURED akud
2)veesoojendus ja õlisoojendus
3)bensu/eetritoru
kuidas järgmine talv läheb, eks kirjutan uuesti!!kunagi sai mossel nii tehtud et -35c käivitus hoobilt,ainult käimakoti/sillaõlid olid nii paksud,et 1-e käiguga võttis vaevalt paigast
Comment
-
Vs: Mootorisoojendus
Kui sa eetrit katsetanud ei ole, siis tee seda kõigepealt. Ära ainult üle pinguta. Ilma küünaldeta on ikka asi kahtlane. Kunagi ühes autokaupluses vanem härra jagas oma kogemusi. Soovitas lammutusest auto istmesoenduse hankida ja see ümber kütusefiltri panna. Hoiab filtris kütust soojana ja käivitub kergemalt. Mul jäi proovimata, vahetasin auto välja. Kui see peaks töötama, ehk õnnestub ka mingi taimeriga see ühendada. Kui sul on 2 akut, siis soenduse võiks ühendada selle taha, millega sa käivitama ei hakka.
Comment
Comment