Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mootorisoojendus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mootorisoojendus

    Probleem on Transitiga,aku on laetud,vene start lisaks aga ei käivitu alla -10c.Valmis soojendus on 600W,2700EEK+900paigaldus.Probleem on selles,et korrusmaja kõrval ei saa juhet pidevalt järgi hoida.Kas oleks väikesemõõdulist 2000w - 3000w küttekeha millega saaks ise lõdvikule küttevahetüki tekitada.Toide järgi ja 15-30min auto soe.

    #2
    Vs: Mootorisoojendus

    Olemas on ka Webasto soojendused, mis töötavad 12V ja autokütte pealt. Samas on need sinu olemasolevast soojendusest pea 4x kallimad
    It works better if you plug it in

    Comment


      #3
      Vs: Mootorisoojendus

      Esmalt postitatud sama123 poolt Vaata postitust
      Kas oleks väikesemõõdulist 2000w - 3000w küttekeha millega saaks ise lõdvikule küttevahetüki tekitada.Toide järgi ja 15-30min auto soe.
      Ega ikka ei ole küll. Plokisoojendused on tavaliselt 550W ja ohutuse pärast neid suuremaid ei tehta. Olen kunagi näinud lõdvikusisest küttekeha, aga sellised asjad töötavad väga lühiajaliselt. Lõdvikus olev küttekeha ei suuda nii lühikese ajaga üles soojendada külma mootorit. Kui diisel ei käivitu mingi -10 kraadiga, siis on juba suuremat diagnostikat vaja.
      päike, õhk ja ...

      Comment


        #4
        Vs: Mootorisoojendus

        Kui tegu on vanema ja rohkem tööd teinud masinaga, siis on kas mootor hõre või pihustid ei tööta korralikult koos pumbaga(surved võivad erimeda) või ei tööta eelsoojendus või on süütemoment vale. Enamus oleneb aastast ja läbisõidust.
        Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

        Comment


          #5
          Vs: Mootorisoojendus

          Esmalt postitatud sama123 poolt Vaata postitust
          aku on laetud,vene start lisaks aga ei käivitu alla -10c.
          Eelsüüteküünlad/nende relee vigased või pihustid lasevad läbi/mööda ehk?
          Kas ka peale minutit käiamist ei hakka isegi mitte lubama?

          Diislikeskusel on hea lugemine "Kui külm mootor ei käivitu" : http://www.diislikeskus.ee/kylmmootor.html

          Päikest!

          Comment


            #6
            Vs: Mootorisoojendus

            Mootor on korras,kontrolliti Keila pakiauto keskuses.Transit on lõunamaa varjant ilma eelsüüte küünlata.Sisselaske kollektoris oli küünla koht olemas ja küünal sai ka pandud,aga ühest küünlast kollektoris on vähe.Kunagi sai tehtud küttekeha alumisse lõdvikusse (mosse 412) ja asi toimis!Mõte oleks selles,et paned juhtme 15 min seina ja mootor soe,ise kontrollid,et keema ei lähe.

            Comment


              #7
              Vs: Mootorisoojendus

              Lugesin diisli soovitused läbi.Transit vist tahab suuremat akut,praegu käivitan 100ah akust.Ees on 2 kohta kui panna 2x215ah 6V akut järjestikku,siis peaks küll piisama.Kuna tegu on matkabussiga siis teine aku 75ah on ka lisaks.Olen ennegi kuulnud,et transititel,eriti vanematel on külmaga käivitusprobleeme.Pikalt starteri seeshoidmine paneb ka starteri tuksi.Tuleb ikkagi mingi soojendus välja mõelda.Viimane kord ei läinud isegi start akulaadija ja 2xe akuga käima,starter ajas vurinal ringi nagu suvel,küünal on käsitsilülitusega,hoidsinm enne minuti sees ja ka käivituse ajal lisaks.Külma oli küll -16C.

              Comment


                #8
                Vs: Mootorisoojendus

                Aku suurus ei ole tähtis. Tähtis on temast saadav käivitusvool (mida rohkem seda uhkem)

                Comment


                  #9
                  Vs: Mootorisoojendus

                  See, et lõunamaine variant, see on pisut paha. Ilma lisasoojenduseta see masin ei peagi põhimõtteliselt käivituma. Või kui on võimalus üks küünal paigaldada, see tähendab, et -10 kraadiga võiks veel käivituda. Kas küünal on tavaline, ehk õhku soojendav või läbijooksev - ehk siis vastaval temperatuuril avaneb klapp ja läbijooksev diiselkütus plahvatab? Ja loogiline on see, et pikk starteri käiamine ei ole talle tervislik. 20 sekundit käivitamist ja paar minutit puhkust. Üks variant oleks käivituseeterit kasutada aga toda ma ei soovita - liiga äkiline plahvatus. Võid proovida bensiini süstlaga käivitamise ajal õhukollektorist kuskilt sisse toppida, ka aitab. Plokisoojendus ei pruugi päästa.
                  Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mootorisoojendus

                    Esmalt postitatud karukas poolt Vaata postitust
                    Üks variant oleks käivituseeterit kasutada aga toda ma ei soovita - liiga äkiline plahvatus. Võid proovida bensiini süstlaga käivitamise ajal õhukollektorist kuskilt sisse toppida, ka aitab. Plokisoojendus ei pruugi päästa.
                    Pigem ikkagi õhukollektorisse spetsiaalne "eetri" anum või mugav käivitusaerosooli pihustuskoht (kraaniga). 3000-kroonise soojenduse asemel kannatab natuke pihustamisele kulutada küll. Hulgi saab ehk odavamalt ka. Kui eetrit lisada mõistlikus koguses, ei teki ka "äkilist plahvatust".

                    Plokisoojendus aitab alati, sest lisaks vedelikule köetakse koheselt ka plokki ja plokikaant ennast. Aga see võtab siiski aega.

                    Kiire kütmine lõdvikusisese küttekehaga ei anna tulemust , sest ilma veepumbata ei aja mootoris miski jahutusvedelikku ringi, isevoolule kulub aega (eriti kui köetav lõdvik on suures ringis ja termostaat kinni), ning liigse võimsuse korral tekib küttekeha koha peal keemine, mis halvendab küttekeha ja vedeliku kontakti veelgi.

                    aga mida tähendab "vana transit" kas 10a. vana või 30a vana ? lihtsalt huvitav...

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mootorisoojendus

                      Kui keeruline on ära õppida sõna "variant"? Ilma j täheta.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mootorisoojendus

                        Esmalt postitatud tonuonu poolt Vaata postitust
                        Kui keeruline on ära õppida sõna "variant"? Ilma j täheta.
                        Kuradi raske on varjant i tähega kirjutada.Sama mis türa y-ga.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mootorisoojendus

                          Tuleb vist midagi kombineeritud asja leiutada.
                          1)SUURED akud
                          2)veesoojendus ja õlisoojendus
                          3)bensu/eetritoru
                          kuidas järgmine talv läheb, eks kirjutan uuesti!!kunagi sai mossel nii tehtud et -35c käivitus hoobilt,ainult käimakoti/sillaõlid olid nii paksud,et 1-e käiguga võttis vaevalt paigast

                          Comment


                            #14
                            Vs: Mootorisoojendus

                            Kui sa eetrit katsetanud ei ole, siis tee seda kõigepealt. Ära ainult üle pinguta. Ilma küünaldeta on ikka asi kahtlane. Kunagi ühes autokaupluses vanem härra jagas oma kogemusi. Soovitas lammutusest auto istmesoenduse hankida ja see ümber kütusefiltri panna. Hoiab filtris kütust soojana ja käivitub kergemalt. Mul jäi proovimata, vahetasin auto välja. Kui see peaks töötama, ehk õnnestub ka mingi taimeriga see ühendada. Kui sul on 2 akut, siis soenduse võiks ühendada selle taha, millega sa käivitama ei hakka.

                            Comment

                            Working...
                            X