Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

    Mitu % kütust saab kokku hoida siis kui autol tuled ei põle. Näiteks 100 km läbimisel 80km/h kiiruse juures?
    Tavalise karburaatoriga autol ja otsesissepritsega.

    #2
    Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

    Et nagu Newtoni kolmas seadus, et valgus ju eest väljub ja ju siis valguse "osakeste" lendamisel tekib autole pidurdus? Selle kompenseerib tagatulede blokk. Paned lisatuled taha siis on nagu nitro, paned järgi ja kus on minek. Veel on see müüt, et lisapiduri tuli annab niipalju tõuget süttides et pidurtusteekond pikeneb, et ei ole soovitatav kasutada. Või mis tuledest jutt. Siis kui udutuled ei põle? Suunatuled, ohutuled? Või sa lähened sellest punktist et mida vähem voolu auto tarbib seda ökonoomsem on mootor? Vähem kui protsent ilmselt.
    Condemn the hive.

    Comment


      #3
      Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

      Kui auto võimsus on näiteks 110 kW, siis kaks 55 W pirni on sellest 1/1000. Kui auto võtab 8 liitrit 100 km, siis hoiad kokku 8 ml. Tegelikult natuke rohkem sest mootor ei tööta täie võimsusega.

      Comment


        #4
        Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

        Esmalt postitatud vanemleitnant poolt Vaata postitust
        Kui auto võimsus on näiteks 110 kW Kui auto võtab 8 liitrit 100 km, siis hoiad kokku 8 ml. Tegelikult natuke rohkem sest mootor ei tööta täie võimsusega.
        aga kui 110kW auto võtab 36L/100 km, kas siis hoiab 110W pirnide mittepõletamise pealt kokku 24ml?
        ja kui 110kW mootor võtab tühikäigul 2 liitrit tunnis, kuipalju siis kahe pirni pealt kokku hoiaks?

        Comment


          #5
          Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

          Tere.Kas see 110kw auto sõidab teise käiguga või?Nii lahja mootoriga annab seda kraami nii palju sealt läbi sedaviisi ajada.Või on rõhuregulaatori membraan hõre?

          Comment


            #6
            Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

            sissepritse ja karburaator muideks välistavad üksteist. ongi 2 varianti kas küttesegu (õhk + bena) segatakse karbussis valmis, või pritsitakse silindrisse sisse eraldi ja segunevad seal.

            sissepritse ja selle erivariandid siis tänapäevasematel mootoritel.

            Comment


              #7
              Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

              Esmalt postitatud 4/20 poolt Vaata postitust
              sissepritse ja karburaator muideks välistavad üksteist. ongi 2 varianti kas küttesegu (õhk + bena) segatakse karbussis valmis, või pritsitakse silindrisse sisse eraldi ja segunevad seal.

              sissepritse ja selle erivariandid siis tänapäevasematel mootoritel.
              Kuhu siis liigitada monopritsung-on olemas nii pihusti kui eraldi kamber õhu ja bensiisni segamiseks?

              Comment


                #8
                Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                Eks ta siis karbussi kt on,mis muud!IRWTegelikult arvati,et nii saab odavamalt,ikkagi 1 pihusti 4 asemel.Ja siis tõstsid rohelised kisa- mis saab siis,kui üks küünal otsad annab.Ei saa ju ühe silindri kütet eraldi välja lülitada.Ja loodus saab kannatada!Nii see monoprits ära lõpetatigi.
                viimati muutis kasutaja onujüri; 01 m 2010, 14:02.

                Comment


                  #9
                  Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                  Esmalt postitatud onujüri poolt Vaata postitust
                  Tere.Kas see 110kw auto sõidab teise käiguga või?Nii lahja mootoriga annab seda kraami nii palju sealt läbi sedaviisi ajada.
                  Natuke norides, ma nüüd 110kW küll lahjaks mootoriks ei nimetaks.
                  Oleneb muidugi, mis pööretel see võimsus on saavutatud.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                    Ehk paagitäiega sõidaks paarsada meetrit rohkem. Olulisem kokkuhoid tuleb sõiduharjumusi lihvides, käiguga pidurdades. Kindlasti peaks ka auto korras olema. Vana Vaz 2101 võib ka ilma tuledeta sõita, aga kui ikka kütus summutist välja niriseb ei anna see olulist võitu. Vahetasin oma auto vähe uuema vastu. Tehnilises passis kaotasin 20 kw. Bensiinist sai diisel. Edasi ei lähe aga kindlasti mitte halvemini. Kütusekulu langes keskmiselt 10,2-lt 5,5-le L/100 km. Ei tule pähegi tulesid kustutama hakata.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                      Esmalt postitatud une18 poolt Vaata postitust
                      Ehk paagitäiega sõidaks paarsada meetrit rohkem. Olulisem kokkuhoid tuleb sõiduharjumusi lihvides, käiguga pidurdades. Kindlasti peaks ka auto korras olema. Vana Vaz 2101 võib ka ilma tuledeta sõita, aga kui ikka kütus summutist välja niriseb ei anna see olulist võitu. Vahetasin oma auto vähe uuema vastu. Tehnilises passis kaotasin 20 kw. Bensiinist sai diisel. Edasi ei lähe aga kindlasti mitte halvemini. Kütusekulu langes keskmiselt 10,2-lt 5,5-le L/100 km. Ei tule pähegi tulesid kustutama hakata.
                      Ma ei usu et teemaalgatajal on päriselt mõttes tuledetta sõitma hakata, et kütust kokku hoida, vaid pigem on asi lihtsalt huvis.


                      OT: Käiguga pidurdamine igapäevaselt on mootrile 3 korda suurem koormus, kui põhjagaasiga kiirendamine!!! Siinkohal ei pea ma silmas kui sõita maanteel 90ga, 5. käik ja siis 70 alasse minnes gaas maha lasta, et vastav kiirus saavutada, vaid seda, kui raiutakse madalaid käike seni, kuni auto kiirus on võrdne jalakäia kiirusega. Ei soovita seda väga harrastada, kui vajadust ei ole....talvel kasutan vastavalt teeoludele isegi käiguga pidurdamist, aga seda siis kui õues libe on, sest siis toimib see peaaegu ABSi eest - rattad käivad korraks aeglasemini ringi, kui auto edasi läheb, ning pidurdusteekond on väiksem.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                        Esmalt postitatud kapsas poolt Vaata postitust
                        Ma ei usu et teemaalgatajal on päriselt mõttes tuledetta sõitma hakata, et kütust kokku hoida, vaid pigem on asi lihtsalt huvis.


                        OT: Käiguga pidurdamine igapäevaselt on mootrile 3 korda suurem koormus, kui põhjagaasiga kiirendamine!!! .
                        Kui uuemate autodega pidurdada käiguga(üks käik sees koguaeg, ei vaheta, ning loomulikult jalg gaasipedaalilt maas), siis mootor ei tarbi üldse kütust.(Top Gearis nägin )
                        Raske õppustel, kerge lahingus...

                        Comment


                          #13
                          Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                          Esmalt postitatud widescreen poolt Vaata postitust
                          Kui uuemate autodega pidurdada käiguga(üks käik sees koguaeg, ei vaheta, ning loomulikult jalg gaasipedaalilt maas), siis mootor ei tarbi üldse kütust.(Top Gearis nägin )
                          See asi toimib kõigil pritsungiga autodel, kaasaarvatud monopritsung. Karburaatoriajastul oli kah olemas, isegi Zigulil.
                          Kui pöörded on üle 1000RPM ja gaasipedaal vabastatud siis kütust ei kulu.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                            Kütusekulu on tõesti 0, kuid mootor kulub meeletult sellise tegevusega, niiet ei saaks just öelda et see kokkuhoid on.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Auto kütusekulu siis kui tuled ei põle

                              Mis seal kulub? Mootor jookseb samamoodi ringi, lihtsalt kütus ei voola läbi. Tõepoolest kui käike järjest alla lapata siis saab omajagu koormust sidur ning veoülekanne. Tavasõidus ei ole tarvidust käiku alla vahetada, kuna isegi 5 käiguga saab enamasti kiiruse kuni 30km/h lasta enne kui tühikäigupöörded saabuvad.

                              Comment

                              Working...
                              X