Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kondensaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kondensaator

    Sooviksin teada mis eesmärgil pannakse autovõimendi toitekaablite vahele neid 0.5/// 1F kondekaid, Kas aitavad hoida voolu kõikumist stabiilsena ...või mis muud põhjused keegi võiks anda hüva nõu. Ja kas kondensaaatori kasu süsteemis on lühiajaline nähtus ( 10-15 sec.)??

    #2
    See kondekas toimib põhimõtteliselt nagu lisaaku ning paigaldatakse see võimalikult võimendi/ raadio lähedale et kompenseerida toitekaablis tekkida võivaid kadusid.
    ehh... andrjusa

    Comment


      #3
      KOndeka põihitöö on jah selles, et kui võim annab just seda viimast "matsu" kõlarisse siis konde kompenseerib tekkida võiva pingelangu, sest tavaliselt on ju vool veetud ca 5m kaabliga ja aku enda kiirus ei ole ka nii hea, et ta suudaks kohe korraga nii palju voolu välja anda.
      Tavaliselt on nii, et kui võimu RMS võimsus seal 500 ja üle võimsusel siis piisaks 0,5F kondest, kui juba sinna 1000W juurde siis juba vaja 1F-list.
      Ja konde töö ei ole lühiajaline... juhul kui kuulata tavalist muusikat... kui lasta miskit sweepi siis loomulukult saab ka konde lõpuks tühjaks. Tavamuusika puhul ju ei ole kogu aeg see viimane mats, vahepeal ka vaiksemaid noote jne... et sellel hetkel konde kogub ennast uuesti... krt vist ei olnud just kõige parem sõnastus, kuid ju vast saad aru.

      Comment


        #4
        Aga kas kondekas on pidevalt vooluall (võimu tuleb juhe ju otse akult)??
        Beers of Estonia

        Comment


          #5
          Pideva voolu all ikka... konde siis ühendatakse paralleelselt võimuga, et üks ots sinna võimu plussi ja teine sinna kuskohast võim massi võtab.

          Comment


            #6
            Et ühesõnaga jääb kondekas pidava pingealla selles saati kui ta sinna ühendada ja see aastaid pingeall olek kahjuks ei tule??
            Beers of Estonia

            Comment


              #7
              Ei tule, sest ta on nagu akugi, kuid siis kiirema reageerimisega.

              Comment


                #8
                No kondekas peale ühendamist küll aastaringi koguaeg vooluall ei ole, sest seal on niinimetatud remote (GND) ots, kui paned maki käima siis ärkavad ellu võimendid ja ka kondensaator, kui lülitad välja siis lülitavad ennast välja kõik mis süsteemis on.
                Hüva nõu abi eest!

                Comment


                  #9
                  kas Tevalos ka neid müüakse?
                  Beers of Estonia

                  Comment


                    #10
                    No sina oled küll millestki väääga valesti aru saanud... kui sa remote juhtme vead GND peale siis kuhu sa massi paned??? GND on siiski maandus ja REM... või remote välja kirjutatult on see ots mille peale võimu sisse või välja lülitatakse.
                    Siiski kuulen mina esimest korda et kondekal on remote ots... ei usu küll eriti et konde remote otsa pealt sisse või välja lülituks.

                    Comment


                      #11
                      Oleneb nüüd kondekast. Parematel on veel mingi elektrooniline juhtmine ka sees peale selle konde enda ja siis sellel on tõesti remote-ots, millega saab sisse lülitada tema süsteeme. Süsteemid siis piiravad maksimaalset voolu, et kondeka ühendamisel laadimisvool midagi muud maha ei põletaks jne. Lihtsamatel ei ole minget otsa ja paned niisama võimu ette. Võimalikult jämeda kaabliga ja võimalikult lähedale võimule. Ja siis aku pealt mitte nii jäme kaabel kondekani. Lithsalt kui mats tuleb siis tõmmatakse see kogu hooga kondekast ja siis ülejäänud ajal laetakse sujuvalt kondekat.

                      Comment


                        #12
                        mul on ntx täiesti automaatne 1F kondekas, mis ise sisse lylitab ja välja, vastavalt vajadusele. muidugi suht tundlik on see sisse lylitus, kui ntx pagassi lahti teed, siis läheb valgustus põlema ja klõps konde ka sees.

                        Comment

                        Working...
                        X