Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

muundur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: muundur

    Ijaa, suured tänud teile See temp on max 95 C, aga ei pea üldse nii palju olema. Lihtsalt maksimum. Auto valikut on ta ka vist muutnud, autoks mõlgub peas BMW X5, sellega peaks ikka asja ära toitma ju ning auto ei hakka sõitma Eestis, vaid Hispaanias. Sellega peaks ka külma mure olema lahendatud. Reuter, sa rääkisid, et pamperisse lisada toite sisend, räägi sellest natuke, et mida ma täpselt tegema pean vms, ma ei ole tehnika või elektrivärgis üldse mitte tugev.
    Igatahes suured tänud teile kõigile, kes on pead viitsinud vaevata ja vastata mulle

    Comment


      #17
      Vs: muundur

      Mudavabas piirkonnas on kõige lihtsam autole lisada pamperisse arvuti toiteploki tüüpi liides. Parem lajendus on mingi kattega isend, eriti kui on tegemist natuke kõntsasema piirkonnaga. Selleks sobib edukalt plokisoojenduse jaoks kasutatav toiteliides. Paraku on see oluliselt suurem ja kuskil esipamperil tilpnevana näeb inetu välja, kui aga kasuta seda lihtsat arvutiliidest, siis selle saab puurida läbi pamperi ja asi ei paista tumeda pamperi pealt peaaegu väljagi. Teine võimalus on panna numbrimärk hingedega alusele ja siis see toiteots sinna numbrimärgi alla peita. Kui osta inverter-laadija, siis neil on ka reeglina sisse ehitatud ümberlüliti, mis võrgu olemasolul automaatselt lülitab ka väjundi võrgule ümber ja asub akut laadima. Võrgu katkestamisel aga kolib üle akutoitele ja säilitab väljundis 230V. Kui sellise kooslusega masin oleks alati pikemaks seismiseks vooluvõrguga ühendatud, siis võiks see inverter ka kogu aeg olla sisse lülitatud. Kui võrku pidevalt küljes ei ole, siis tuleb jälgida, et inverter saaks välja lülitatud pikemaks seismiseks või vähemalt välised tarbijad oleksid lahti ühendatud. Korralik inverter jookseb auto akult ilma väliste tarbijateta mitu päeva ja auto läheb veel ka käima
      Hispaanias on kah mingi natuke talvesarnane asi olemas, seega pidavaks uksega siiberdamiseks oleks jah hea kasvatada soojusinertsi, siis taastub kapi sisetemperatuur kiiremini peale ukse sulgemist. Kui aga kappi hakata külmast üles soojendama, siis see lisavesi vms ballast aeglustab oluliselt kapi soojenemist.
      Ma kahtlen, kas X5 transamiseks mugavam asi on, kui Combo, aga see pole kaugeltki minu valida/otsustada. Nagu ma ennist mainisin, siis väline toide lahendab ka viletsama gene laadimispuuduse, seega ei tohiks masina valikul see piiravaks osutuda
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment

      Working...
      X