Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

lamda takistus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: lamda takistus.

    Miks te asja nii keeruliseks ajate? Autode stock ajud ei kontrolli ju narrowband lambdade kütteahelat, vaadake suva auto elektriskeeme. Sellise veakoodi ananb siis kui lambda signaal on kord aktsepteeritav ja kord mitte....ehk et kui jääb liiga jahedasse kohta siis eeldab et pole kütet taga. Kui lambda on väljalaske koldes pole ka kütet vaja, teiselpool katti aga küll. Ja signaaliga on veel lihtsam....NB lambdad töötavad ju vahemikus 0-1V kus 0,5v on murdepunkt ideaalse põlemise suhtes....kui toodab enam kui 0,5V siis on segu rikkam kui 14,7 AFRi ja kui vähem siis on segu lahjem....Kui lahja või rikas seda narrowbandidega teada ei saa.

    Comment


      #17
      Vs: lamda takistus.

      Paljalt skeeme vaadates ei julgeks niimodi sõna võtta. Kui näiteks võtta -98 2,0 Accord, siis + jookseb jah otse releest küttele peale, aga viirus on skeemi kohaselt otsaga ajus. Kas seal toimub ainult lülimine või ka koormusvoolu mõõtmine, ei oska ilma eksperimentideta öelda. Loogiline oleks, et ikkagi mõõdetakse ja ülekoormuse puhul lükatakse väljund tagant ära, muidu on oht teine maha põletada. Sealt tulenevalt genereeritakse ka õigetel alustel veakood.

      Comment


        #18
        Vs: lamda takistus.

        See kas seda kütet seal on või mitte ei oma lambda töö seisukohalt väga suurt tähtsust. Eeldan, et jutt käib sellest lambdast mis on väljalaske kollektoris enne katalüsaatorit ja mis omab olulist tähtsust õige kütusesegu (AFR) määramisel. Lambda soojendus on vajalik vaid selleks, et külma mootori korral lambda ise kiiremini tööle hakkaks ja väheneks heitgaaside paiskamine keskonda. Ilma soojenduseta lambda anduritel võtab töötemperatuuri saavutamine lihtsalt kauem aega, kuid heitgaasid on piisavalt kuumad, et igasugune lambda töötemperatuurini viia.
        Lihtsalt kokku võttes - mootor korralikult soojaks ja siis lambda signaali mõõtma. Mõõtmiseks võib kasutada suure sisendtakistusega testrit või voltmeetrit. Closed-loop'is peaks pinge pendeldama 0,2V ja 0,8V vahel kõvemini gaasi vajutades (open-loop) aga seisma kusagil rikkama poole peal 0,6-1,0V.
        Lambda võib olla nii olukorra põhjustaja kui ka lihtsalt fikseerija. Selle saab kindlaks teha nii, et lambda pistik lihtsalt tagant ära võtta nii, et signaal enam ajju ei jõua. Kui olukord muutub on kõigi eelduste kohaselt viga lambda anduris, kui mitte siis kusagil mujal (MAP/MAF, TPS, pihustid jne.).

        Comment


          #19
          Vs: lamda takistus.

          Tolle masina skeemi vaadates kütte miinus ots läheb ajusse. Seal on siis ka kütte kontrolli ahel.
          Kui annab kütte veakoodi, siis läheb "Limp-home" reziimi, ning lambda näitu ei arvestata.

          Comment


            #20
            Vs: lamda takistus.

            Kas viga võib olla hoopis ajus?

            Ühe valge ja massi vahel näitas pinget 12v , teise valge ja esimese valge vahel pinget pole. Et siis äkki ajust midagi küpse?

            Comment


              #21
              Vs: lamda takistus.

              Ei pruugi olla. Kütte takistus pole äkki õige universaalsel anduril. Kütte takistuse järgi ilmselt aju mõõdab ka anduri temperatuuri. Sellel masinal vähe keerulisem süsteem kui lihtsalt küte releega järgi.

              Comment


                #22
                Vs: lamda takistus.

                Selge, enamus bosch tüüpi anduritega autodel on asi siiski lihtsam ja lambda küte on täpselt siis taga kui mootor töötab või nii kaua kui süüde sees on. Ka progetavate ajudega kasutati ennemuistsel ajal narrowbande ja loomulikult pideva küttega (Kui kütet üldse vaja oli.....st et kui andur asub liiga jahedas kohas)

                Comment


                  #23
                  Vs: lamda takistus.

                  Ostsin kasutatud lamda.
                  Panin pistikusse , sama keiss.

                  Siis m66tsin , kütte juhtmete vahel lõpmatu takistus ja töötava mootoriga valge ja rohelise vahel 0,05v .

                  Kuna mul eelmisest lamdast jäi pistik alles , siis panin mustade vahele kütte traadi 30 ohm. Mootori tuli kustus ära. Traat läks vähehaaval soojaks.

                  Järeldus : Järjekordne peetis lamda.
                  Järeldus 2 : Et kui juhtmete vahel sobivat takistust ei ole , siis pinget küttele peale ei tule.

                  Siis jätsin selle traadi mustade vahele ja teiste juhtmete pistikud panin kokku. Aga tundub , et see 0,0x v näitab et see lamda signaal pole ka piisav kahjuks.

                  Comment


                    #24
                    Vs: lamda takistus.

                    mina oma 97aasta väljalaskel mässasin ka nende spets ühendustega ikka ei töötanud , isegi ahastuses proovisin kokku joota - samuti midagi . Läksin kõige lihtsmat teed keerasin juhtmed kokku ridaklemmiga ja - TÖÖTAB .

                    Comment


                      #25
                      Vs: lamda takistus.

                      Esmalt postitatud xaiti poolt Vaata postitust
                      mina oma 97aasta väljalaskel mässasin ka nende spets ühendustega ikka ei töötanud , isegi ahastuses proovisin kokku joota - samuti midagi . Läksin kõige lihtsmat teed keerasin juhtmed kokku ridaklemmiga ja - TÖÖTAB .
                      Kui keegi viitsib läbi lugeda universaal-lambda paigaldusjuhise,siis seal on kirias rrõhutatult-EI TOHI JOOTA...ainult spetsliide.

                      Comment


                        #26
                        Vs: lamda takistus.

                        Kui päris esinduseoriginaali osta ei taha, siis tuntud andurite tootjatel on enamasti asendustooted olemas mis ka täitsa toimivad. Näiteks NTK kataloogi saad sealt:http://www.ngk.de/Download.4019.0.html

                        Nende kasutatud juustude kokku ostmine läheb pikemas plaanis kulukamaks.

                        Comment


                          #27
                          Vs: lamda takistus.

                          Esmalt postitatud Simpel poolt Vaata postitust
                          Kui keegi viitsib läbi lugeda universaal-lambda paigaldusjuhise,siis seal on kirias rrõhutatult-EI TOHI JOOTA...ainult spetsliide.
                          Miks joota ei tohi? Ei väida vastupidist aga huvitaks põhjendus.

                          Comment


                            #28
                            Vs: lamda takistus.

                            Esmalt postitatud qratman poolt Vaata postitust
                            Miks joota ei tohi? Ei väida vastupidist aga huvitaks põhjendus.
                            Aga sa proovi joota siis mõistad.

                            Comment


                              #29
                              Vs: lamda takistus.

                              Asi lihtne - osad lambdad saavad referensõhu läbi juhtmeisolatsiooni (pikki kiudu) ja kui sa asja umbseks teed, siis lõpetab peale mõnda aega toimetamise.

                              Comment

                              Working...
                              X