Vs: lamda takistus.
Miks te asja nii keeruliseks ajate? Autode stock ajud ei kontrolli ju narrowband lambdade kütteahelat, vaadake suva auto elektriskeeme. Sellise veakoodi ananb siis kui lambda signaal on kord aktsepteeritav ja kord mitte....ehk et kui jääb liiga jahedasse kohta siis eeldab et pole kütet taga. Kui lambda on väljalaske koldes pole ka kütet vaja, teiselpool katti aga küll. Ja signaaliga on veel lihtsam....NB lambdad töötavad ju vahemikus 0-1V kus 0,5v on murdepunkt ideaalse põlemise suhtes....kui toodab enam kui 0,5V siis on segu rikkam kui 14,7 AFRi ja kui vähem siis on segu lahjem....Kui lahja või rikas seda narrowbandidega teada ei saa.
Miks te asja nii keeruliseks ajate? Autode stock ajud ei kontrolli ju narrowband lambdade kütteahelat, vaadake suva auto elektriskeeme. Sellise veakoodi ananb siis kui lambda signaal on kord aktsepteeritav ja kord mitte....ehk et kui jääb liiga jahedasse kohta siis eeldab et pole kütet taga. Kui lambda on väljalaske koldes pole ka kütet vaja, teiselpool katti aga küll. Ja signaaliga on veel lihtsam....NB lambdad töötavad ju vahemikus 0-1V kus 0,5v on murdepunkt ideaalse põlemise suhtes....kui toodab enam kui 0,5V siis on segu rikkam kui 14,7 AFRi ja kui vähem siis on segu lahjem....Kui lahja või rikas seda narrowbandidega teada ei saa.
Comment