ATV'l läks pingeregulaator õhtale ning uus on koleda hinnaga. Mõtlesin, et leiab ehk alternatiivi:
1) Kasutada auto oma? ATV'l tuleb genekast 3 faasi tühijooksu pingega <200V. Auto regulaatori kohta ei tea ise midagi (ehk seal mingi teistsugune lahendus), ehk oskate siinkohal mind valgustada?
2) Ise 'kokku joota'. Paraku ei ole leidnud mingit skeemi asjast. Manualist sain sellise 'põhimõtteskeemi':
Dioodid (6tk) teevad vahelduvvoolust siis alalisvoolu ning türistorid tõmbavad pinge maha, kui see üle 14,5V tõuseb (pole aga paraku seda aru saanud, et kuidas see türistor täpselt töötab, kui teda sealt juhtkoivalt nüüd torgitakse kas ta siis lühistab selle mähise julmalt ära kust kõrgem pinge tuleb?), kuid mis seda pinget sobiks mõõtma ning türistore juhtima?
Või saaks ehk nii, et dioodid -> lm317 mis juhib mingit võimsamat transsi TIP35C'd näit? 2 transi ning paari takiga võiks nagu toimida... Radikas peab ka muidugi korralik taga olema, aga ega see originaal ka väike polnud siin...
1) Kasutada auto oma? ATV'l tuleb genekast 3 faasi tühijooksu pingega <200V. Auto regulaatori kohta ei tea ise midagi (ehk seal mingi teistsugune lahendus), ehk oskate siinkohal mind valgustada?
2) Ise 'kokku joota'. Paraku ei ole leidnud mingit skeemi asjast. Manualist sain sellise 'põhimõtteskeemi':
Dioodid (6tk) teevad vahelduvvoolust siis alalisvoolu ning türistorid tõmbavad pinge maha, kui see üle 14,5V tõuseb (pole aga paraku seda aru saanud, et kuidas see türistor täpselt töötab, kui teda sealt juhtkoivalt nüüd torgitakse kas ta siis lühistab selle mähise julmalt ära kust kõrgem pinge tuleb?), kuid mis seda pinget sobiks mõõtma ning türistore juhtima?
Või saaks ehk nii, et dioodid -> lm317 mis juhib mingit võimsamat transsi TIP35C'd näit? 2 transi ning paari takiga võiks nagu toimida... Radikas peab ka muidugi korralik taga olema, aga ega see originaal ka väike polnud siin...
Comment