Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Audi A4 '94 tagurdustule andur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Audi A4 '94 tagurdustule andur

    Tere,

    Audi A4 taguradmisel ei hakka taga valged tuled põlema. Ehk oskab keegi öelda kus ja kuidas on lahendatud tagurdamise andur, äkki viga selles? Käigukangi vahetus läheduses?

    Rohkem auto kohta öelda ei oska kui et A4, '94 ja universaal.

    Pirnid kuuldavasti korras nagu kaitsemedki.

    #2
    Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

    Kas audil tagurdus tule andurid mitte käigukasti küljes pole. Vähemalt ette jäänud 80 ja 90 oli küll, ka audi s2-l olid käigukasti küljes. Tasub ümber käigukasti otsida.
    Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed A.Einstein

    Comment


      #3
      Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

      Ma väga loodan, ise pole näinud ega näppinud veel. Millalgi katsun uurida. Tänan info eest. Ehk keegi oskab veelgi täpsustada.

      Edit: ja toimib nagu tavaline momentary-push-button ?

      Comment


        #4
        Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

        Välja ilmselt näeb midagi sellist http://www.ladu24.ee/et/ladu2/16043/...269,0,1/518791 kui vaadata sobivus nimekirja. Hind muidugi päris kallis.
        Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed A.Einstein

        Comment


          #5
          Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

          Kas lähim lammutuskoda ei suuda/taha aidata? Kasutatud detaili hind peaks olema maksimaalselt pool uue hinnast. Oleneb lammutusest. Mõned küsivad veel enam kui uus maksab.
          Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

          Comment


            #6
            Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

            Hind on kirves tõesti ühe nupu kohta. Pildi järgi ei saa hästi aru, kas lülitamiseks kasutatakse herkonit ?

            Comment


              #7
              Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

              Enne kui vahetama tormad vaata asi füüsiliselt üle. Vbolla on juhe või pistik lahti või vett/sodi täis ja piisab ainult puhastamisest.
              Maailm oleks puhas ja süüta
              kui poleks õllejogurtit
              - Õ.Õ.

              Comment


                #8
                Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                No kõige odavam ja lihtsam oleks paigaldada ilmselt salongi tavaline lüliti(valgusega vms). Küll aga ei oska arvata, kuidas suhtuvad sellesse tehnilist ülevaatust tegevad kodanikud. Neil on asjadest tihti oma arusaam.
                e/ vahel tõesti aitab kui kontaktipuhastiga pisut loputada seda lülitit. Lahti nad vabatahtlikult käima ei kipu. Väikeste abivahenditega küll.
                Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

                Comment


                  #9
                  Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                  Ei torma ma kuskile, sõbra auto, küsis nõu. Mõtlesin et uurin ennem vähe kuidas asjad toimivad. Mõttesse tuli kohe kontaktivaba pinge indikaator, see pliiatsi kujuline aga paraku too reageerib ilmselt ainult kõrgemale ja vahelduvale elektriväljale. Nii mõnisada volti. Autos muidugi jooksevad juhtmed kimbus korraga, niiet ei teagi palju sellest kasu oleks, rääkimata et pole vahelduv. Ikka tester kätte ja toite poolt läbi kammima, kuhu pinge jõuab, kuhu ei jõua. Peab nõelaga läbi torkima. Ja teine hoiab senikaua jalga siduril.

                  Huvitab põhimõte - kuidas asjad käivad, siis lihtsam viga otsida.

                  Manuaalne lüliti kõnealla ei tule.
                  viimati muutis kasutaja qratman; 17 m 2010, 21:36.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                    Piisab kui süüte sisse keerad ja tagurpidi käik sees, käivitada pole vaja.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                      Kontaktivaba pinge indikaatoriga mõõtmiseks skeem ka juurde. heh heh heh.

                      PS. AT tähendab automaati ja MT tähendab manuaali. Euro versioonis on 1 lamp ainult ühendatud.
                      Lisatud failid

                      Comment


                        #12
                        Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                        Esmalt postitatud qratman poolt Vaata postitust
                        Manuaalne lüliti kõnealla ei tule.
                        Kui viga lülitis ja parandada/uut osta ei saa, siis mingi lüliti organiseerida käigukangi katte alla. Lülitab, kui kang tagurdusasendis.

                        Esmalt postitatud karukas poolt Vaata postitust
                        No kõige odavam ja lihtsam oleks paigaldada ilmselt salongi tavaline lüliti(valgusega vms). Küll aga ei oska arvata, kuidas suhtuvad sellesse tehnilist ülevaatust tegevad kodanikud.
                        Minu kogemuse põhjal tagurdustulede seisukorrast ega käigukangi kõrval oleva nupu otstarbest ei oldud huvitatud. Aga see sõltub vist automargist ja -vanusest, vanema autoga saab ülevaatuse kergemini läbi.
                        73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                        ATiP1pN4XeM

                        Comment


                          #13
                          Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                          Täpsustus: auto pole mitte A4 vaid Audi 100, universaal, '94.

                          Paistab et midagi taolist sobiks: http://www.ladu24.ee/et/ladu1/89/3,82,0,1/20536 . Hind on 10x etem. Aga kuhu see jupstükk käib? Käigukangi juurde? Käigukasti juurde, salongi? Kõhu alla?

                          Comment


                            #14
                            Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                            Kui on manuaal kastiga masin, siis tavaliselt ikka lüliti käigukasti peal.
                            Arvan, et sellel masinal ei loeta ka kiirust kasti pealt. Seega peaks seal kasti peal olema ainult üks andur ja see on tagurdustuledele lüliti.

                            Pistke nina kapoti alla ja arvan, et leiate selle.
                            Algatuseks jäta juhtmekimbud rahule.
                            Alustatakse kaitsmete kontrollist. Kui kaitse terve, siis süüde sisse ja vaata, kas kummagi klemmi peale sellel lültil jõuab pardapinge (~12,5V). Kui ühel klemmidel pinge olemas, siis targurpidi käik sisse ja kontrolli, kas see pinge ka nüüd teisele klemmile jõuab. Kui mitte, siis on viga lülitis. Kui aga pinge seal olemas ja tuled ei põle, siis peab hakkama kontrollima, kas pirnid korras, juhtmed korras, pistikud korras, mass olemas jne.

                            Alati ei pruugi viga ka lülitis olla. Olen kuulnud juhtumeid, kus lülitit tõukav hoob on sedasi kulunud, et lülituseks jääb väheks. Aga sa saad seda kontrollida. Sest kui teisel lüliti kontaktil pinge puudub, siis pead selle lüliti eemaldama nagunii. Siis saad juba testriga kontrollida, kui näpuga lülitit lülitada.
                            viimati muutis kasutaja Cert85; 18 m 2010, 19:52.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Audi A4 '94 tagurdustule andur

                              Vahest aitab selle seibi eemaldamine mis sellel lülitil all on. Käigukangi juures on lüliti mossel

                              Comment

                              Working...
                              X