Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Audi 80 1.8S temp.andurid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Audi 80 1.8S temp.andurid

    Mainitud audil andurid konfliktis:
    Mootori temperatuuri näidik (ostutiga) käitub justkui normaalselt: algul ilusti vasakul "nullis", ja pikapeale tõuseb, stabiilselt 92ni.
    Punane vilkuv tuluke, mootori jahutusevedeliku märgiga, hakkab plinkima pmst 60kraadi (nii väidab ostuti) juures. Ja jääbki plinkima.
    Jahutusvedelikku on. Tundub, et ka tsirkulatsioon on (salongi sooja õhku saab tellida) olemas.
    Kui osuti näitab 92, siis suured jahutusvendid tööle ei ole hakanud (selle info järgi ei peaks ka veel?! ...õnneks...).
    Mootori temperetuuri väliselt mõõta pole veel saanud.
    Mis on lahti?
    Kas tulukese-andur ajab pada? Millise anduri lahutamise/lühistamisega õnnestub proovida süsteemi enda töökorras olemist?
    Või vaja mõlemad andurid väljavahetada? (kogu süsteem jahutusvedelikust tühjaks.... )
    Erilahendused.
    PS või mail.

    #2
    Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

    Mis kraadi juures jahutusvent tööl hakkab? Kuigi tõenäoliselt on tempandur ise läbi-levinud viga 80l. Vähemalt viimastel b3 del on see tempandur ja tulukese vilgutaja ühes korpuses. Andur ise asub selle radikasse mineva lõdviku mootori poolses otsas flantsi peal. 2 juhet läheb sisse. Vahetamiseks pole vaja vett välja lasta-väga lihtne töö. Seda vilkumist võib tekitada ka kui vett vähe on paisupaagis-siis küll kohe algul või liikumise pealt.
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #3
      Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

      Kui kõik toimis varem, siis minu mälu mööda peale 95kraadi hakkas labasid liigutama.
      Kunagi, seoses ühe tihendi vahetamisega, avastasin, et olin ühe juhtme andurist kätte saanud kogemata ning selle tarvis pidi anduri mootori enda küljest lahti kruttima, ning nii kui mulgu avasin, sain joa voolama. Ja see konkreetne andur andis valepidi yhendades tookord tulemuse, et seier ei tõusnud ning ka labad ei hakanud liikuma.
      Kes teab, kas vilgutaja ja seier on ühe anduri kõljes või mitte...
      Ja vedelikku paagis on pea ääreni, aga siiski mitte päris.
      Erilahendused.
      PS või mail.

      Comment


        #4
        Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

        Kõige lõdviku poolsem andur ongi see. Kui pritsung siis on üks andur veel mootori pool, ja all ka üks valge.
        Maailm oleks puhas ja süüta
        kui poleks õllejogurtit
        - Õ.Õ.

        Comment


          #5
          Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

          Karbussiga.

          Aga mida peaks anduriga (ühega/mõlemaga) tegema, et saada kätte olukord, kus jahutama on vaja ventidega hakata?
          viimati muutis kasutaja W@ldur; 09 m 2010, 11:51.
          Erilahendused.
          PS või mail.

          Comment


            #6
            Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

            Vendi andur on radiaatoris, paremal all nurgas. (Selle vahetamiseks tuleb küll tosool välja lasta.)
            See mida kell näitab või vilgub ei loe vendile. Kui mul see andur läbi oli hakkas ntks vent tööle "60 kraadi" juures.
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #7
              Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

              Tähendab:
              kokku on kõneall 3 andurit?
              1) Radika nurgas, mis paneb otseselt kas vendi tööle või mitte.
              2) Kella andur, kõige lõdviku poolsem, mis otseselt kella seierit kõigutab.
              3) Valge, mis tulekest hoiab?

              Kõik kolm on üksteisest sõltumatud ja eraldi kontrollitavad ilma eemaldamata?
              Tk hind anduril on u 250.-... päris ropsu ei kipu vahetama.
              Saaks selgeks, mis villast peksab...

              Millise tempi juures tõenäoliselt vent peaks ringi uhama hakkama ise?
              Mis nipiga petta anduri lugejat, et ta oma reziimi läheks? Saaks süsteemi ennast kontrollida... äkki polegi anduri viga vms?
              Erilahendused.
              PS või mail.

              Comment


                #8
                Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                Vent peaks hakkama kuskil 93...95C tööle.
                Teostan trükkplaatide söövitamist ja puurimist! Hinnad soodsad!

                Comment


                  #9
                  Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                  Kas reaalselt masin keema ei lähe? Audi 80 tahab , olenevalt mootorist, juhipoolse ratta üles tõstmist tungraua ulatuses, seda siis peale jahutusvedeliku väljalaskmist/vahetamist. Mõnel masinal on paigaldatud lisaks õhutuspunnid/kraanid. Kui õhku süsteemist välja ei aja, kostub plokikaanest mulksuvat häält.
                  Tosooli välja lasta ei ole vaja radikaanduri vahetamiseks. Piisab sellest kui kiiremini liigutada oma näpukesi. Kuumalt ei ole muidugi mõistlik vahetama hakata.
                  Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                    Autodata andmeil käib anduri kontroll järgmiselt

                    Vabandan pildi suuruse pärast.
                    viimati muutis kasutaja priima; 09 m 2010, 17:37. Põhjus: lingi parandus
                    Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed A.Einstein

                    Comment


                      #11
                      Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                      priima: pilt oleks kena, kui näha oleks

                      Keema ei lähe. Praegu sain pildi selgeks, miks vent tööle ei hakanud: vendi mootorisse minev kolmene pesa oli ajahõngust oksüdeerunud, vajas puhastamist ja mehhaanilist lähenemist.
                      Nüüd enne sadat läheb kenasti pöördesse. Radika all olev andur teeb on/off vastavalt tempile. Seega: seier ja vendi käimaminek on kombes. VIST, ma loodan.
                      Mis aga segane: miks on radika nuras oleval anduril vähemalt väljast vaadates 3 otsa?
                      Ning miks see punane tulesunnik juba 70 kraadi juures plinkima läheb ja jääb? Millist tempi ta "logib"? Kas tõesti on radikanurga kolmeses juhtmesabas järel kaks andurit: üks lambikesele ja teine ventidele? Ja just lambioma on kutupiilu? Või on seal 2 in 1: ühes kestas nii vendi kui lami andur, ja lambioma on kutu?
                      Erilahendused.
                      PS või mail.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                        Osadel radikanurgas olevatel anduritel on kolm ja osadel kaks klemmi. Minu teada on see kolmeklemmilisel lihtsalt kaks kiiruse astet ja mass. Ehk siis kui temperatuur läheb väga kõrgeks, siis lülitatakse ventilaatorile suurem kiirus peale. Näidikute jaoks mingeid voolusid sealt ei võeta.
                        Ja veel tuli üks asi meelde. See plinkiv jahutusvedeliku tuluke on seotud kuidagi generaatoriga. Kuna tal veepumpa veetakse ka ringi selle generaatori rihmaga, siis see tuluke läheb põlema siis, kui see generaatori rihm katki näiteks läheb. See siis selle mõttega, et kui veepump ei pöörle, siis jahutust ei toimu. Igatahes saadakse see vilkuva tulukese signaal kuidagi nii, et kui generaator enam ei pöörle, siis hakkab see tuli vilkuma. Need temperatuuri andurid minu arust selle vilkuva tulega seotud ei ole. Kunagi sai uuritud ka, mida need kolm andurit seal flantsi küljes lülitavad. Mina sain sellised tulemused, et üks on temperatuuriseieri jaoks, teine lülitab seal karbussi all olevat soojenduselementi sisse välja ja kolmas lülitas karbussi juures ühte vaakumklappi. Nii on vähemalt mul 88a Audil.
                        Proovi näiteks nii, et kohe algul külmalt võta geneka rihm maha ja käivita auto. Kui jääb vilkuma see tuli, siis on sul sama süsteem.
                        Äkki lihtsalt, kui laadimist ei toimu, siis selle laadimistule alt hakkab see temperatuurituli ka vilkuma? Kuigi imelik, et ta 60C juures alles vilkuma hakkab.
                        viimati muutis kasutaja meli666; 09 m 2010, 20:21.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                          Priima pani vale anduri joonise. Selline andur annab ECUle infot vee tembi kohta. Temp seieri omal on see roigas lühem, keere sama, klemmid võivad ka sranased olla. Aga 1 klemm läheb läbi NTC massi, ning teine on katkestuses-peaks 120C juures massi minema.
                          Säästu variant oleks siis süüde sisse keerata ja sellel anduri juhtmed lahti võtta. Emb kumb massiga ühendada-läheb kas temp seier põhja või vilkur vilgub. MIngi juhtme üleminek teha ja see vilkur mängust välja jätta, või siis uus andur osta.
                          Maailm oleks puhas ja süüta
                          kui poleks õllejogurtit
                          - Õ.Õ.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Audi 80 1.8S temp.andurid

                            Teemaalgataja võiks mootori koodi ka kirja panna. Kas äkki RU? Kui ikka mootor on pesuehtsa karbussiga, siis mingist ECU-st siin juttu olla ei saa

                            Comment

                            Working...
                            X