Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Turbo järeljahutuse anduri küsimus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Turbo järeljahutuse anduri küsimus.

    Vabandan ette, et elektroonika vallas olen vist sama loll kui saabas. Aga tahaks teada kuidas see andur töötab. Kuid kuhu see juhe sealt pinni pealt minema peab ja mis juppe mul veel vaja oleks, et ta pumbale õigel ajal voolu taha lülitaks? Tegemist on 1,6 WAG mootori turbo anduriga(SB), sooviks ta koos turboga loomulikult, 1,9 vabalthingavale peale panna.Õlituse ja jahutuse ringvooluga on asi korras. A sellel vabalthingaval(1y) on kahjuks puudulik e.olematu puhurijuhtmetevalmidus


    Click image for larger version

Name:	AND.jpg
Views:	1
Size:	20,4 KB
ID:	873939
    Lisatud failid

    #2
    Vs: Turbo järeljahutuse anduri küsimus.

    Vaja on tsirkulatsiooni pumpa mis turbo jahutusringile vahele käib ja soovitavalt releed selle juhtimiseks, aga kui väga dumb oled siis saab ka ilma, aga selle riskiga et andur annab ebasobival ajal otsad. Andur ühendub kerega kui temp on nii kõrge et jahutust vaja ja kõige lihtsam ühendus oleks pumba pluss akusse ja miinus otse andurisse. Relee oleks muidugi hea vahele panna.
    Teine küsimus on mootorile turbo sobivuses, pump peab aru saama ja reageerima turborõhule et lisandunud hapnikule vastavalt ka kütet juurde anda ehk 1,9t pumpa vaja ja mootor peab ka lisandunud võimsusele vastu pidama. Samuti sidur ja käigukast.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Vs: Turbo järeljahutuse anduri küsimus.

      Tänud, seda massi asja teada tahtsingi. Relee ühendamisega saan hakkama ja moto ja käigukasti ressurssi peaks jätkuma kuna eriline tallavend ei ole. Vahest oleks vaja lihtsalt mõnest rekkast mööduda. Kastid peaks samad olema nii 1.6 turbokal kui ka 1.9 tavalisel.

      Comment

      Working...
      X