Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Fiat Punto küttekulu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Fiat Punto küttekulu

    Masinaks siis Fiat Punto 97"
    Ja asi selles, et kütet v6tab kole palju
    ütleme nii julgelt 10L+ sajale
    Mootoriks siis 1.1 ja 40kw (naljanumber)
    bensiin
    Küünlad lähevad lähipäevadel vahetusse.
    Äkki on viga hoopis, küttepumbas, lande anduris või karpas?
    Sellessuhtes, et küttepump asub parema tagaratta juures ja on koguaeg jääs, ja ärakülmunud hetkel.
    Enne talve v6ttis rahulikul 5-6L sajale masin.
    Igasugune abi oleks teretulnud
    Lisatud failid

    #2
    Re: Fiat Punto küttekulu

    Tulistan puusalt ja pakun et lambda andur.

    Need kipuvad enne talve rikki minema ja sümptomid on samad: suur kütusekulu, tahm sumbutist väljas, kehvasti läheb edasi, tühikäik ei ole stabiilne.

    Eriti hull on lambda anduri enesetapp monopritsungitega masinatel. Ei ole järgi uurida, mis sinu auto peal on aga fiattidel on monopritset palju kasutatud.

    Comment


      #3
      Vs: Re: Fiat Punto küttekulu

      Sul võib ilmselt täiesti õigus olla, sest jh tyhikäik on ebastabiilne, ning loobib tahma välja.
      Mineku kohapealt mainiks, et need masinad ei liigugi edasi

      Comment


        #4
        Vs: Re: Fiat Punto küttekulu

        Kui lambda läind, siis katt järgmine. Rikas segu põletab tühjaks.
        1,1L pole sugugi naerukoht, jaapanlased oskavad isegi maasturile 0,6L peale aretada

        Comment


          #5
          Vs: Fiat Punto küttekulu

          Sümptomid viitavad, et segu põlemiskambris vale. Selle põhjuseks võib olla lambda andur, kuid ei pruugi seda olla. Lihtsaim viis seda ise selgeks teha on väljalaskekollektoril (mitte pärast katalüsaatorit !) asuv lambda lahti ühendada pistikust. Kusagil lambda ja ECU vahel on tavaliselt pistik millele mõnel autol on suhteliselt lihtne ligipääs, aga teisel ei pruugi see sugugi kerge olla.
          Pärast lambda lahti ühendamist võtab ECU teiste andurite (temperatuur, TPS, rpm, MAF/MAP) põhjal õhu hulgale vastavad kütuse kogused tabelitest mis tähendab, et peenhäälestus kaob, kuid ikkagi peaks olukord tunduvalt paranema. Kütuse kogus tõuseb normaalsega võrreldes 10-20%, kuid üldine sõidumugavus peaks paranema (nt. tühikäik). Kui muutuseid paremuse poole ei toimu, siis ei ole viga lambdas. Järgmisena kahtlustaks MAP/MAF andurit ja sealt edasi läheks süüte kallale.

          Comment


            #6
            Vs: Fiat Punto küttekulu

            Mul peres sama masin, praeguste ilmade ja teede puhul võtab ka kütsi mehiselt. Kuna tal temperatuurinäidikut salongis pole, vahetas profülaktika mõttes termostaadi. Salong ikka piisavalt soojaks ei lähe - probleem ilmselt liialt väikses soojendusradikas.
            Sel masinal peaks olema elektrooniline sissepritse, vähemalt minu 1.1 küll =)
            Sound Blaster Live! 5.1 + Sansui AU-9500 + TU-9500 + 2xEstonia 35 AC-021
            www.sansui.us/AU-9500.htm

            Comment


              #7
              Vs: Fiat Punto küttekulu

              Enne ei läinud soojaks, aga väike tosooli lisa aitas ilusti.
              Esialgu õeldi mulle ka, et sissepritse, aga kui vennakesed lähemalt vaatama kippusid ütlesid et karpa ikkagist.
              Maanteel saab küttekulu kuhugi 8-9 peale, aga kui kuskil linnavahel sõita siis alla 15 ei tasu lootagi :S

              Comment


                #8
                Vs: Fiat Punto küttekulu

                Meil on elektroonika suunitlusega foorum. Siin teemas puudub seos elektroonikaga. Palun taoliste teemadega edaspidi tegeleda mõnes autode remondi foorumis. Kinni.
                Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                Comment

                Working...
                X