Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Autotester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Autotester

    http://www.velleman.be/common/product.aspx?id=351256

    Velleman DVM205AM

    Kas keegi on ylaltoodud testriga kokku puutunud. Kas on kasutatav ka 80-90 aastate autode juures ? Mõtlen just syytenurka. Ning kuids see syytenurga mõõtmine käib, ehk siis kust infot mõetakse ? Loogiliselt võttes peaks yks ots tulema syytepoolilt või jagajalt, kui samas on vaja teada ka väntvõlli positsiooni, kust see välja võlutakse ?

    Yhesõnaga kas on mõtet selle peale 800 eeq kulutada.

    #2
    Minu kasutada oli ka kunagi üks taoline autotester (mitte küll Velleman'i oma). Testri otsad viskasid süütepoolile ja sealt ta need andmed välja ka võlus (nurk, kui ka pöörded).
    Asjalik aparaat oli.

    Comment


      #3
      Minu kasutada oli ka kunagi üks taoline autotester (mitte küll Velleman'i oma). Testri otsad viskasid süütepoolile ja sealt ta need andmed välja ka võlus (nurk, kui ka pöörded).
      Asjalik aparaat oli.
      Kuidas saab paljalt syytepoolilt teada syytenurka ? Syytepoolil pole ju õrna aimugi kolbide asendist. Õige syyde peab toimuma ikka õigel hetkel, sellest on ju vähe kasu kui säde käib aga aeg on vale.

      Comment


        #4
        Süütenuraka on võimalik vaadata stroboskoobiga, kui säde tekib, antakse signaal ja lamp süttib. Valgustada tuleb süütemärki hoorattal või vastavas kohas, märgid peavad olema kohakuti. Kunagi sai selline asi ise tehtud, skeem oli mingis vene ajakirjas.

        Comment


          #5
          Minu teada mõõdetakse 1. silindri suhtes. Võin ka eksida...
          - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
          - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

          Comment


            #6
            Minu teada mõõdetakse 1. silindri suhtes. Võin ka eksida...
            Võimalik, aga kust selle 1. silindri sees oleva kolvi asend teada saadakse ?

            Comment


              #7
              Süütepool "teab" täpselt kolbide asukohta, sellejärgi ka säde. märgid siis jah kas hoorattal või vända rihmarattal

              Comment


                #8
                Süütepool "teab" täpselt kolbide asukohta, sellejärgi ka säde. märgid siis jah kas hoorattal või vända rihmarattal
                Kust syytepool seda teab ? Syytepool teab seda, et kui kommutaator ytleb anna sädet, siis peab sädet andma. Kommutaator saab selle teadmise halli andurilt. Ja halli andur annab signaali vastavalt sellele kuidas jagaja keeratud on. Seega syytepool arvab et ta teab kolbide asukohta, kui aga syytenurk vale on, siis ta teab seda valesti ja annab sädeme valel hetkel. See kehtib siis 80ndate autode hohta.

                Comment


                  #9
                  Ok täpse kolvi asukoha saad küünlaaugust sisse vaadates/mõõtes. Märgitud on kas esimene või viimane silinder ja selle märk siis nagu juba mainitud kas rihmarattal või hoorattal. Kommutaator saab signaali siis kas selt samast rattalt või jagajast. Jagajal aga oma võll või rootor mille järgi ta signaale saab ja jagab. Vanematel siis lihtsalt kontakte lahutab.

                  Comment


                    #10
                    Slleks, et mootor töötaks hästi, peab säde kindlal hetkel tekkima, see on natuke enne kolvi surnud seisu. Selleks on hoorattal mitu märki, märk millal peab säde tekkima ja kolvi surnud seis - kolvi kõige ülemine punkt. Saab mõõta ka märgi järgi, liigutatakse mootori väntvõlli ja vaadatakse kas säde tekib süütemärgi kohal. Stroboskoobiga saab võrrelda tegelikku olukorda, sest mootoris lõtke palju, st. vätvõllilt ülekanne nokkvõllile, edasi süütejagajasse. Stroboskoobiga vaatamine - sädeme tekkimise ajal lamp vilksatab, kui mootorile pöördeid lisada, peab süütenurk suurenema, säde peab tekkima varem, stroboskoobiga see näha.

                    Comment


                      #11
                      Jah, seda me juba teame et kolvi seisu saab teada kyynla august sisse piiludes, või hooratta märke jälgides.

                      Kysimus on aga endiselt, kust tester seda teab ? Siukest testrit myyakse ka oomipoes, ning ka sealt öeldi, et pistad otsa syytepoolile, teise otsa keresse ja näitabgi syytenurga ära. Sellise meetodiga ei tea ju tester mitte muffigi teada kolvi asendist. :-/

                      Comment


                        #12
                        kuidas ta seda süütenurka näitab. see tester mille link antud loeb pöördeid ehk on tahhomeeter. seda tõesti võetaxe süütepoolist.

                        Comment


                          #13
                          kuidas ta seda süütenurka näitab. see tester mille link antud loeb pöördeid ehk on tahhomeeter. seda tõesti võetaxe süütepoolist.
                          Seal on kirjas DWELL angle, kas see polegi syytenurk ? Igastahest sellest poest kes seda myyb (http://www.ronex.ee/Multimeetrid7autotestrid.htm) väitis, et mõõdab syytenurka ja syytepoolilt. Kuidas ta seda teeb, seda ei osand nad öelda.

                          Comment


                            #14
                            tore et see teema yles kerkis....mul endal ka autotester aga ma ei oska temaga yleyldse midagi peale hakata..tal on 3 juhet-1 punane ja 2 musta...kuidas temaga pöördeid mõõta??ja mis asendis lyliti peaks olema..?
                            Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris

                            Comment


                              #15
                              üks on voolu oma(pool-jagaja) ja teine massi(must), kolmas ..., pane pirn otsa ja vaata vända märke.

                              Comment

                              Working...
                              X