tore et see teema yles kerkis....mul endal ka autotester aga ma ei oska temaga yleyldse midagi peale hakata..tal on 3 juhet-1 punane ja 2 musta...kuidas temaga pöördeid mõõta??ja mis asendis lyliti peaks olema..?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Autotester
Collapse
X
-
http://www.velleman.be/common/product.aspx?id=351256
Velleman DVM205AM
Kas keegi on ylaltoodud testriga kokku puutunud. Kas on kasutatav ka 80-90 aastate autode juures ? Mõtlen just syytenurka. Ning kuids see syytenurga mõõtmine käib, ehk siis kust infot mõetakse ? Loogiliselt võttes peaks yks ots tulema syytepoolilt või jagajalt, kui samas on vaja teada ka väntvõlli positsiooni, kust see välja võlutakse ?
Yhesõnaga kas on mõtet selle peale 800 eeq kulutada.
Comment
-
Teate, milles nipp on?
See tester arvatavsti ei mõõda ainult süütepoolilt vaid ka põhimõtteliselt jagaja pealt.
Jagaja "induktsiooni-transs" hakkab juhtima suht täpselt 110kraandi e.ü.s.s. ja lõpetab juhtimise 60kraadi e.ü.s.s.
Eeldades, et staatiline süütenurk on paigas (mõnedel Saabidel 12kraadi, ja Opelitel 10kraadi eüss, jne).
Mõõtes 110'lt 60'le liikumise aja, teab ta palju parasjagu pöördeid on, ja kus asendis on mootor näiteks 0.05ms pärast.
Kui autol on Hall-anduriga jagaja, elktrooniline süüteaju ja süütepool. Siis see mõõdab reaalse süüte ja jagaja signaali vahet - ning nurk ongi teada.
Comment
-
Dwell angle ei ole süütenurk, vaid kontaktide suletusnurk. Neljasilindrilisel mootoril võib see olla 0-90 kraadi. Kuna katkesti võll avab ühe pöörde(360 kraadi) jooksul kontakte 4 korda, siis jääb iga avamise-sulgumise tsükli jaoks 90 kraadi. Suletusnurk näitabki, mitu kraadi võlli pöördest on kontaktid suletud. Kui nurk on 0, siis on kontaktid pidevalt lahti ja kui 90, siis kinni. Põhimõtteliselt näitab see kontaktivahet või elektronsüüte puhul süütepoolile antava impulsi pikkust. Auto eelsüütenurka sellise testriga teada ei saa, selleks on strobo.
Comment
Comment