Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mure vooluga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mure vooluga

    Autol on laadimise ajal pinge 14 volti. Tahan bensupumba toitele panna takisti vahele et pumbale läheks 12 volti. Kas keegi ütleks milline takisti tuleks vahele panna.Tänan

    #2
    Vs: Mure vooluga

    Milleks? Kõikidel autodel on mootori töötamise ajal aku pinge 13,5..14,5 V ja pumpadega ei juhtu midagi.
    Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

    Comment


      #3
      Vs: Mure vooluga

      Pump undab väga kõvasti. Eile läks geneka rihm katki ja sõitsin aku pealt u.3 kilomeetrit ja pump töötas väga vaikselt.Sellepärast tahangi pumba voolu saada 12 voldi peale.

      Comment


        #4
        Vs: Mure vooluga

        Ära mängi lolli.

        Comment


          #5
          Vs: Mure vooluga

          Miks see lolli mängimine on????????????????

          Comment


            #6
            Vs: Mure vooluga

            Ja miks sa vigast pumpa välja ei vaheta?

            Comment


              #7
              Vs: Mure vooluga

              Vahetasin.Aga ikka undab.Pole küll originaal pump.

              Comment


                #8
                Vs: Mure vooluga

                Kas tagasivool on vaba, kõik kaaned ja matid paigas, midagi kuhugi vastu ei käi? Kui uue pumbaga undab, siis on kas uus pump ka vigane või viga kuskil mujal.

                Takisti arvutamiseks on vaja teada pumba võimsust või voolu, ainult pingest takisti arvutamiseks ei piisa. Kui pumbal on mingi takisti vahel, ei pruugi pump enam käivituda. Teine variant oleks 3..4 suuremat dioodi (3..4x0,7 V), kuid enne tasuks kõik muud võimalikud põhjused välistada.
                Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                Comment


                  #9
                  Vs: Mure vooluga

                  Kui pole originaal pump siis kinnitus ka pole originaal. Orignaalil peaks mingi kummimuhv olema. Teine varjant on et pump valesti paigaldatud ja suvalise õhukese pleki kylge keeratud mis siis kaasa vibreerib. Lisaks kui õhk vahel siis need asjad teevad päris hullu häält. Ja kui pump kõrgemal kui paak siis ei tule see õhk kuidagi välja ka sealt, vähemalt mootorit ringi ajamatta. Kui tagasivool umbes siis oleks ka kytusekulu meeletult suur, kui masin ültse käiks selle rikka seguga.
                  Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                  1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                  2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mure vooluga

                    Kütusekulu on ka suur.Ja tühikäigul pöörded ka kõiguvad 800 ja 1000 vahel ja külmast peast kiirendades jõnksutab, nagu ei saaks kätte.soojast peast läheb paremaks

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mure vooluga

                      Viga ei pea tagasivoolus olema. Kui paagiväline pump võib enne pumpa olev toru kuskilt lekkida ja tõmbab õhku vahele. Õhku pump lyya ei suuda, surve kaob, ei saa kütust peale ja hakkab jõnksutama. Suur kütusekulu viitab umbes tagasivoolule. Soojast peast läheb paremaks sest lambda järgi üritab aju kytet vähemaks keerata aga seda teeb ta max 20% ulatuses. See viga peaks muidu diagnostikas kohe välja tulema. On veel 1 võimalus, see universaalpump on natuke liiga rammus. Kui liiga väike mootor ja sinna rammus pump ajada siis see väike tagasivool ei tule pumba kütusekogusega toime ja rõhk ongi liiga kõrge aga see on selline väga väike võimalus näiteks mingi 8L ameeriklase pump ajada smartile peale.
                      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mure vooluga

                        Võtsin tagasivoolu vooliku lahti ja lasin paagi tühjaks joosta. Liiter enne paagi tühjaks saamist lõppes igasugune undamine ja pump töötas väga vaikselt.Kui pensu tagasi sisse kallasin hakkas ka undamine jälle.
                        Kas teab keegi kui suur takisti vahele panna et saada pumba vool 2 volti madalamaks.Või teab keegi öelda pumba võimsust.
                        Autoks on b4 2,3 98 kw 1992a

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mure vooluga

                          Paar volti maha saab dioodidega. Ränidioodil on pingelang u 0,7V. Selle järgi saad teada, mitut jadasse vahele vajad
                          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                          Comment

                          Working...
                          X