Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Tahhomeetri signaali muutmine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Tahhomeetri signaali muutmine

    Tegu siis autoga Volkswagen Passat b3 diisliga ning peale on pandud sama generatsiooni bensumootori pealt pärit spidomeetriplokk. Asi selles, et bensumootori pealt pärit plokk tahaks jagaja pealt signaali aga minu praegune signaal tuleb generaatorilt ehk siis signaalid ei klapi ning tahhomeeter on pidevalt põhjas. Mainiks veel ära selle, et plokki muidu istutasin juba diisli tahhomeetri aga see asja ei muutnud.
    Nüüd ongi küsimus selles, et äkki on võimalik mingi ,,vidinaga'' seda signaali ploki jaoks parajaks muuta?
    Netist veits pusides selgus, et mu generaator annab liialt suurt sagedust sealt W klemmi kaudu välja ehk siis tuleks jutuks mingi sageduse muundur?
    Targemad pead äkki aitavad hädast välja!
    viimati muutis kasutaja siksaator; 07 m 2011, 23:05.

    #2
    Vs: Tahhomeetri signaali muutmine

    Paned/kinnitad näiteks väntvõlli rihmaseibi külge kaks plekilätakat ja ühe anduri paned plekitükke vaatama ja anduri ühendad tahhoga; kogumoos.
    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

    Comment


      #3
      Vs: Tahhomeetri signaali muutmine

      Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
      Paned/kinnitad näiteks väntvõlli rihmaseibi külge kaks plekilätakat ja ühe anduri paned plekitükke vaatama ja anduri ühendad tahhoga; kogumoos.
      Milliseid andureid täpsemalt tuleks kasutada?
      Vabandust kui mõnele tundub ajuvaba küsimus aga ise paraku pole selliste asjadega kokku puutunud.

      Comment


        #4
        Vs: Tahhomeetri signaali muutmine

        Uuri rohkem oma masina kohta (täis-skeemi), sellel võib olla mõni kusagil vaba ots, mis tuleb ajust vms; kuidas näiteks teistel sellistel see tehase poolt tahho asi on lahendatud.

        Või siis: külasta mõnda romulat. Seal on uuema malli mootoreid sees. Neil läheb juhe/ paar juhet sinna hammasrihma plastik kaane alla peitu või hooratta poole või nukkvõlli või diislipumba juurde. Seal on erinevaid andureid (optilised ja ka induktiivid); sealt saad juba siis valida, milliseid sa võtad; näed kuidas on asi lahendatud ja mõtled kuidas saad sina asja lahendatud.

        Ma näiteks ei tea täpselt millist signaali (mis amplituudiga jne) sinu tahho tahab. Kui vanamalli analoogjagajalt siis näiteks 2 impulssi ringile, ..või?
        Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

        Comment


          #5
          Vs: Tahhomeetri signaali muutmine

          Otsi lihtsalt õige spidoblokk . Ise korra audi 80 diislil teinud sama nalja läbi. Tegeliklult mind ei huvitanud see tahhommeter vaid tahtsin saada lahti sellest rõvedast seieritega kellast.

          Comment


            #6
            Vs: Tahhomeetri signaali muutmine

            Esmalt postitatud whiteshark poolt Vaata postitust
            Otsi lihtsalt õige spidoblokk . Ise korra audi 80 diislil teinud sama nalja läbi. Tegeliklult mind ei huvitanud see tahhommeter vaid tahtsin saada lahti sellest rõvedast seieritega kellast.
            Minu autole ning diiselmootoriga isendile ei pandudki tehase poolt peale kompuutriga ning tahhomeetriga kellasid, esimesed diislile mõeldud kompuutriga plokid leidsid koha alles uuema kerega Passat B4-jal ning tollel saadi signaal ECU-st ehk siis vahet pole, mis isendilt ma ploki oleks võtnud.
            Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
            Uuri rohkem oma masina kohta (täis-skeemi), sellel võib olla mõni kusagil vaba ots, mis tuleb ajust vms; kuidas näiteks teistel sellistel see tehase poolt tahho asi on lahendatud.

            Või siis: külasta mõnda romulat. Seal on uuema malli mootoreid sees. Neil läheb juhe/ paar juhet sinna hammasrihma plastik kaane alla peitu või hooratta poole või nukkvõlli või diislipumba juurde. Seal on erinevaid andureid (optilised ja ka induktiivid); sealt saad juba siis valida, milliseid sa võtad; näed kuidas on asi lahendatud ja mõtled kuidas saad sina asja lahendatud.

            Ma näiteks ei tea täpselt millist signaali (mis amplituudiga jne) sinu tahho tahab. Kui vanamalli analoogjagajalt siis näiteks 2 impulssi ringile, ..või?
            Enda autol aju pole, kõik on peaaegu et täitsa mehhaaniline- turbo jaoks on ainult väike plokike, mis juhib solenoidi tööd. Generaatori W klemmilt aga täitsa juhe olemas kaitsmeplokini ja sealt edasi.
            Bensumootori oma saab oma siis signaali jagajast ning ühe väntvõlli täispöörde kohta 2 impulssi.
            Diisemootori oma saab W-klemmilt geneka rootori ühe täispöörde kohta 6 impulssi.

            Comment

            Working...
            X