Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Streetdyno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Streetdyno

    Leidin huvitava programmi millega on võimalik mõõta auto pöördemomenti ja hobujõude. mõõtmiseks peab olema mingi kahest takistist vidin mis ühendatakse süütepooli ja sealt edasi kas line in sisendiga makki või laptoppi.
    Kui eelnev olemas siis tuleb valida selline käik mis 2000rpm rattaid ringi ei tõmba ning lindistada gaas põhjas 2000rpm kuni piirajasse . Kui soovita ülitäppset tulemust siis peate mõõtmist kordama sama teelõigu vastas suunas, sest tuul ja tee kalle mõjutavad palju.
    Kui mõõdetud siis salvestada arvutisse wave 44kHz 8bit mono failina ja sisestada auto andmed:auto mass, rehvi diameeter,käigukasti ja diffri ülekande arvud, mitmu silindrit, õhutakistus jne. Edasi vajutada "process dyno run" ning viskabki ilusad kraafikud ette. link http://www.hot.ee/biochemist/

    #2
    ???mõte üllas, kuid asja puhul mängib rolli palju rohkem, kui sa üles loetlesid. ma pakun välja, et sul peaks olema vända otsas enne sidurit vastav julla ja siis kõik ülejäänud mõtted. see asi ei pea vett.

    Comment


      #3
      Lindistatakse süütepooli süütesagedust ja siis sellejärgi arvutatakse. Kui kõik muud andmed programmi sisse anda, nagu ülekandearvud, õhu/veere takistused jne siis peaks saama teada ju küll vastavad näitajad?

      Comment


        #4
        Ehh, mingi BS.
        Mootori võimsust mõõdetakse ikka võllilt 8)

        Tundub, et see vidin jah mingi auto pöördemomendi ja hobujõudude (mitte, et ma tean misasi on "auto pöördemoment" ;D) mõõtmiseks.
        Ok, nali naljaks, aga sellise metoodikaga küll tõsiselvõetavaid numbreid, mis mootorit iseloomustaksid ei saa. Vahet pole kui palju sa neid mõõtmisi teed. Need asjad, mida sisestama peab...haha... tuul puhub pikemat aega ikka vaid ühest suunast ja .... isegi seisva õhu puhul on igal autol erinev tuuletakistus ning on sageli erinevatel kiirustel erinev....kummit täis/tühjad............

        Comment


          #5
          Mis on pöördemoment http://www.tqhq.ee/dir.php?id=31
          Ma panen siis andmed mida õigeks mõõtmiseks vaja on: differential, gear ratios, gear used, cars weight, temperature, barometer, humidity, elevation, frictional losses, drag coeffecient, frontal area, tire diameter, tire pressure.

          Coefficient of drag. This is an indicator of how aerodynamic a car is due only to its shape.
          Frontal area. This depends mostly on the size of the car.
          Nende andmete järgi peaks üsna täppsed arvutused saama.

          Comment


            #6
            ...Kui soovita ülitäppset tulemust siis peate mõõtmist kordama sama teelõigu vastas suunas, sest tuul ja tee kalle mõjutavad palju.
            ...ülitäpset ;D
            Nimelt on Kohustuslik sõita täpselt sama teelõik täpselt samas rajas, aga teistpidi. Sest siis tulevad arvesse ka tee konarused, pisi-tõusud, muutuvast tee libedusest tingitud hõõrde muutmuised Ja Kõik Muu sellise.
            Kindlasti valida tuulevaikne koht. Rehvi ümbermõõt tuleks mõõta, mitte arvutada.
            Kusjuures,mulle tundus, et võid sinna progesse sisse tõmmata ka wav-faili, mis sisaldabki kahte sõitu - ning ta võtab juba ise keskimise.
            Kuigi ma tõmbasin St-duyno tekitatud teksti-failid vastavate numbritega excelisse, ja seal arvutasin ise kõik vajaliku.

            ok, ok, ärge vaielge, kui asja ise proovinud pole.

            Mina proovisin ära, ja asi on piisavalt täpne, kui ise tegija oled.
            Päris dynod näitavad kah igaüks ise numbreid.
            Ja paljud neist mõõdavad ratastelt.
            Kuna Eestis pole dünot veel kohanud, siis on see kõige parem variant.

            Mõõtsin autot, millel tehase poolt 85kw ja 10s sajani.
            Peale tuunimist näitas 99Kw, ja 8.8sek sajani (spidokas oli juba 8.5sekiga saja peal)

            Comment


              #7
              >Kuna Eestis pole dünot veel kohanud...
              >

              Eestis dyno täitsa olemas.Nuias, Jaanus Liguri firmas
              Ligur Motors.

              priit

              Comment


                #8
                >Kuna Eestis pole dünot veel kohanud...
                >

                Eestis dyno täitsa olemas.Nuias, Jaanus Liguri firmas
                Ligur Motors.

                priit
                Tänx, mul olid järelikult vanad andmed.
                Aga Soome on kah ligemalt kui Nuia
                Metsa see StreetDyno

                Comment

                Working...
                X