Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kesklukk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kesklukk

    Mondeol 95a. orig. kesklukk sai pandud lisaks alarm Fighter 29, ennem käis asi võtmest ja nüüd ainult puldist.Viga selles et üks tagumine uks ei tõmba iga kord lukku (s.t et mootor tõmbab küll iga kord) kuid mingil hetkel töötab üks uks nagu tagurpidi. s.t teised lähevad lukku ja see jääb lahti ja vastupidi.lukk 5-e juhtega.
    Milles viga võib olla ? lõpulülitid??? või hoovad???

    #2
    Viga paistab olevat kesklukku sulgemis/avamis impulsi ajas mis peaks olema veidi pikem.Kui see ei aita on vigane originaal keskluku blokk
    Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

    Comment


      #3
      Mondeol puudub kesluku plokk.Iga uks on eraldi üksus ja töötab omapäi.Arvata on et hoovad ja lukk tahavad puhastamist ja määrimist.See et ta vahel tagurpidi tõmbab on sellest et lukk ei jõua ennast lõpulülitini välja lükata.Kui lukk on impulsi lõppedes poolepeal siis jookseb ta tagasi lahti.Muidugi võid vaadata ukse ja kere vahelisi juhtmeid.Vahel kaob signaal sinna.

      Comment


        #4
        See on Ford, ehk esimese asjana tuleb kindlaks teha, kas ikka juhtmestik annab ilusti ühendust
        Nagu juba Supra mainis on kõige tavalisem elektrikala massi puudumine. Kui see on korras, siis määrimine-puhastamine ja lüliti kontrollimine
        Nagu vahelduvvool - on ja ei ole

        Comment


          #5
          Kallid mehed Mondeol võib olla vähemalt 4 erinevat mudelit keskluku blokki. Ja kesklukku saab juhtida sõltuvalt variandist miinusega ja/või plussiga.Teema autori jutust selgub et kesklukk enam võtmest ei tööta, mis tähendab seda et juhi uksest väljuvad keskluku juhtimisjuhtmed on läbilõigatud ja ühendatud alarmi keskluku juhtimisega
          Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

          Comment


            #6
            Tänan infi eest!
            On jah keskluku blokk olemas. Viga oli lihtsalt selles, et oli üks kaitse läbi. Uurides selgus et keskluku moodul kasutab vähemalt 2-3 kaitset olenevalt siis mudelist. Selle kaitsme all olid veel siis autom. lukustus (kui seest lükata esimesi ukselinke siis kinni või lahti)ja veel immo tuli kella juures ja sellest siis see anomaalia selle ühe uksega ka.

            Comment


              #7
              Novot, kaitse oli läbi... Ma niisama mainin veel, et juhul kui teie autol peaks maantel äkki mootor välja surema, siis enne, kui te hakkate mootorit laiali lõhkuma, et viga leida, tasub veenduda, et kütusepaagis ikka kütet leidub...
              Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

              Comment


                #8
                Nojah kui oled aastaid autoelektrik olnud siis hakkad ikka kõige keerulisemast võimalusest knni.Lihtsad vea leidmised on algaja õnn.

                Comment

                Working...
                X