Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Hho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Hho

    Laialaastu küsimus elektroonikutele, keemikutele ja mehaanikaga sina peal olevale rahvale.
    Aeg sealmaal, et pakuvad juba HHO seadmeid müüa. Ja paljud ja erineva kvaliteediga ja enam mitte nii kirve hinna eest.

    Kuulda on juba ammu, aga...
    Arvamused on teretulnud ja ehk on neidki, kes juba katsetanud
    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

    #2
    Vs: Hho

    Misasjad need on? Seleta lähemalt. Kus müüakse? Mis nendega teha saab?
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #3
      Vs: Hho

      Erilahendused.
      PS või mail.

      Comment


        #4
        Vs: Hho

        jh seda ma tean aga huvitus teemalustaja arusaam asjast.
        The simple is that HHO generators don't work!The idea behind the HHO generator is that a small concentration of hydrogen gas (between 2% and 5%) can increase the speed of the flame front, the leading edge of the burning gases in the combustion chamber. In turn, this would allow an engine to be run in a lean condition, allowing a higher compression ratio, thereby increasing the efficiency (by around 10%).HOWEVER, the compression ratio of your engine is fixed. Even if the HHO device could provide the 2% hydrogen, running your engine lean would simply be running your engine lean. Without changing the compression ratio, you cannot increase the efficiency of the engine (without nasty side effects).Yes. Real experts have indeed tested these devices, and they have been widely debunked. The most prominent test was a Mythbusters episode in which they tested and debunked several fuel saver schemes. Popular Mechanics has performed their own test of what many scammers would called a "super" HHO system guaranteed to produce results, and found that it did pretty much nothing. Further more, many of the HHO scams use the freely available HHO devices as a leader to hook people on far more expensive gadgets that don't work. Even though there are some convincing videos on places like YouTube, and testimonials on websites, to date, no qualified expert has been able to show any HHO device actually improving fuel economy. There is even a million dollar challenge to demonstrate a working HHO device which improves fuel economy that has gone unclaimed for several years.There are applications in development and availabe to the end user that requires very little end user knowledge to install and operate. With the use of a pulse width modulator you can gain a great deal more efficiency from a hydrogen generator. The truth is these do work but you have to think harder than the naysayers.
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment


          #5
          Vs: Hho

          Teemaalgataja arusaam ei puutu asjasse; tegemist oli küsimusega, teemakohasega.
          Et kui keegi on konstruinud HHO ja HMO (HSO) seadmeid, siis huvitav oleks arvamust kuulda.
          viimati muutis kasutaja erku; 05 m 2011, 20:18.
          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

          Comment


            #6
            Vs: Hho

            "Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa"

            too good to be true jne...

            Comment


              #7
              Vs: Hho

              olen neid HHO ja vesinikugeneratorieid uutuubist näinud küll ja veel. Arendustööd on tehtud, kuid töökõlbuliku mudelini ei ole veel keegi jõudnud. Pealegi on video kirjeldustes lingid valmistajate kodukatele. http://www.youtube.com/watch?v=Y-oeM8rpFGE videoid on terve seeria.
              Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

              Comment


                #8
                Vs: Hho

                jh elektrolüüsi masinaid on arendatud kõvasti. Juba 100 aastat vähemalt. Töös ka on neid väga suuri. Enamasti aga ei segata saadud vesinikku ja hapniku, tervisele ei pruugi hästi mõjuda.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #9
                  Vs: Hho

                  Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
                  Laialaastu küsimus elektroonikutele, keemikutele ja mehaanikaga sina peal olevale rahvale.
                  Aeg sealmaal, et pakuvad juba HHO seadmeid müüa. Ja paljud ja erineva kvaliteediga ja enam mitte nii kirve hinna eest.

                  Kuulda on juba ammu, aga...
                  Arvamused on teretulnud ja ehk on neidki, kes juba katsetanud
                  Aga mida sellega siis üldse teha peaks saama? Vesinikku ning hapnikku - kuid milles nn point peaks olema?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Hho

                    Esmalt postitatud qwerty poolt Vaata postitust
                    Aga mida sellega siis üldse teha peaks saama? Vesinikku ning hapnikku - kuid milles nn point peaks olema?
                    Tundub nagu vägisi selle tasuta energia kanti kiskuvat, teeme mingi viguriga veest vesinikku ja hapnikku, põletame suure pauguga ära ja tasuta energiat kui palju. Või saan ma asjast väga valesti aru, et on tegemist mingi veel üllama eesmärgiga?

                    Comment


                      #11
                      Vs: Hho

                      Esmalt postitatud qwerty poolt Vaata postitust
                      kuid milles nn point peaks olema?
                      Point on selles:
                      Aeg sealmaal, et pakuvad juba HHO seadmeid müüa.
                      Alati leidub selliseid, kes loodavad, et nende puhul ei kehti energia jäävuse seadus.
                      Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Hho

                        Filosoofiline küsimus, see energia olemus, kes mida energiaks peab.
                        Naftasaadusi "peenkütusena" peeti ka kunagi kulukaks ja ebarentaabliks absurdiks.
                        Meil põletatakse sütt ja sellest põlemise energiast pidavat tarbija kasutusse jõudma 2-4% kasuliku (12% maksimumi), nii nad väidavad;
                        ja nüüd tulid roheliselt mõtlevad "geeniused" ja arvasid et kui sellest ütleme 4% (Narva) energiat panna veel kadudega akudesse ja sealt suurte kadudega saab ka autot liigutada, pidavat ju igati roheline ja rentaabel olema. Miks küll valijameeste peamees "tule taevas appi" ei ütle ?
                        viimati muutis kasutaja erku; 10 m 2011, 20:40.
                        Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                        Comment


                          #13
                          Vs: Hho

                          Ära unusta et auto liigutamiseks kulunud energiast läheb juhi liigutamisele tühine osa.
                          Huvitav palju põlevkivi peab üles kaevama ja kui palju veel selle kaevamise-vedamise peale muud kütet kulub et üks inimene saaks elektriautoga tartust tlna?
                          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Hho

                            soojuselektrijaama kasutegurit saaks veel tõsta aga ei viica põrssad investeerida
                            Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                            1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                            2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Hho

                              Kasuteguri tõstmisega väheneb reeglina katelde eluiga, seega on paradoks, kas kulutada rohkem raha kütusele või kateldele
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X