Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Sööb akut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Sööb akut

    Niimoodi jah, et sai suve alguses ostetud uus aku (65Ah) Nüüdseks asjad sealmaal, et kui auto (MB 190) 2 päeva seisab on aku kutu :'(
    Proovisin testriga kui kõik asjad välja lülitatud ja kaitsmetest näitas salongis tarbimist. Edasi viisin auto Termakisse elektriku juurde, see arvas, et mul armatuuri all juhtmed õlised ja see sööb. No krt ei usu et kergelt õline juhe nii suurt lühist annab...
    Oskab keegi kommenteerida??

    #2
    Võin pajatada vaid oma loo. Ostes auto, käivitus see esialgu koheselt.Pooleteise-kahe aasta pärast oli ka paar- kolm päeva seisnud akuga käivitamisl probleeme. Ostsin uue aku: kordus eelnenu. Vahepeal olin vahetanud igaks juhuks gene harjasid, midagi ei muutunud. Teades, et aku laadimisel peab pinge olema vahemikus 13,7-14,2v, kontrollisin seda pinget. See osutus 13,6v, seega alalaadimine (aku ei saanud kunagi täis). Kurtsin seda ka kaupluses ja seal küsiti minult mis pinge on märgitud gene harjadega koosoleval regulaatoril. Minul oli selleks 14,1. Soovitati regulaatorit 14,5v. Selle kasutamisel tõusis pardapinge vajalikule tasemele ja akuga probleeme enam ei ole ette tulnud.

    Comment


      #3
      Jahahh, seda et laadimine võiks tugevam olla (eriti kui töötavad seadmed järgi) mainis ka seesama elektrik. Kui vent, raadio ja tuled peal siis laadimispinge 13 koma midagi.
      Samas kui ööseks aku juhtme maha kisud pole hommikuse käivitamisega mingit probleemi! Midagi ikka kulutab, ja kiiresti kulutab...

      Comment


        #4
        See võib vabalt pagassi lamp olla tiri üheks ööks pirn välja ja vaata mis juhtub.Muidu võid ju proovida lülita kõik seadmed välja ja lükka korra ampermeeter aku ja juhtme vahele vaata mis näitab kui midagi ei näitta on aku ise lühises.

        Comment


          #5
          Jahahh, seda et laadimine võiks tugevam olla (eriti kui töötavad seadmed järgi) mainis ka seesama elektrik. Kui vent, raadio ja tuled peal siis laadimispinge 13 koma midagi.
          Samas kui ööseks aku juhtme maha kisud pole hommikuse käivitamisega mingit probleemi! Midagi ikka kulutab, ja kiiresti kulutab...
          13, midagi? 13,1 või 13,9 suur vahe! mersul võib olla KUNI 0,09A koormus kui kõik tarbijad tagant ära. mõõda ära, mida vähem seda parem. kui 1500rpm on laadimine koos tarbijatega alla 13,8V siis vaata harjad üle(tablett võiks olla tõesti 14,5V nagu siin ennegi mainiti), või genekas mähis või diood kutu. kui ise hakkama ei saa, või ple kohta kus teha, siis soovitan hiiul genekate-starterite remonti nr oli vist 650 6019. reeglina kannatab ikka kvartalis korra seinast laadijaga ka laadida, sest enamus sõite niikuinii liiga lühikesed...

          Comment


            #6
            Lollikndel proovivariant.Ühenda + klemm aku küljest lahti ja pane sinna vahele kontrolllamp,kuin nüüd vähegi mõni tarbija järel on,siis lamp põleb(lihtsam vaadata kui ampermeetriga) .ja kui lamp põleb siis hakka kaitsmeid välja võtma,niikaua kuni pirn kustub.Seejärel selgita välja,mis konkreetsel kaitsmel taga on.Endal on samajama ette tulnud ja niimoodi veale jälile jõudnud.ausaltöeldes imelugusid on olnud,kõiki pole enam meeleski...Aga proovida tasub,enne kuin genet lammutada...

            Comment


              #7
              ja et õli voolu sööks,no mitte ei taha uskuda. :P

              Comment


                #8
                Mingi väike tarbimine iseenesest on normaalne.Näiteks kulutavad ootereziimis veidike voolu automakk,auto "aju",samuti signalisatsioon.Kui suur see tarbimine konkreetselt on,ei oska öelda.Pole mõõtnud.
                Vana helitehnika remont Pärnus

                Comment


                  #9
                  Nimoodi. Tänud kõigile nõuannete eest. Niipalju veel, et pagassi lüliti lugu on ju tüüpviga ja selle ühendasin ammu lahti. Samuti nõustun, et õli pole ju vesi mis lihtsalt lühiseid teeb!
                  Kui ise ei leia siis Mersuklubil uus partner Hort Auto kus pidid ajudega tegijad olema. Kui nüüd peale signa aju karbist õli välja kallamist ;D veel jamab siis helistan sinna! 8)

                  Comment


                    #10
                    kurask, sul mingi muu viga. vaata egas otse pluss massi jookse. uus aku ja paar päeva, sürr.

                    Comment


                      #11
                      Defekt autol väga loogiline- aju karbis õlitase vale... ;D
                      ehh... andrjusa

                      Comment


                        #12
                        Defekt autol väga loogiline- aju karbis õlitase vale... ;D
                        Ehh, andrjusa ....

                        Comment


                          #13
                          väga elementaarne asi ,esmalt tuleks ära mõõta voolu tarbimine ,kui kõik on välja lülitatud siis ei tohi mingisugust tarbimist olla ,kui tarbimine on siis võib järeldada seda et lühis on kuskil juhtmes ja mis elektrikud need on kes viga ainult oletavad ,et juhtmed õlised ... ;D auto voolu pinge on niivõrd madal ,et seal ei saa ükski juhe üle lüüa välja arvatud piibu juhtmed,viga võib olla ka genekas mitte selles et ta ei lae korralikult ,vaid genekas on ise lühises ja tarbib kogu aeg erkutus voolu...seda on nähe testri pealt kohe

                          Comment


                            #14
                            Vaat nüüd on kuri karjas > Peab ütlema et aitähh nüüd mõttetu jutu eest v? annele NOBELi preemia? Loll ma olen aga mitte nii loll!!! Mitte midagi elementaarset siin ei ole!!! Elementaarsed asjad on autode kasutusjuhendis (siit tuled sisse ja siia pista võti kui uks lahti ei tule!)
                            Loomulikult käisin kaitsmetest kõik ahelad üle ja tarbimine ja lühis OLI salongi ahelas!
                            A G A veelkord AGA ma ei leia seda ise üles. Auto elekter on ikka suht keerukas asjandus eriti kui eelmine omanik pornot teinud ja teipinud jumal teab misasju kokku! Isegi sai kakutud korvpalli suurune kera juhtmeid armatuuri alt välja (kõik pimedad otsad) sellepärast viingi selle PROFFIDE kätte!
                            Aga noh tänud kommide eest enivei, ega see teoreetiline baas mööda külgi maha ei jookse 8)

                            :P
                            Ja genekas ja laadimises EI OLE VIGA sest tühjaks jookseb ta seistes. Kui juhe ööseks maha võtta siis hommikul käivitub paljast võtme näitamisest!
                            selle teemaga oleks vist aamen

                            Comment


                              #15
                              Üks võimalus on salongis kindalaeka tuli, mis siis põlema tikub jääma kui kindalaeka luuk kinni. Nii mõnegi sellise juhtumiga kokkupuuteid olnud. Kui sa said ahela kätte, mis tarbib (salongi ahel) siis ürita leida oma auto elektriskeem ja uuri, mis seadmed veel antud ahelas elektrit tarbida võivad (kui on siis elektriaknad, peeglisoojendus, raadio jne.)Nii peaks kontrolli vajavate seadmete ring juba mõistlikuse piiri jääma. Olen kuulnud ka sellistest juhtumitest, kus autoraadioga on midagi juhtunud, sellisel juhul tarbis autoraadio ka väljalülitatuna päris palju voolu. Ega sul eraldi helivõimendit autos pole? Kui on siis ühe variandina võib see pidevalt järel olla.
                              20+ aastat elfafoorumis

                              Comment

                              Working...
                              X