Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

TCS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    TCS

    Kas veojõukontrolli on võimalik välja lülitada või on see ABS-iga koos? Kui on võimalik siis kas see midagi ära ei riku, esivedu? Milleks ta üldse on, et rattaid ringi ei võtaks, minuarust mõtetu?

    Autoks Eclipse 92 110kw

    #2
    ilmselt asi selleks et ei oleks m6tetut kaapimis ja et masin kaapimise asemel liiguks...h2sti ei usu et v2lja saab lylitada aga noh ei tea ka t2pselt...

    Comment


      #3
      See vist oleneb autost kas saab välja lülitada või ei Mersul saab.

      Comment


        #4
        97a Mitsu Carisma 85KW puhul saab välja lülitada.
        TCS laenab tavaliselt ABS'moodulist ratastekiirussignaale.
        TCS abs'i ei tohiks mõjutada.
        vastupidi aga küll.
        Kui ta sul sõidu trajektoori või kiirendust ei paranda on ta arvatavasti rikis. siis lülita välja jah.

        Comment


          #5
          Tegelikult saab igal autol nii ABS-i, kui ka veojõukontrolli välja lülitada: leia releeplokist õige relee ja eemalda see, või sama toiming sulavkaitsmega. Minu teada peaks mootor selle peale edasi töötama, põlema süttib ainult vastav lambike armatuuril. Auto pardakompuuter peaks ka nagu idee poolest lubama, aga kindlalt ei tea väita, vähe seda trikki praktiseerinud. Julget pealehakkamist ja tehke proovi. Muidugi tuleks toimingu hetkeks mootor seisata ja süüde välja keerata, elektroonika kaitsmise huvides.

          Comment


            #6
            Sai siis korra kaitse välja võetud, jääpeal sõitmiseks. Kaitse ise oli 60A. Vahet ei olnud märgata jääpeal ja asfalil ei proovinud...

            Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida vaid ohust mis kaasned ABS-i välja jülitamisega. Sai siis jäise maantee peal tuldud nii 100Km/h oli rauas ja vajutasin õrnalt pidurit ja plaks kohe rattad plokkis ja mootor suri välja, tõmbas kohe taguotsa ette. Ega midagi arvasin juba, et nüüd on kõik ja panen välja. Peale kahte piruetti jäi õnneka auto teepeale...vuhh vedas

            Comment


              #7
              enamjaolt saab välja lülida küll, ja kui sa vahet ei märka siis on asi ilmselt pees nagu Astrona ütles. tcs aitab libedaga kohalt saada, sest kiirendamisel on asi nagu pidurdamiselgi. pidurdades nii et rattad ei blokeeru on tunduvalt efektiivsem kui pidurdades blokkis ratastega. kui kiirendades jääl, lased ratta ringi, võid kohapeal saavutada rataste kiiruseks 200km/h, kasutades tcs see aga ei õnnestu, sest ratas võib küll mingil määral kaapida, aga auto liigub edasi ja hoog suureneb

              Comment

              Working...
              X