Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mingi plokikaane jama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mingi plokikaane jama

    Nimelt on mul Ziguli.Panin siin natuke aega tagasi kokku ühe Ziguli (peaaegu uue mootori)Mootor läks ka käima aga siiani kimbutavad mind mured.Nimelt pole mootori hääl vaikne on ,nagu olex klapid reguleerimatta aga tegelikult on reguleeritud.Ja ise arvan ,et äkki teeb sellist häält see ,et kolb käib vastu klappe( õrnalt patsutades ,et midagi ei juhtu) ning arvan ,et põhjustagaks on nukvõllikett ja nukvõlli asend. kuna ma ise pole mingi mootori spets aga ma tean , kuidas see kett peab olema (nukvõlli märk peab langema kokku väntvõlli märgiga.Et kyssa olex ,et kuidas seda nagu õieti pannakse ,et kuna nukvõll teeb ühe pöörde väntvõlli kahe pöörde peale ,siis on väga raske silmajärgi õigeks panna (KAS SEE heli võib tulla kui nukvõlli kett on ühe hamba jagu valesti) ? jutt käib 2103 mootorist teine mure on ,et kasutan samal mootoril 2101 mehaanilise avamisega (mõlemal lõõril karburaatorit) siis on nii ,et külmalt käib mootor ka ilma toorekatta (peale mingi 2 minutist käivitamist) aga soojalt ei taha millegi pärast käima minna (lükkates läheb kohe)
    Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

    #2
    Hm. Sinu kirjelduse järgi mingit nõu anda on muidugi pisut kahtlane üritus :-/. Kas ka mootori panid ISE kokku? Tiks saab tulla nii kulunud nukkvõllist (kui on PEAAEGU uus, siis ilmselt siiski mitte). Ühe hamba võrra valesti nukaketiga mootor läheb käima küll, ent hääl on vale ja käib väga halvasti. Nagu ütlesid teeb vänt kaks pööret nuka ühe kohta, seega peavad nukk ja vänt peavad olema märkidega kohakuti siis, kui esimese silindri kolb on ülemises surnud seisus, muidu paned tõepoolest totaalselt puusse.
    Mis puudutab käivitumisprobleeme, siis viitab asi väga "paigast ära" karpale. Kontrolli, et sul ujuki nõel peaks, bensiini tasapind oleks õige ja kõik düüsid ikka alles ja omal kohal on. See, et kambrid avanevad mehhaaniliselt, rolli ei mängi.

    Comment


      #3
      Mootori panin jah ise kokku väntvõll sai uus plokk sai uus saaled said uued (Aind kolvid jäid vanad) said ka uued kolvirõngad ja õlirõngad polkinaan jäi vana vahetatud said ainult klapisääre tihendid ( mul lihtsalt oli palju alles jäänud mootori juppe ,osad olid uued ) nii saigi mootor kokku ja ma ise arvan ,et jah 1 hamba jag´u võibki viga olla sest need märgid seal mootril asuvad üxteisest suht kaugel ja hääl on tõesti veits madalam kui mõnel ilusama häälega autol ja seda peax vist tunde järgi tegema ,sest kui nukvõlli märki saan olen vänt võlliga paar sendimeetrit üle, sama s kui panen väntvõlli paika siis on nukvõlli oma kah paigas. ,et kummale poole ja kummalt poolt ,kas nukvõlli või väntvõlli poolsest hammasrattast tõsta ,edasi ühe hamba jagu. Ma nagu selle karpaga olen peaaegu korras ( tüüsid ,kõik töötab häst külmalt läheb kohee võtmest )
      aga mind kimbutab ,et ei taha soojalt võtmest minna ,et peab rohkem võtit keerama aga see eest lükata ühekäega ja käib.jet ma arvan ,et starter võtab voolu ära (on kellegil nii juhtunud)kuigi see peax kulmalt siis kah nii olema aga pole
      küünlad on ilusad helepruunid ( aga kui proovida soojalt vähese toorekaga ) ,siis peax see tühikäikku hoidma ja kohe käivituma.
      Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

      Comment


        #4
        Kas tiksumine on ühtlane, kõik silindrid tiksuvad samamoodi? Ise ei ole ziguliga eriti tuttav, aga Hondal kipuvad klapivahed pärast reguleerimist kontramutri kinnikeeramisel paigast ära minema. Kas ei saa sarnane aps olla?

        Comment


          #5
          EI saa ,sest zigulil kontrollitaxe klapivahesid lehtkaliibriga 0,15 ja kui muter kinni ,siis peab leht veel liikuma
          Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

          Comment


            #6
            proovi üks hammas varajasemaks panna ,see kui ta ei taha soojalt käima minna võib olla ka sellest ,et saab liiga palju õhku,siksil kipub see tiksumine tulema nukistvõllist ,kui see on nõks kulunud

            Comment


              #7
              See soojalt mittekäivitumine võib nt ka julmalt varasest süütest olla...
              Nuka- ja vändamärgid ei tohiks küll niiviisi nagu kirjeldad "loksuda". Nukaketi ikka pingutasid nagu peab ja pinguti on ikka OK? (Nukaketi pingutamine: pinguti mutter lõdvaks, vändaga või lükates mootorile pool ringi peale ja seejärel pingutimutter kinni tagasi)

              Comment


                #8
                jah kett sai korralikult pingule nukvõll pole kah nii räigelt kulunud ,et peax mingit loginat tunda andma. Süüte kohta ma ei okka ütelda ,kuna mootor töötab suht rahulikult ja vahele jättudetta ja proovisin jagajat kah veidike keerata aga ei midagi kõikk on nagu normaalne ainult klõbin on nagu olexid klapid regullimatta ja see on ainult tühikäigul muidu klõbinat pole.
                Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                Comment


                  #9
                  veel üx kyssa tuli meelde. mul on nimelt 2101 karburaator ( koos mehaanilise avamisega klappidega),et kuna 01 on 1200 cm3 mootor sis äkki on karburaator 1500cm3 kohta nõrk ma mõtlesin ,et äkki peaxin panema sellele karburaatorile samad düüsid ,mis 03 karburaatoril või ei olene sellest midagi? Mulle tundub .et see 01 karpa on veidike erksama minekuga kui 03 oma ( 03 oma on nüüdsex suht katki juba) ,et ma nagu düüsid saaksin sealt.
                  Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                  Comment


                    #10
                    Pisut nagu neid autosid ise ka ehitada saanud; arvan, et kui nukkvõll oleks sammu paigast, auto niisama lihtsalt ei käivituks. Ja kui juhtukski käima minema, siis ei saa kindlasti olla nii, et tühikäigul lonkab ja koliseb ning kõrgematel pööretel oleks kõik enam-vähem OK. Selline mootor oleks igati tuim ja kipuks välja surema, või käituma nagu väga vale süütega. Juhul kui kolb klapile pihta läheb on väga õnnelik juhus, kui siis mootoriga midagi ei juhtu. Tegelikult on nii, et kolvi kineetiline energia lööb klapi kõveraks ja plokikaanegi lõhki. Klõbin võib tõesti tulla sellest, et lahjema mootori karburaator ja tühikäigu pöörded seetõttu võibolla madalamad, st. õlisurve ka madalam ja nii see kole hääl väikestel pööretel tulebki. Mis puutub käivitamisse, on väga võimalik, et starter palju elektrienergiat tarbib ja kõrgepingepoolile päris vähe jääb, millest sädet teha. Eks see kõik ole tegelikult pikk teooria ja oletuste jada, niimoodi paljast jutust autot päris parandada ei oska.

                    Comment


                      #11
                      Tühikäik on 800p/min aga jah klõbin on ma proovin kunagi mänd teist karburaatorit.Õlirõhk on normaalne (väga hea ) tihe veel (uued saaled ) uus õli filter.ma imestan ,mix siis külmalt nii hästi käivitub . soojalt võiks kah minna ainult võtme puudutusest aga peab ikka võtit sees hoidma (rohkem ,kui külmalt) ja ma ise usun kah seda ,et kolb lööxklapi kõverax aga muud asjad on nagu kontrollitud ainult see samm ma kipin arvama ,et see on ühe hambajagu vale ,sest kui keeran vändaga väntvõlli ja kuni nukvõlli hammasratas saavutab õige koha ,siis on väntvõlli oma juba üle märgi läinud umbes 3-5 cm
                      aga kui vaadata nii ,et ei keera üle selle väntvõlli märgi ,siis ei saa nagu aru ,et nukvõll oliex märgist mööda
                      mootor see muidu mul 2 mootor ,mille kokku panin ja teine kah klõbises aga mõlemad olid samad mootorid 03 omad ja kui sain uue ploki siis läks eelmisest mootorist kasutusele ainult nukvõll koos raamiga nii ,et eelmisest mootorist on ainult nukvõll ja karburaator. (Kuidas mõjuks kui panexin 03 originaal düüsid sellele karvuraatorile)
                      Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                      Comment


                        #12
                        kas äkki ei peax olema nii ,et kui nukvõll jõuab märgini ,ilma väntvõlli jälgimatta keerata ,ning panna selle järgi kett paikka ,et kui nukvõll jõuab märgini ,siis pole väntvõll jõudnud märgist üle minna.
                        Ma ei tea ,kui palju peax olema Zigulil uue mootoriiga minekut aga ei tahaks nii kohe proovida kah (sisse sõitmatta) kuid tundub ,et kuidagi aeglaselt kisub kiirust üles (muidu enne oli ka 03 sild taga nüüd on 06 oma)aga jõudu on nagu rohkem .kui enne.
                        Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                        Comment


                          #13
                          arvan, et kui nukkvõll oleks sammu paigast, auto niisama lihtsalt ei käivituks. Ja kui juhtukski käima minema, siis ei saa kindlasti olla nii, et tühikäigul lonkab ja koliseb ning kõrgematel pööretel oleks kõik enam-vähem OK.
                          Olen kuulnud et zigulidel tõstetakse meelega ketti 1 hamba võrra, et mootor pööretel paremini jookseks. Tühikäik küll halveneb. Efekt on sarnane VTECi omale. Ise ei ole teinud, räägin vaid seda, mida olen kuulnud.

                          Comment


                            #14
                            aga ikkagi see klõbin
                            Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                            Comment


                              #15
                              mootor see muidu mul 2 mootor ,mille kokku panin ja teine kah klõbises aga mõlemad olid samad mootorid 03 omad ja kui sain uue ploki siis läks eelmisest mootorist kasutusele ainult nukvõll koos raamiga nii ,et eelmisest mootorist on ainult nukvõll ja karburaator. (Kuidas mõjuks kui panexin 03 originaal düüsid sellele karvuraatorile)
                              karbuss vaevalt et klõbinat teeb

                              Comment

                              Working...
                              X