Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mingi plokikaane jama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kas klappe reguleerisid ikka õiges järjekorras? Kas kettitallad on korras? kui need on nii nagu peavad ja nukk ja nookurid ka korras ja surveastet ka ei tõstnud siis on veel varjandid et klapipesa lahti või pillasid õhufiltri mutri garpasse.
    Ja nukka hamba võrra varasemaks keeramise jutt on tõsi.

    Comment


      #17
      ei mutrit pole ma karpasse viskanud (ega see nii suur klõbin kah ei ole ) kui kuulatama jääda siis häiriks nagu midagi. keti taldadel oli ikka kumm peal kui mootri kokku panin aga 1 hamba jagu pole ma midagi varasemaks keeranud (kas varasemaks keeramine tähendab ,et nukvõll jõuab enne oma märgini ,kui väntvõll või vastupidi? ma mõtlen ,et kuna ma võtsin selle nukvõlli teise auto pealt ja ka seal klõbises sama moodi (ka tolle mootori panin ise kokku) ,et äkki on viga nukvõllis. kuna mul on tutikas nukvõll veel lisaks siis peaks kuskilt otsima veel selle kere ja ongi uus nükvõll kah.Klappe reguleerisin nagu raamatus oli kirjas
      Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

      Comment


        #18
        tühikäiku annab väga madalale panna 500 p/m isegi veel käib aga ma ei lase alla 800 p/m ,et äkki keegi oskab midagi ka sellest järeldada ,millest see tiks
        Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

        Comment

        Working...
        X