Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

sierra müstika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    sierra müstika

    Et selline müstika on, et lüliti ei pane tulesid põlema. Lüliti klemmide vaheline takistus on 0 nagu olema peabki. Siis kui pistikus juhtmega ühendada hakkavad tuled põlema, aga kui pistik lülitiga ühendada, ja siis lülitada ei juhtu midagi, olen proovinud pesasid puhastada jne, aga ikka ei midai, on järsku soovitusi kellegil, mida proovida? Teine asi veel, kuigi pole tegemist elektroonikaga, aga hakkas teine mingil hetkel üks 3-4 korda rohkem bensiini sööma, järsku selle kohta ka kellegil mingeid soovitusi? Aa sierra ise on 1.6l karbussiga.

    #2
    Bensiini koha pealt kontrolli kas õhuklapp on ikka soojalt avatud ja vaata et karpa vaakumtorukesed terved oleks.

    Comment


      #3
      proovi teist lylitit

      Comment


        #4
        uuri, kas kütuse tagasisuunamise (põlemisel järelejääva kütuse uuesti kasutamise) süsteem töötab korralikult.
        Helitehnika erinevatele üritustele: http://www.helitehnika.fie.ee

        Comment


          #5
          no mis seal ikka väike lühike /or oxydeerunud kontaktid (lühike=lühis) muud ei miskit vist......
          MSN- taneltreima182@hotmail.com
          telefon katki.

          Comment


            #6
            Kindlasti tasuks kontrollida vaakumtorusid, olen kuulnud, et need palju pahandust varemgi teinud. Lisaks karbussi ja jagaja vahel on võimalus ka sisselaskekollektorist piduri vaakumvõimendisse minev toru, kui sierral üldse on see. Omal oli juhus ühe vana toyotaga, kus piduri vaakumvõimendis endas kahtlus oli, aga mis sellest sai, ei tea. Aga kui need kusagilt lekivad, peaks autol ka jõud kaduma; muidugi võib viga paljus muus olla, näiteks on mootor hõre, see tähendab, et osa gaasidest tungib paisumisel kolvirõngastest mööda. Sellisel juhul muutub mootor samuti tublisti lahjemaks. Seda on võimalik ka juba päris hõredal mootoril kindlaks teha, sest sellisel juhul tekib karterisse rõhk, mida on võimalik tunda, kui võtta mootori kaanelt kork maha ja kätt ava peal hoida (vastus loomulikult). Ainult, et mootor ei lähe hõredaks üleöö ja see olukord on vist siinkohal küsitav.

            Comment

            Working...
            X