Tere! Küsimus nimelt sellien et kas on mingi lihtne nipp või kuidas aru saada mis genekal viga on kas tablett ära või hoopis mõni diood.mudiu ma proovisin kogu aeg vahetasin tableti ära kui ikka jama siis mõni diood ära aga nüüd tuli ette üks jaapani genekas millel ei ole sellidt tavalist tableti ja kuida nüüd aru saada kumb on ära.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Kuidas aru saada geneka veast??
Collapse
X
-
jah,kui maha võttan siis jah pole probleemi aga kuida just seda viga auto küljes juba tuvastada.On vist nii ,et kui ilma koormusetta mõõdad ja näitab pinget normaalset14v ja peale aga niikui koormus taha tuleb nii kohe langeb 12,5peale siis vist on dioodi viga.ja kui pinge kõigub gaasi vajutusega siis jälle tabletti viga.ja üldiselt kui ülde ikka ei lae siis kah tableti viga aga kuida selle aku tulega on kui vaikselt hõõgub siis ka vist dioodi viga.aga kui üldse ei põle või särab täiel juhul mis siis viga võib olla. Sai vist segane jutta aga kui keegi arusaab võiks öelda mis õige mis vale mu jutus.
Ja kuidas see ossiga kontrollimine käib kas auto peal ja kui auto käib siis vaatad pinge kuju või.
Comment
-
Generaator toodab pulseerivat (nagu ümmargused saehambad) alalispinget, kus kõik impulsside küürud on ühekõrgused. Aku seda asja mingil määral silub. Kui mõni diood lühistub/ katkeb, hakkab sealt väga ebasümmeetrilisi pingeimpulsse välja tulema. Kui pinget napib, võib olla diood katkestuses, (ka harjad kulunud või tablett kutu) sel juhul kolmandik gene võimsusest kaob, kontroll-lamp võib hõõguma hakata vastavalt sellele kui palju koormust taga on, või lühises (genest kosta undamist, generaator kuumeneb kiiresti, kontroll-lamp põleb, kuidagiviisi laeb)ehh... andrjusa
Comment
Comment