Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Saabi võimendi tuksis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Saabi võimendi tuksis

    Tervist,

    Kas keegi siin tegeleb võimendi parandusega ka?
    Talvel hakkas äkki bass kõlar imelikult pinisema (päris valjusti), vahel oli korras ja siis jälle pani täiega. Siis ei jäänd muud kui kõlar lahti ühendada. Nüüd siis avastasin, et võiks asja lõpuks käsile võtta ja ära parandada. Kontrollisin voolu ja selgus, et voolu ei tule kõlarile peale. Panin tähele, et ka esiuste sees olevad kõlarid ei tööta enam. Lugesin foorumitest, et see pidi saabi puhul tavaline olema, et võim otsad annab. Ja need kolm kõlarit lähevad läbi võimu nii, et loogiline oleks, et võim otsas. Tegin ka võimu lahti ja silmaga igastahes mingeid veekahjustusi näha ei ole. arvatavasti on mingi kaitse läbi põlend või kondekas. Kuna endal aga emaplaadi parandamine suht võõras siis äkki saab keegi aidata. Kas või seletada ära, millised on emaplaadil kaitsmed ja mida kontrollida. Kui keegi oskab aidata siis antke teada. Võin üles panna ka pildi emaplaadist.

    #2
    Vs: Saabi võimendi tuksis

    Mis asi on "saabi võimendi"? Ma järeldan, et võimendi on siis Saabi tehtud ja kuskile sisse integreeritud? Räägi konkreetsest võimendist kui sellisest. Kirjuta meile igasuguseid huvitavaid numbreid selle võimendi pealt jne.
    Estonian SPL & Sound
    @gargru

    Comment


      #3
      Vs: Saabi võimendi tuksis

      Ok. Sain nüüd täitsa lahti kruvitud ja selgus, et ikka mingeid vee kahjustusi on. Mudel on Pioneer GM-1027zsa. Tegin paar pilti ka.
      Pildid:
      Kõrbend osast.

      Lähemalt See mis kärssand näeb välja sama sugune nagu paremalt nurgast see teine must (3 joote kohaga.)

      Sellel siis osad klemmid täitsa oksüdeerunud

      Sellel osad hirm õhukeseks oksüdeerunud


      P
      eale klikkides siis saab suure pildi. Nii palju kui minu mõistus sellest võtab peaks need ühendused taastama ja siis selle kõrbend osa välja vahetama(vabandage et õiget jupi terminit ei kasutaaga selle koha pealt olen suht võhik) ja peaks teoreetiliselt toimima. Kuna hetkel võimendi töötab aga bassi kõlarid ei toimi.

      Comment


        #4
        Vs: Saabi võimendi tuksis

        Kui neid taastada pole võimalik siis leidsin juba netist varuosad ka.

        Comment


          #5
          Vs: Saabi võimendi tuksis

          Kas mulle ainult tundub, või seal on osad jalad lihtsalt katkenud, mis kivist trükiplaadini lähevad (viimased kaks pilti)? Lisaks on sul seal miski (transistor?) maha põlenud, kui selle margi teada saaks, võiks seda veel vahetada pärast radade taastamist. Pigem on aga see tagajärg, mitte põhjus. Arvatavasti need suuremad lõpukivid ka õhtal. Arvatavasti tuleb tüki remont kallim, kui uus. Aga kes teab.

          Comment


            #6
            Vs: Saabi võimendi tuksis

            Selles ma kahtlen, et remont kallim tuleb. Leidsin uued kivid juba netist mõlemad umbes 7 euri.. uus võim maksab 300 euri ja osad räägivad siin veel 700. Kui nüüd selle transistori ka saaks veel korda siis oleks tip top. Jootejaam on mul olemas ja kõik muu vajalik. Eks peab need kivid ära ostma ja siis seda transistorit vaatama. Jama on selles, et see transistor oli täitsa põlend pealt ja sealt ei lugend enam midagi välja.

            Ja need osad jalad olid täitsa läbi oksüdeerund, nii kui puutusin pudenesid ära.

            Comment


              #7
              Vs: Saabi võimendi tuksis

              Nii vaatasin seda transistorit lähemalt ja emaplaadilt leidsin kirja Q831. Netist leidisin sellise asja Q831 = BU2520DF. On see õige? Kas selle järgi saan transistorit ostma minna?

              Vaatasin kivid ka järgi ja seda kivi millel osad klemmid puudu ei ole ikkagi netis, teine on. Pal007a on olemas aga pal001a pole. Ja see vist programmeeritav. Nii et kui uue ostaks siis on tühi või sain ma midagi valesti aru?

              kas keegi saab neid taastada või pole sellel enam mõtet?
              viimati muutis kasutaja annu333; 14 m 2011, 20:32.

              Comment


                #8
                Vs: Saabi võimendi tuksis

                Kondekas Külmjootes? Click image for larger version

Name:	IMG_8501.jpg
Views:	1
Size:	48,3 KB
ID:	865862

                Comment


                  #9
                  Vs: Saabi võimendi tuksis

                  Esmalt postitatud Kivi345 poolt Vaata postitust
                  Kondekas Külmjootes?
                  Hea küsimus aga minu arust ei ole aga ega ma pead anna?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Saabi võimendi tuksis

                    Q831 on pigem transi positsioon trükiplaadil, margile see kaasa ei aita. Mõnel töötava võimu pealt saaks ehk margi teada. Mis need lõpu margid seal siis on? PAL001A ja PAL007A?

                    Asendused:
                    PAL001A TDA7394V 15-ZIP LIN-IC PIONEER
                    PAL002A TDA7394V 15-ZIP LIN-IC PIONEER
                    PAL003A TDA7384A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                    PAL005A TDA7560 TDA7385A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                    PAL006A TDA7560 TDA7385A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                    PAL007A TDA7560 TDA7385A 25-ZIP LIN-IC PIONEER

                    Comment


                      #11
                      Vs: Saabi võimendi tuksis

                      Esmalt postitatud Eggy poolt Vaata postitust
                      Q831 on pigem transi positsioon trükiplaadil, margile see kaasa ei aita. Mõnel töötava võimu pealt saaks ehk margi teada. Mis need lõpu margid seal siis on? PAL001A ja PAL007A?

                      Asendused:
                      PAL001A TDA7394V 15-ZIP LIN-IC PIONEER
                      PAL002A TDA7394V 15-ZIP LIN-IC PIONEER
                      PAL003A TDA7384A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                      PAL005A TDA7560 TDA7385A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                      PAL006A TDA7560 TDA7385A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                      PAL007A TDA7560 TDA7385A 25-ZIP LIN-IC PIONEER
                      Pm proovisin klemme taastada ja ühe sain eile täitsa tehtud. Üks veel ja siis oleks vanal kivil klemmid taastatud... ise asi kas ta töötab ka peale seda oküdeerumist. Aga põhi probleem on selle transistoriga. Pean uurima kas keegi viitsib oma võimu pealt vaadata. Aga muud moodi seda teada ei saa??

                      Comment


                        #12
                        Vs: Saabi võimendi tuksis

                        Kas seda transistorit mingit katse eksitus meetodil ei saa vahetada? Või mis võimalused veel on?
                        Sest nagu näha ei viitsi keegi oma võimu lahti kiskuma hakata.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Saabi võimendi tuksis

                          Küsi lammutusest võimu hinda, paned ehk 30 euri vana taastamisse, teadmata kas saab tööle või ei.

                          Ostsin hiljuti neilt ühe väga kobeda originaalmaki mõistliku hinnaga.

                          Comment

                          Working...
                          X