Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mure Mitsubishi Galandiga.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mure Mitsubishi Galandiga.

    Masin pärineb 89. aastast ja muret teeb elektrisüsteem. Masin jättis mind teele ja enam käima ei lähe. Suri järsku sõidupealt välja. Süütevõtit keerates süüdet sisse ei lase aga kui edasi keerata siis käiata laseb. Autol on peal ka signa mis toimib aga kas viga võib siiski selles olla? Kas signa tuli peaks kustuma kui süüde sees või edasi vilkuma? Süüdet keerates käib mingi plõks aga armatuuris tuled põlema ei lähe ja süüdet sisse ei lase. Olen kontrollinud süütepoolt, mis toimis. Lisaks heitnud pilgu süütelukule mis ka toimis, kontrollinud kõiki kaitsmeid mis leidnud olen. Milles võib veel viga olla? Kas keegi teostab ka nii vanadele masinatele diagnostikat?

    Ette tänades!
    Raido

    #2
    Vs: Mure Mitsubishi Galandiga.

    Üks 88-91 Galantide tüüpviga oli "aju pehmenemine" ehk elektrolüütide leke ja lagunemine kompuutriplokis. Tunnuseks võis olla pidev "check engine" tuli armatuuris ja vaevaliselt plödisev mootor või sootuks mittekäivitumine.
    Lüütide kahjustumise mõju oli kaksipidine - esiteks lüütide otsene mittefunktsioneerimine, teiseks väljavoolanud löga kahjustused trükkplaadil - sellest ka erinevad sümptomid, seega pole ka sinu kirjeldatud tõrked välistatud.

    Minu 91.a Galandil käis aju 2x remondis, esimene kord vist ei vahetatud kõiki lüüte. Teisel korral püüdsin ise läbisöövitatud radasid lappida, aga vaatamata näilisele rajaparanduse õnnestumisele auto tööle ikka ei läinud. Abi sain tollasest Helkama autost, seal oli üks spets nende plokkide parandamisele (isegi hinnakirjas vist oli aju remont, ametlikult 2tuhhi Eesti oma raha, ja pisut vähem ametlikult 1,5) Tegi tõesti korralikult, pärast oli ainult vaevu aru saada, kust oli parandatud. Ja mis peamine, töötas. Mis selle spetsi nimi oli või kus ta praegu toimetab, ei oska küll öelda.
    Guugelda pisut galandi kompuutri teemal, ehk leiad miskit.

    Signa mõju kah täielikult välistada ei saa, aga tont seda ise teab, mis signa sul seal on ja kuidas ühendatud. Kui akuklemmi ajutine lahtiühendamine mingeid muudatusi kaasa ei too, siis rohkem ei oska sel teemal oletusi pakkuda. Kompuuter peaks kah pärast "elektrikaotust" mingi isediagnostika läbi viima, seda küll ainult juhul, kui käima läheb.

    Comment


      #3
      Vs: Mure Mitsubishi Galandiga.

      Täna kiskusin aju maha. Visuaalsel vaatlusel ei tundu midagi kahtlast. Kondekate ümbrus ilus kuiv. Aga check engine tuli põles küll vaheapeal aga arvan, et see tuli sellest detonatsioonianduri puudumise pärast. Tühikäik ka vahepeal jamas aga viimselajal ei jamanud enam.

      Comment


        #4
        Vs: Mure Mitsubishi Galandiga.

        eile vaatasin veel meeldetuletuseks, mida guugelmoogeli otsing "galandi aju" kohta ütleb, ja seal mainiti paar korda hoopis lüütide kuivamist. siis muidugi ei olegi midagi silmale näha.

        aa, ja meelde tuli, et Tallinnas AGR autokeskus teeb Mitsudele diagnostikat. tollal 10a tagasi, kui mu galandil aju jukerdas, käisin seal kah diagnostikas, aga tulemus oli null ehk õiget diagnoosi ei suudetud panna. kui nüüd mälu ei peta. võis olla ka, et leiti olevat aju vigane, kuid korda teha ei osatud, ja suunati ikkagi helkamasse.
        igatahes, diagnostikaga peab ettevaatlik olema. võib juhtuda väga kergesti arusaamatus töö tegija ja tellija ootustes. klient tahab viga leida, aga tegija tahab läbi viia oma diagnostilist protseduuri ja selle eest va krõbinat küsida. Enamasti ei taheta võtta riski ja anda garantiid, et kui õiget viga ei leia, siis raha ei pea maksma.

        Comment


          #5
          Vs: Mure Mitsubishi Galandiga.

          Probleem leidis lahenduse. Probleemi allikaks oli siiski signa.

          Comment

          Working...
          X