Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

    Tere.

    Head uut aastat Teile!
    Sooviks maad uurida, kas on kellegil kokkupuudet sellise asjaga.Tegemist on elektrilise seadmega turbol ja nüüd on loobunud töötamast.Seade asub Ford Mondeo 2004 TDCi 129 hp 96 kW. Võib olla on kusagil keegi tõsine huviline, kes võtaks vaevaks kontrollida ja parandada(kui võimalik).Eraldi osta pole kui siis koos turboga. Mis veel hullem, et Eestist ei leia ka koos turboga.

    Selline on välimiselt - http://www.ecutesting.com/ford_monde...o_actuato.html
    Sisu selline - http://www.talkford.com/topic/142810...actuator-help/ (3 fotot on näha kasutaja andyb88 vastuse alt).

    Tänud kõigile, kes isegi viitsib lugeda ja suured tänud neile, kes vastab!

    #2
    Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

    Sinu turbo pole võimalik parandata. Ainult uus...
    Põhjus - pole võimalik kalibreerida VNT : http://www.garrettbulletin.com/asset...ech_072309.pdf

    Vaata siin:

    Comment


      #3
      Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

      Esmalt postitatud pistis1979 poolt
      ... Huvitav see et Inglismaal parandatakse ja vahetatakse eraldi
      Kus on see koht Inglismaal?

      Comment


        #4
        Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

        Hõõguvpunane turbo on küll hea photoshopi nali pildidl.

        Comment


          #5
          Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

          Miks on kindel arvamus, et just selle konkreetse ploki viga on too mittetöötamine? Asjas peab kindel olema, et uut osta; või peab "krabisevat" väga üle olema..

          moi;
          Mul kunagi ammu läks pritsungi aju õhtale, koonnasöödikute mallil. Ja tulem oli, et leegitorust kuni katini läks kogu toru helekollaseks, kati otsad kaasa arvata.
          Asi see siis turbo otsaflantsi punaseks ajada, kui ikka tahta..
          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

          Comment


            #6
            Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

            Lamborghinidel on tavaline, et väljalase helendab, kui mootor pikemalt laulab. Kõrgepöördeline turbo on väljalaskes kõige kuumem osa, punaseks ajamine ei ole midagi keerulist.
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

              Pilti ikka vaatasite tähelepanelikult?

              Comment


                #8
                Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

                Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
                Pilti ikka vaatasite tähelepanelikult?
                See konkretne pilt on muidugi photoshopitud.

                Comment


                  #9
                  Vs: Turbo elektriline käiviti(electric actuator) ford mondeo 2.0 96kw

                  Millest sellised järeldused et see photoshopitud on? malm ongi kuumalt kole ja täpselt nii ta lähebki. Asi pole Auto margis vaid selles kuidas teda kasutatakse + selles, et seadistades minnakse turbomootorite süütemapiga loomulikult hilisemast varasemaks kuna liig varasest tulenev deto lõhub mootori pmt sekunditega....liig hiline aga põleb osaliselt väljalaskes väljaspool mootorit....Lisaks muidugi ka see et seguga minnakse rikkamast lahjemaks ja nii ongi et vähe välja seadistatud ja tagasihoidlikuma seadega pillid punastavad rohkem. Et turbo kohapeal rõhku toodaks keeratakse launch controli puhul süüde vapsee mitümmend kraadi puu taha et turbos põleks.
                  http://www.youtube.com/watch?v=RgPHKwoo8fk
                  T
                  õsiselt mhlane seade: http://www.youtube.com/watch?v=Yfom9ybsFbc turbole pikka iga ei ennustaks....
                  ja koledatest malmkärakatest rääkides: http://www.youtube.com/watch?v=JoePi97U24E



                  K
                  ui nüüd teemasse tagasi tulla siis tänapäeva autod polegi enam äriti remonditavad vaid detailid on vahetatavad ja järjest rohkem kisub asi miski kindla eluea poole rehkendamise suunas.....Oluline on ju vaid garantiiaeg muretult käituda ja siis margiesinduse kaudu taas tootjale raha sisse tuua.

                  Aga te ju soovite kõik, et turbokas rebiks madalalt kuid powerband oleks võimalikult lai ja peategi leppima selliste turbo geomeetriat muutate detailidega kui ei taha valida veel keerukamat turbo + kompressor lahendust (muidugi on ka veel sellest keerulisem sequential turbo variant mida näiteks toyota kasutab)

                  Et odavalt tööle saada tiriks geomeetria kusagile keskele asendisse kinni AGA siis juhtub see, et linnas pole eriti terav ja kisub veakoodiks ettenähtust madalama turborõhu ja maanteel jookseb asi üle lubatu ja aju paneb ta safe modesse ja boost kaob sootuks.....kuniks sa süüte korra välja keerad. jama igatepidi....VW lahendas asja veidi lihtsamalt (ka kordades odavamalt) N75 solenoidiga mida aju ise juhib aga probleeme on nendegagi palju.
                  viimati muutis kasutaja jeff01; 13 m 2012, 21:41.

                  Comment

                  Working...
                  X