Kas keegi teab, mis signaaliga kõige tavalisem kütusepaagi kütuse taseme andur töötab?
Mis põhimõttel nagu? Et kas anduri ja tavalise näidiku vahel on mingi vidin ka?
Tekkis siin üks idee, mida tahaks realiseerida oma autos ja ka teistelegi näidata, kui töötab OK.
Aga pole mõistnud, mis valemiga ta (andur) töötab ja mis "signaali" välja annab, et näidik sellest aru saab.
Kas tõesti kõige lihtlabasem reostaat (ujuk reostaadi otsas)?
Ja kuidas on tema täpsusega?
Ma ei tea kas mu auto mark on siin tähtis, aga mainin ikkagi: Dodge Avenger, 1997a.
Tal on kõige tavalisem osutiga kütuse taseme indikaator.
Tema remondi käsiraamatut mul veel pole, see on alles poolel teel siia eestisse. Oleks muidu vaadanud, ehk midagigi on selle kohta.
Tänud.
Mis põhimõttel nagu? Et kas anduri ja tavalise näidiku vahel on mingi vidin ka?
Tekkis siin üks idee, mida tahaks realiseerida oma autos ja ka teistelegi näidata, kui töötab OK.
Aga pole mõistnud, mis valemiga ta (andur) töötab ja mis "signaali" välja annab, et näidik sellest aru saab.
Kas tõesti kõige lihtlabasem reostaat (ujuk reostaadi otsas)?
Ja kuidas on tema täpsusega?
Ma ei tea kas mu auto mark on siin tähtis, aga mainin ikkagi: Dodge Avenger, 1997a.
Tal on kõige tavalisem osutiga kütuse taseme indikaator.
Tema remondi käsiraamatut mul veel pole, see on alles poolel teel siia eestisse. Oleks muidu vaadanud, ehk midagigi on selle kohta.
Tänud.
Comment